Limburg is de enige provincie in Nederland waar een beetje fatsoenlijk pils uitkomt.... Of wil je Bavaria, Dommelsch, Amstel en Heineken geweldige pilsners noemen?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:16 schreef poepeneesje het volgende:
Het probleem ligt 'm in het feit dat het uit Limboland komt.
-xxx-
Jammer alleen dat het Limburg is.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:25 schreef El_Psycho het volgende:
[..]
Limburg is de enige provincie in Nederland waar een beetje fatsoenlijk pils uitkomt.... Of wil je Bavaria, Dommelsch, Amstel en Heineken geweldige pilsners noemen?
Nee, we willen bier uit het oostenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:25 schreef El_Psycho het volgende:
[..]
Limburg is de enige provincie in Nederland waar een beetje fatsoenlijk pils uitkomt.... Of wil je Bavaria, Dommelsch, Amstel en Heineken geweldige pilsners noemen?
Wow jij bent echt grappigquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:28 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Jammer alleen dat het Limburg is.
Jij bent zeker zo'n ingeteelde pseudo-Belg?quote:
Juist wel... Ik heb bij mij in het dorp slechts de keuze tussen Gulpener of Lindeboomquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:29 schreef Rnej het volgende:
gulpener krijg je geen koppijn van, das fijn!
Ik weet niet hoor, maar er zijn genoeg zelfstandige bierbrouwers in nederland.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:22 schreef OFfSprngr het volgende:
Gulpener is best goed te doen.
Volgens mij de laatste zelfstandige bierbrouwer van NL.
Verder is Amstel bij gebrek aan beter iig beter dan Heineken en zeker Grolsch.
Mja, ik maakte een fout, het is het laatste familie bedrijf in NL die pils maken.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:11 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar er zijn genoeg zelfstandige bierbrouwers in nederland.
Lindeboom bijvoorbeeld
Ik ben Limburger en geef gewoon toe dat Gulpener smerig is hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:37 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Jullie zijn allemaal vieze limburgers die uit een soort trots smerig bier drinken, maar het eigenlijk zelf ook niet te zuipen vinden!
Moet je Schutters eens proberen, dan is Grolsch best wel lekkerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:45 schreef DSS24 het volgende:
Het enige bier wat niet te zuipen is, = GROLSCH
ZEEPSMAAK met een vleugje pis.
godver doe niet zo triest man.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:36 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n ingeteelde pseudo-Belg?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:06 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[ afbeelding ]
Gat-ver-dam-me..
Ik drink nog lieverAmstel
.
Alfa bier is ook nog een volledig zelfstandig familiebedrijf.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:22 schreef OFfSprngr het volgende:
ze hebben een leuke rondleiding daarquote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:58 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Alfa bier is ook nog een volledig zelfstandig familiebedrijf.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:40 schreef RoelRoel het volgende:
[..]
godver doe niet zo triest man.
Of is dit grappig bedoelt?
Wat een kansloos asociaal gezeik.
Opgelost,slotjequote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:06 schreef leolinedance het volgende:
Gulpener is hartstikke puik bier![]()
Jammer dat het uit Limboland komt
Dat klopt natuurlijk niet, als je niet weet dat er smaakverschil zit tussen bijvoorbeeld Brand en Amstel, dan ben je echt een domme hond en dan moet je heeeeeeeeeeel snel Fristi gaan drinken!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:58 schreef nozem het volgende:
Het is pils en bijna al het Nederlandse pils smaakt praktisch hetzelfde. Behalve het echte budgetbocht, dat is gewoon vies, metalig, waterig, ekkiebah..
Daar valt alleen maar mee in te stemmen!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:33 schreef ganzenherder het volgende:
Limburgse bieren:
Hertog Jan![]()
![]()
Alfa![]()
Brand![]()
Lindeboom![]()
Gulpener![]()
Maar hier in Limburg wordt natuurlijk wel veruit het beste bier van Nederland gebrouwen, dat valt niet te ontkennen![]()
Ik heb daar mijn 1e biertjes gedronken tijdens de Gulpener Bierweek.Lekker biertje hoorquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:40 schreef Timooon het volgende:
Ik ben ooit nog met school naar de rondleiding bij de Gulpener Brouwerij geweest. Dat was nog best te doen.
Het bier ook wel, trouwens.![]()
Amen!quote:Op woensdag 16 april 2008 13:45 schreef WalterSobchak het volgende:
Zucht, dat eeuwige gezeik over welk bier wel of niet lekker is. Gewoon zuipen en je kop dicht houden. Er zijn een paar extreem goedkope pilsjes die echt ranzig zijn, voor de rest gewoon niet janken. Nepmannen.
Gulperpruts, is koppijn bierquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:22 schreef OFfSprngr het volgende:
Verder is Amstel bij gebrek aan beter iig beter dan Heineken en zeker Grolsch.
Gulpener is eigendom van Grolsch.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:50 schreef BafBeertje het volgende:
[..]
Gulperpruts, is koppijn bier. Geef mij maar gewoon Grolsch zit tenminste nog een smaak aan
.
Nee, Gulpener is zelfstandigquote:Op donderdag 17 april 2008 10:12 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Gulpener is eigendom van Grolsch.
Dan ben ik misinformeerd.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:13 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Nee, Gulpener is zelfstandig
Heij, Voelend'r?quote:Op woensdag 16 april 2008 09:40 schreef StarGazer het volgende:
Vrijdagavond indrinken met gulpener in de Pintelier
Nou dan ben ik blij geen echte man te zijn, gadverdammequote:Op vrijdag 18 april 2008 22:00 schreef Mr.Cooper het volgende:
Bavaria en Heineken is voor echte mannen.
Hoi vrouwke.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nou dan ben ik blij geen echte man te zijn, gadverdamme![]()
De 2 ranzigste biertjes in nederland
Bij de Lidl/Aldi/willekeurige andere goedkopie-shop bier kopenquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:38 schreef Djeez het volgende:
Ik drink tegenwoordig Oettinger bier. Kost 5,50 euro per krat voor dit Beierse vocht. Goed te drinken, ziet er goed uit, en voor een zacht prijsje. Lidl FTW
Het klinkt igg vreselijk smerig!quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:46 schreef Terpentin07 het volgende:
Oettinger is echt het zwerverbier van duitsland.Had laatst ook een krat gekocht maar viel toch best tegen.Een waterige metalige smaak.Okay naar drie vier bier maakt het niet meer uit.
En daarbij een van de beste pilsners des landes. Maar gulpener is ook zeker niet slecht. Ik persoonlijk ken ook geen echt slechte limburgse pilsners... Ik ken 2 slechte hollandse pilsners (amstel en heineken) en 3 slechte brabantse pilsners (bavaria, dommelsch en oranjeboom)... Maar de limburgse bevallen me tot nu toe allemaal (zelfs een oostelijke als Grolsch valt nog mee, in vergelijking met holland en brabant).quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:58 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Alfa bier is ook nog een volledig zelfstandig familiebedrijf.
Oettingerquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:38 schreef Djeez het volgende:
Ik drink tegenwoordig Oettinger bier. Kost 5,50 euro per krat voor dit Beierse vocht. Goed te drinken, ziet er goed uit, en voor een zacht prijsje. Lidl FTW
Al eens Lindeboom gedronken?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 03:00 schreef El_Psycho het volgende:
[..]
En daarbij een van de beste pilsners des landes. Maar gulpener is ook zeker niet slecht. Ik persoonlijk ken ook geen echt slechte limburgse pilsners... Ik ken 2 slechte hollandse pilsners (amstel en heineken) en 3 slechte brabantse pilsners (bavaria, dommelsch en oranjeboom)... Maar de limburgse bevallen me tot nu toe allemaal (zelfs een oostelijke als Grolsch valt nog mee, in vergelijking met holland en brabant).
Juliper? Nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:53 schreef leolinedance het volgende:
Gulpener is primaJuliper ook trouwens
goede smaakquote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:53 schreef leolinedance het volgende:
Gulpener is primaJuliper ook trouwens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |