Prima ruil, Marco van Basten naar AZ!quote:
en in dat jaar vertrekt van Basten weer.. zodat we weer een nieuwe trainer komt.. die kan het elftal binnen een half jaar ook geen kampioen maken..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:48 schreef Blight het volgende:
Dit jaar geen kampioen wegens gebrek aan verdedigers. Volgend jaar geen kampioen, want dan heeft Van Basten een 'bouwjaar'. Het jaar daarop geen kampioen, want dan blijkt dat het toch niet handig was van Van Basten om Vertonghen rechtsbuiten te zetten.
Hij kan dan wel ongestraft Ajax-spelers selecterenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:48 schreef Blight het volgende:
Dit jaar geen kampioen wegens gebrek aan verdedigers. Volgend jaar geen kampioen, want dan heeft Van Basten een 'bouwjaar'. Het jaar daarop geen kampioen, want dan blijkt dat het toch niet handig was van Van Basten om Vertonghen rechtsbuiten te zetten.
Dat dus..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:43 schreef Nashje het volgende:
Volgens mij word ik gek als er geen nieuwe verdediger bij komt. Begin februari moeten wij aan kop staan. Ik wil weer eens kampioen worden. Hebben ze stront in hun ogen of zijn ze echt zo achterlijk.
Adem in, adem uit...
Mocht iemand nog interesse hebben.quote:Polen - Poolse vrouwen voor dating en huwelijk. Schrijf je nu in!
Link??quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:52 schreef Blight het volgende:
Ik zie trouwens, vreemd genoeg, een Google Ad boven dit topic staan met de tekst:
[..]
Mocht iemand nog interesse hebben.
Maar de aandeelhouders zijn tevreden Daggla, wat zeuren we nou?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat dus..
Ik kan mij werkelijk waar niet voorstellen dat Van Geel op z'n reet is blijven zitten nadat Stam vertrok.
Waar de fuck hebben we het over? AL 3 SEIZOENEN GEEN KAMPIOEN VERDOMME.
ARGH.(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
Mwa vast blijven houden aan Urby (noodgedwongen) en Kennedy snap ik niet echt. Ook zie ik sinds zijn komst nog erg weinig automatismen bij de spelers die je er in een training in moet slijpen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:55 schreef Scorpie het volgende:
Trouwens, ik wil wel ff aangeven dat ik vind dat Koster het goed doet, ondanks de selectie, het falend beleid, de slechte medische staf en het feit dat hij interim is.
Staat hier dat Maduro vanavond gepresenteerd gaat worden?quote:El jugador será presentado la próxima semana como nuevo jugador del Valencia CF.
Volgens mij staat er iets over een nieuwe jeugdspeler..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:06 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Staat hier dat Maduro vanavond gepresenteerd gaat worden?
Aldus Babelfish.quote:The player will be presented/displayed the next week like new player of Valencia CF.
Boeiend, hij is hier weg. Maduroquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:06 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar de aandeelhouders zijn tevreden Daggla, wat zeuren we nou?
Dat was in 2004quote:Ajax is voornemens een dividend van ¤ 0,14 per aandeel uit te keren. Het totaal uit te keren dividend bedraagt ¤ 0,8 miljoen.
Dat was in 2005quote:Het netto resultaat van ¤ 2,8 miljoen heeft ertoe geleid dat de
directie geen voorstel tot uitkering van dividend zal doen. Het
beschikbare bedrag per aandeel en de kosten van uitkering hebben de
directie doen besluiten voor te stellen het netto resultaat aan de
reserves toe te voegen.
Het heeft dus geen zak met aandelen te makenquote:Beleggers in Ajax lijken al het hoofd in de schoot te hebben gelegd. Dinsdag noteerde het aandeel 0,4 procent lager op 8,47 euro. Sinds eind vorig jaar is de koers niet boven de 9 euro uitgekomen. Dividend is er slechts een keer uitgekeerd, na het seizoen 2003/2004. In de overige jaren werd er verlies geleden of was de winst te karig om aandeelhouders te verblijden.
Lijkt erop datie ook nog gaat natrappen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:09 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Boeiend, hij is hier weg. Maduro
Kloptquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:08 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Volgens mij staat er iets over een nieuwe jeugdspeler..
[..]
Aldus Babelfish.
Zijn er de laatste 3 jaar uberhaupt automatismen geweest? Lijkt me ook niet dat hij daaraan moet werken. Aangezien hij er zo'n korte periode zit.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:04 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Mwa vast blijven houden aan Urby (noodgedwongen) en Kennedy snap ik niet echt. Ook zie ik sinds zijn komst nog erg weinig automatismen bij de spelers die je er in een training in moet slijpen.
Maar het is goed dat het een normale rustige man is, laat veel jonge spelers debuteren en vaak zijn zijn opstellingen wel logisch iets wat onder ten Cate vaak niet het geval was.
Nee, volgende week. Andere speler.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:06 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |