Oké.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, ik zou graag ook eens iemand anders een grand slam (buiten Roland Garros) willen zien winnen.
Zo gaat dat in Nederlandquote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:22 schreef Federer-fan het volgende:
Iedereen is opeens voor Tipsarevic?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zo gaat dat in Nederland
Maar Tipsarevic is altijd cool geweest
Heeft Ted al wat deskundige informatie kunnen geven over Federer? Is die soms niet lekker, griepje?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:29 schreef Ambrosius het volgende:
Wow, goed dat ik de wekker heb gezet.
Ja, dat dacht ik ook.quote:
Hij is na de derde set behandeld aan z'n voet. Duidelijk zichtbaar dat het blaren waren, Ted kon het niet zien.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:33 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Heeft Ted al wat deskundige informatie kunnen geven over Federer? Is die soms niet lekker, griepje?
Ted heeft nu wel gelijkquote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:42 schreef TheArt het volgende:
Siemerink Ted, Siemerink heeft zijn enige partij ooit gespeeld tegen Federer (wel een jonge Federer, maar daar gaat het niet om) gewonnen.
Hij vergat Wessels inderdaad ook, maar dat herstelde ie gelukkig dankzij dat sms'je.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:44 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ted heeft nu wel gelijk.
Wessels versloeg in 1999 een jonge Federer. 4/6 7/6 6/4
Federer easy naar 4-1
Dankzij de nieuwe moderne techniek heeft hij die info binnenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:45 schreef TheArt het volgende:
Hij vergat Wessels inderdaad ook, maar dat herstelde ie gelukkig dankzij dat sms'je.
Onzin, dan win je geen twee sets en verlies je er één in een tie-break.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |