Er zitten meer vissen in en die gaan anders dood. Tis nu zo'n 24 graden denk ik...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:16 schreef Kuhlie het volgende:
De Engelse wikipedia zegt: "Guppies prefer water temperatures of about 28 °C (82 °F) for reproduction.". Oftewel: haal dat aquarium eens van de verwarming af
Daar is het nu al te laat voor. En alle vrouwtjes eruit halen is ook geen optie, want ik weet niet wat een vrouwtje en wat een mannetje is. Van één weet ik het zeker, want die is chronisch zwanger.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:17 schreef Piles het volgende:
Je moet ook alleen mannen nemen, dat zijn de mooiste. Heb je nergens last van
Heb al één condoom met zaaddodende pasta erin gegooid, maar mijn japanse vechtvis begon deze op te eten. Heb hem er dus maar weer uitgehaald, want ik ben bang dat Bobby anders dood gaat.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:35 schreef DodgyBobMcMayday het volgende:
Ik zou gewoon een doos condooms erin gooien.
En daar gaat je geloofwaardigheid. Japanse vechtvissen kun je niet samen met andere vissen in een aquarium zetten. Die beesten maken alles dood, ze heten niet voor niets zo.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:37 schreef Vieske het volgende:
[..]
Heb al één condoom met zaaddodende pasta erin gegooid, maar mijn japanse vechtvis begon deze op te eten. Heb hem er dus maar weer uitgehaald, want ik ben bang dat Bobby anders dood gaat.
Ze leven toch al echt een jaar samen (japanse vechtvis, guppen, algeneters, modderkruipers en bijlzalmpjes). Gaat prima...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:44 schreef BossFight het volgende:
[..]
En daar gaat je geloofwaardigheid. Japanse vechtvissen kun je niet samen met andere vissen in een aquarium zetten. Die beesten maken alles dood, ze heten niet voor niets zo.
Wacht, mijn fout. Voortaan maar eens wat lezen voor ik iets doms zeg. Dat is alleen het geval als je twee mannelijke vechtvissen bij elkaar zet. Dat gaat niet lang goed. Sorry.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:53 schreef Vieske het volgende:
[..]
Ze leven toch al echt een jaar samen (japanse vechtvis, guppen, algeneters, modderkruipers en bijlzalmpjes). Gaat prima...
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:22 schreef Vieske het volgende:
En alle vrouwtjes eruit halen is ook geen optie, want ik weet niet wat een vrouwtje en wat een mannetje is. Van één weet ik het zeker, want die is chronisch zwanger.
Ja voordat die dierenarts klaar is hebben die beesten al 100x lopen neukenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:14 schreef Roemertje het volgende:
ik lag egt helemaal dubbel!!!
kan je die beesten niet laten castreren of zo. heeft je dieren arts ook een iets te doen!
Dus mijn urine zou ook een oplossing kunnen zijn. Goed plan.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:09 schreef Angst het volgende:
Geslachtshormonen die in urine zitten, komen via afvalwater in het milieu terecht. Dat kan gevolgen hebben voor de vruchtbaarheid van de mens en wordt ook in verband gebracht met sommige vormen van kanker. Vrouwelijke geslachtshormonen, zogeheten oestrogenen, hebben een nadelig effect op vissen. Ze veroorzaken vervrouwelijking van de vispopulatie en verminderde voortplanting.
Ja, altijd maar de vrouwen de schuld geven van ongewenste zwangerschappen...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:35 schreef 2cv het volgende:
Gewoon die chronisch zwangere apart houden, die is tenslotte het meeste zwanger en heeft dus het grootste aandeel in het probleem
- Don't be a fool, wrap your tool.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:24 schreef Vieske het volgende:
[..]
Ja, altijd maar de vrouwen de schuld geven van ongewenste zwangerschappen...
Ongewenst ? Waar haal je dat vandaan ? Maar je snapt zelf ook wel dat jet verwijderen van de chronisch zwangere een oplossing is.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:24 schreef Vieske het volgende:
[..]
Ja, altijd maar de vrouwen de schuld geven van ongewenste zwangerschappen...
oh, is de geloofwaardigheid nu pas verdwenenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:44 schreef BossFight het volgende:
[..]
En daar gaat je geloofwaardigheid. Japanse vechtvissen kun je niet samen met andere vissen in een aquarium zetten. Die beesten maken alles dood, ze heten niet voor niets zo.
Voor mij zijn ze ondertussen aardig ongewenst....quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:58 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ongewenst ? Waar haal je dat vandaan ?
Dat maak jij er dus vanquote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:24 schreef Vieske het volgende:
[..]
Voor mij zijn ze ondertussen aardig ongewenst....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |