Ik kom rond 21.30 langs denk ikquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Prima, hoelaat zijn jullie hier?
Iets te eten nemen misschienquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:08 schreef Kuukske het volgende:
Amai, ik stik van de honger.
Ik heb niets meer te snaaien bij me.quote:
Ik vind het zonder die bugs ook wel kut genoeg lopenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja heeDat heb ik ook, allemaal
Maar dat hoort erbij, toch?Je zou je op slag niet meer thuis voelen als alles bloedstollend snel zou laden en foutloos zou lopen. Dan zou je echt denken dat het door een kundige club is overgenomen
Nee, sort of homecoming wel, altijd. Even lekker schelden, ook
Kan je niet zo'n scholiertje afpersen ofzo?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb niets meer te snaaien bij me.
Ik kan mijn chocoladeletter wel meenemen?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb niets meer te snaaien bij me.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
Kan je niet zo'n scholiertje afpersen ofzo?
Hehehe. Ik denk het niet. Maar ik zou naar de kantine kunnen lopen. Niet dat het nog de moeite is voor 3 kwartier.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:11 schreef qu63 het volgende:
Kan je niet zo'n scholiertje afpersen ofzo?
We hebben er zelf nog 2 liggen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:11 schreef mcDavid het volgende:
Ik kan mijn chocoladeletter wel meenemen?
Gisteren toch maar eens begonnen 'm op te eten maar ik vind die pure chocola gewoon écht niet lekker.
zoiets jaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
"Hey jij! Niet eten op de gang! Lever maar in!"!
Zo maar even langs de supermarkt danquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hehehe. Ik denk het niet. Maar ik zou naar de kantine kunnen lopen. Niet dat het nog de moeite is voor 3 kwartier.
Nou. EEEEEEEENIGquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:06 schreef mcDavid het volgende:
We hadden trouwens bijna een palindroom topicnummer gehad!
Maar goed ook dan. Dom houden, dat tuig. Ze willen niks liever. 1040 uur op school is ze nog te veel. Wat? Ze kunnen niet eens tot 1040 tellenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:26 schreef mcDavid het volgende:
Ja nu is'ie naar die kut-pub'ers gegaan die nieteens weten hoe je 'palindroom' uitspreekt
Dromen palingen ook dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja nu is'ie naar die kut-pub'ers gegaan die nieteens weten hoe je 'palindroom' uitspreekt
toch iets gegeten?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:34 schreef Kuukske het volgende:
Burp.
* Dr_Flash op ruggetje kloptquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:34 schreef Kuukske het volgende:
Burp.
Een appel!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:35 schreef qu63 het volgende:
toch iets gegeten?
Ik dank u zeer.quote:
Beter naar de pub-sc dan naar koffie, though.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Whehehe. Hoe is het in BeF? Ik open dat topic niet op m'n werkquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:40 schreef mcDavid het volgende:
Beter naar de pub-sc dan naar koffie, though.
Nog iets gezonds ook!quote:
wat is er mis met die reeks dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Beter naar de pub-sc dan naar koffie, though.
Ja joh. Ik leef keigezond.quote:
Mensen geloven je niet zo makkelijk als je dat zegtquote:
Nouja, op zich. Ik heb m'n streefgewicht al bijna gehaald. Dus dat is wel leuk.quote:
quote:
Dat is wel netjes jaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja, op zich. Ik heb m'n streefgewicht al bijna gehaald. Dus dat is wel leuk.
En verder eet ik eigenlijk sowieso gezond omdat ik een hoop niet mag hebben..
Ow, dat is niet echt handig die huisgenoten zoquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:49 schreef Ynske het volgende:
[..]de hele dag
ben nu echt kapot. huisgenoot is vannacht gaan stappen en maakte t hele huis wakker om 4 uur, toen kon ik niet meer slapen
nee, en totaal geen rekening houden met anderen hequote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, dat is niet echt handig die huisgenoten zo
Het opvoeden lukt nog niet echt he?
Bier drink ik niet meer sinds de hersenschudding. En af en toe wat lekkers fietst er wel in ja.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:49 schreef marcb1974 het volgende:
Dat is wel netjes ja
Zo nu en dan 1 biertje of stukje taart mag toch wel?
Wauw, dat ziet er wel een sjiek ding uitquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen vlaai in huis.![]()
[ afbeelding ]
[..]
dankje.
Een tripod voor mijn camera.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik wil wel komen filmenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, en totaal geen rekening houden met anderen he
ander meisje is ziek, heeft ontstoken nieren en milt en een raar bloedbeeld en ligt de hele dag in bed. daar houd ze ook geen rekening mee
tijd voor vuurwerk in haar reet. iemand interesse?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, en totaal geen rekening houden met anderen he
ander meisje is ziek, heeft ontstoken nieren en milt en een raar bloedbeeld en ligt de hele dag in bed. daar houd ze ook geen rekening mee
tijd voor vuurwerk in haar reet. iemand interesse?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bier drink ik niet meer sinds de hersenschudding. En af en toe wat lekkers fietst er wel in ja.
Wanouweerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dan mottie maar es een layout maken die in meer dan 1 browser goed werkt.
Ik mag morgen pas weerquote:
Hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |