Ik heb daar mijn 1e biertjes gedronken tijdens de Gulpener Bierweek.Lekker biertje hoorquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:40 schreef Timooon het volgende:
Ik ben ooit nog met school naar de rondleiding bij de Gulpener Brouwerij geweest. Dat was nog best te doen.
Het bier ook wel, trouwens.![]()
Amen!quote:Op woensdag 16 april 2008 13:45 schreef WalterSobchak het volgende:
Zucht, dat eeuwige gezeik over welk bier wel of niet lekker is. Gewoon zuipen en je kop dicht houden. Er zijn een paar extreem goedkope pilsjes die echt ranzig zijn, voor de rest gewoon niet janken. Nepmannen.
Gulperpruts, is koppijn bierquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:22 schreef OFfSprngr het volgende:
Gulpener is best goed te doen.
Volgens mij de laatste zelfstandige bierbrouwer van NL.
Verder is Amstel bij gebrek aan beter iig beter dan Heineken en zeker Grolsch.
Gulpener is eigendom van Grolsch.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:50 schreef BafBeertje het volgende:
[..]
Gulperpruts, is koppijn bier. Geef mij maar gewoon Grolsch zit tenminste nog een smaak aan
.
Nee, Gulpener is zelfstandigquote:Op donderdag 17 april 2008 10:12 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Gulpener is eigendom van Grolsch.
Dan ben ik misinformeerd.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:13 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Nee, Gulpener is zelfstandig
Heij, Voelend'r?quote:Op woensdag 16 april 2008 09:40 schreef StarGazer het volgende:
Vrijdagavond indrinken met gulpener in de Pintelier
Nou dan ben ik blij geen echte man te zijn, gadverdammequote:Op vrijdag 18 april 2008 22:00 schreef Mr.Cooper het volgende:
Bavaria en Heineken is voor echte mannen.
Hoi vrouwke.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nou dan ben ik blij geen echte man te zijn, gadverdamme![]()
De 2 ranzigste biertjes in nederland
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |