Ja, ik dacht ik laat wat tijd open om jou de kans te geven, maar toen kwam er niksquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:30 schreef Zakje het volgende:
[..]
Maar ik had niet de laatste, ik vond het zo raar.
:!quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:35 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Waaaaaahhhhh dat moet je dus echt NIET doen net voor een date of voordta je gaat zwemmenGodskolere zeg!
Dat pruilmondjequote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
Nog maar een keer dan.
Whehehe, nou het begint al weg te trekken. Dat gevoel dan he. Ik ben nog wel een kreeftjequote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Tijgerbalsem aan een schrale neus is er niets bij hè?
Laat maar zo, less is morequote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ik laat wat tijd open om jou de kans te geven, maar toen kwam er niks. maar je mag wel een TT verzinnen hoor.
Whehe, dat was precies waar ik an dacht toen ik deze TT maakte.quote:
Die van LEvi's kende ik al maar die kerel in de telefooncel is me nooit opgevallenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:50 schreef Dragonwizard het volgende:
Homoreclames:
http://www.youtube.com/watch?v=PTP1K3Vu3r8
http://youtube.com/watch?v=nIb2_gREzSI
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:39 schreef DennisMoore het volgende:
Less is Moore, Moore or Less.
Wat zijn de dames bezig in dat KLB-topic.
En dan klagen ze over homo's.
Ben je er al achter wat de oorsprong is van New Jersey grapjesquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:46 schreef wonderer het volgende:
Die van LEvi's kende ik al maar die kerel in de telefooncel is me nooit opgevallen
Hier op tv heb je een ietwat amateuristische reclame voor telefoonlijnen waar je direct in contact kan komen met mannen, met een latino voice-over
Dat kan jaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die van LEvi's kende ik al maar die kerel in de telefooncel is me nooit opgevallen
Nee, zal ik zo even vragen als ie thuiskomt (schoonpa komt uit Jerseyquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ben je er al achter wat de oorsprong is van New Jersey grapjes?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:20 schreef wonderer het volgende:
Nee, zal ik zo even vragen als ie thuiskomt (schoonpa komt uit Jersey).
*eens is*quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:53 schreef Zakje het volgende:
Oeeeeeh!!!!
http://nl.youtube.com/watch?v=5AdOaR_jm8c
Wat een supertoffe collectie![]()
Glitters, skinnies, hoge schoenen/laarzen, trés fun!
Hmm, als ik google lijkt het toch echt een bekend soort grapjes te zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:37 schreef wonderer het volgende:
Brad wist niks van "grapjes" over New Jersey
quote:Yes, saying "New Jersey" while rolling your eyes is an in-joke in the U.S., especially on the East Coast. On the famous Saturday Night Live comedy show about 20 years ago one of the tag lines was "Oh you're from Jersey? What exit?", referring to the criss-crossing highways between the big cities. If you take the New Jersey Turnpike from New York City to Philadelphia you'll see some of the worst urban blight, the smokiest factories, the busiest airports, and the biggest garbage dumps around. And the Sopranos live there, too. Of course if you head to Staten Island or Queens (parts of NYC) or Chester (satellite city of Philly) you'll see the same thing. If you stray off the highway you'll see some beautiful forests, rolling hills, historic sites, and the unique Pine Barrens. Poor New Jersey, the State of my birth and the red-headed stepchild of the North East, is treated like "flyover country"!
Ik zeg: Neukbaar, mits ie z'n mond houdtquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
Nog maar een keer dan.
Yeah, ik hoor er ook wel es wat. Nou ja, een staat moet toch het zwarte schaap zijn, hier in de buurt is dat blijkbaar NJ. Misschien vanwege het contrast met NYC of zoquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hmm, als ik google lijkt het toch echt een bekend soort grapjes te zijn.
http://www.google.nl/search?q=jokes+new+jersey
Vreemd.
[..]
Hawaï ?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:56 schreef Vlarp het volgende:
Mensen.. ik wil komende zomer met een vriend naar de VS of Canada toe op vakantie. Nog tips waar ik ècht heen moet? New York hoeft niet meer, want dat heb ik al gezien....
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:56 schreef Vlarp het volgende:
Mensen.. ik wil komende zomer met een vriend naar de VS of Canada toe op vakantie. Nog tips waar ik ècht heen moet? New York hoeft niet meer, want dat heb ik al gezien....
New Orleans.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:56 schreef Vlarp het volgende:
Strand is overal ....quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:58 schreef Zakje het volgende:
Hawaï ?
*zucht* ?quote:
Ik weet het... ik ben te meligquote:
New Hampshirequote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:56 schreef Vlarp het volgende:
Omdat ik voorspelbaar ben of omdat ik helemaal weg ben van New Orleans?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Waarom had ik dat antwoord al verwacht van jou?
Allebei?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ik voorspelbaar ben of omdat ik helemaal weg ben van New Orleans?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |