een wat?quote:
Borsthaarquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:38 schreef Cairon het volgende:
hier dus... wat hier eens lang geleden stond...
Ok.quote:
Je bent in ieder geval net zo onverstaanbaarquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:34 schreef Cairon het volgende:
ik lijk blijkbaar op een halfbloedje of op een Turk...
Een zwemmers-lichaam!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:25 schreef Zakje het volgende:
Als je wat gezetter bent is het niet erg, maar zet dan niet in je profiel dat je een sportieve bouw hebt!
Tot vanavond danquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:05 schreef MisterO het volgende:
Morgen!
Vanavond naar Pann, maar eerst ff Charlie wokken!
Oh jij bent er ook? gezellig!quote:
Very John Travoltaishquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, het moet er maar mee door voor vanavond.
Zeg even hoi.. dan weet ik ook wie jij bent.. !quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh jij bent er ook? gezellig!
*kijkt in fotoboek Vlarp
Ik zal je gezicht proberen te onthouden
ach ja... zal ik doen hoorquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zeg even hoi.. dan weet ik ook wie jij bent.. !
*iets mompelt over waar jouw foto's zijn*
Maar hij is wel aardig zongebruind...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
Nog maar een keer dan.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:33 schreef Vlarp het volgende:
*iets mompelt over waar jouw foto's zijn*
Hé jij slet, bemoei je je met je eigen zakenquote:
Ik ben heul geen sletquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hé jij slet, bemoei je je met je eigen zaken
een relnicht? dat dacht ikquote:
Veronica Marsquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:39 schreef Ang3l het volgende:
http://www.apple.com/trai(...)hmarshall/large.html
Hey CDP, je Veronika Mars en stroomstootje
Niet zo eigenwijs doen jijquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben toch veeeel te lui om te zoeken
Ik ga voor het eerst sinds lange tijd weer eens uit, eerst naar de cocktailbar en daarna waarschijnlijk nog poolenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
een relnicht? dat dacht ik![]()
Ga je vvond nog wat leuks doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |