Bron: nieuwnieuwsquote:Kinderen doodsbang voor clowns
De Cliniclowns moeten goed nadenken of ze willen blijven bestaan. Uit Brits onderzoek is namelijk gebleken dat veel kinderen bang zijn voor clowns.
De universiteit van Sheffield onderzocht de reacties van 250 kinderen tussen de 4 en 16 jaar op clowns. De kids bleken bijna zonder uitzondering een hekel aan de geschminkte grappenmakers te hebben. Veel van hen waren zelfs ronduit bang.
Ziekenhuizen
Net zoals in Nederland komen er in Britse ziekenhuizen clowns langs om kinderen op te vrolijken. Volgens de onderzoekers gaan volwassenen ervan uit dat de kinderen ze leuk vinden, maar de kids zelf geven aan dat ze juist behoefte aan een vertrouwde omgeving en vertrouwde gezichten.
De Cliniclowns deden het wetenschappelijk onderzoek dan ook af als "onzin"... Want ja, de subsidie-miljoenen moeten wel blijven stromen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:49 schreef Stali het volgende:
Momenteel om de haverklap reclame met Paul de Leeuw, dat je loten moet kopen omdat er te weinig Cliniclowns zijn en als ik erop zoek kom ik hier uit..
Zo'n gevoel kreeg ik er wel bij.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:19 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
De Cliniclowns deden het wetenschappelijk onderzoek dan ook af als "onzin"... Want ja, de subsidie-miljoenen moeten wel blijven stromen.
Wat was ik toch weer scherp, toen op vrijdag 18 januari 2008quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:26 schreef LXIV het volgende:
Je zult maar net gehoord hebben dat je kind kanker heeft en het net voorzichtig aan je dochtertje proberen uit te leggen, wanneer er ongevraagd zo'n malloot met zijn grote voeten en rode neus opeens bij je kindje onder de lakens begint te graaien!
Sowieso is dat hele clini-clown gebeuren een dekmantel voor pederasten en sado-masochisten. En alles dan óók nog gesubsidieerd en iedereen lekker verborgen onder een masker of laag make-up.![]()
Clini-clowns verdienen een langzame, pijnlijke dood. Verder niets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |