neequote:
omdat alle hoogopgeleiden dat doenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:15 schreef MASD het volgende:
waarom moet je btw op USA-instellingen werken terwijl wij in NL zitten?
dáár stopte ik met lezenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:45 schreef Rozevla het volgende:
Zo irritant is dat altijd dat ik het nu maar weer gevraagt
Naarmate ik naar beneden scrollde had ik steeds meer hoop om dit te moge zeggenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:33 schreef Koploperkopper het volgende:
lekker voor je ts ga maar dood enzo
Omdat je 't zo graag wilde.
Sorry.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Naarmate ik naar beneden scrollde had ik steeds meer hoop om dit te moge zeggen
Helaas
Modjes die het goede voorbeeld gevenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:08 schreef The_Terminator het volgende:
Ik heb hierom al een keer een tobo voor aan vlarden gerost. Ik was aan het programmeren, het wilde maar niet lukken en toen ging dat ding ook nog eens op een andere taalindeling staan (een ramp bij programmeren), ik werd woest en roste zo hard op het toetsenbord dan er een paar knoppen ingedrukt bleven zitten. Opzich wel goed, het ding was namelijk niet om aan te zien zo ranzig. Een mix van koffie, bier en zweet.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:45 schreef Rozevla het volgende:
Zo irritant is dat altijd dat ik het nu maar weer gevraagt heb en OPGESCHREVEN!
Dan ben ik heel leuk op toetsen aan het drukken op me toetsen bord staan in een keer al mijn tekens door elkaarDat is nog niet zo erg maar dan weet ik dus absoluut niet hoe het terug moet....
Dus mijn oplossing was dan maar op met beide handen op alle toetsen te drukken
Waarom maken ze in godsnaam zo`n functie op je bord ??
Oplossing: topic niet meer lezenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:01 schreef Bob-B het volgende:
Ok mensen, binnen 30 reacties, 3 doodsverwensingen is iets teveel van het goede. Ik hoef ze dan ook niet meer te zien.
Betere oplossing: gewoon niet meer doenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:25 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Oplossing: topic niet meer lezen
Het is ook zo makkelijk
Ja, ik stoor me eraan, net zoals vele andere users. Daarom is het een stukje policy dat het niet toegestaan is, sterker nog, er staat zelfs een ban op, maar ik heb geen zin om kinderachtig te doen, jij wel? Verdere klachten/op- danwel aanmerkingen hierover graag in het centrale FB topic.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:27 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Jij stoort je eraan. Dan moet jij een oplossing zoeken. Niet jouw oplossing opdringen.
Ben je moslim ofzo?
Hmm.. eigenlijk wel he.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |