abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 januari 2008 @ 15:48:42 #101
52871 Blight
Supersized.
pi_56132108
Dit jaar geen kampioen wegens gebrek aan verdedigers. Volgend jaar geen kampioen, want dan heeft Van Basten een 'bouwjaar'. Het jaar daarop geen kampioen, want dan blijkt dat het toch niet handig was van Van Basten om Vertonghen rechtsbuiten te zetten.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  vrijdag 18 januari 2008 @ 15:48:59 #102
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56132119
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 15:46 schreef Nashje het volgende:

[..]
Prima ruil, Marco van Basten naar AZ!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 18 januari 2008 @ 15:50:12 #103
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_56132167
goed zo louis
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_56132214
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 15:48 schreef Blight het volgende:
Dit jaar geen kampioen wegens gebrek aan verdedigers. Volgend jaar geen kampioen, want dan heeft Van Basten een 'bouwjaar'. Het jaar daarop geen kampioen, want dan blijkt dat het toch niet handig was van Van Basten om Vertonghen rechtsbuiten te zetten.
en in dat jaar vertrekt van Basten weer.. zodat we weer een nieuwe trainer komt.. die kan het elftal binnen een half jaar ook geen kampioen maken..

oftewel.. we worden pas weer kampioen in het seizoen 2010 - 2011
pi_56132218
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 15:48 schreef Blight het volgende:
Hij kan dan wel ongestraft Ajax-spelers selecteren
  vrijdag 18 januari 2008 @ 15:52:01 #106
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_56132229
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 15:43 schreef Nashje het volgende:
Volgens mij word ik gek als er geen nieuwe verdediger bij komt. Begin februari moeten wij aan kop staan. Ik wil weer eens kampioen worden. Hebben ze stront in hun ogen of zijn ze echt zo achterlijk .

Adem in, adem uit...
Dat dus..
Ik kan mij werkelijk waar niet voorstellen dat Van Geel op z'n reet is blijven zitten nadat Stam vertrok.
Waar de fuck hebben we het over? AL 3 SEIZOENEN GEEN KAMPIOEN VERDOMME.
ARGH. (((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
-
  vrijdag 18 januari 2008 @ 15:52:35 #107
52871 Blight
Supersized.
pi_56132242
Ik zie trouwens, vreemd genoeg, een Google Ad boven dit topic staan met de tekst:
quote:
Polen - Poolse vrouwen voor dating en huwelijk. Schrijf je nu in!
Mocht iemand nog interesse hebben.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_56132316
Trouwens, ik wil wel ff aangeven dat ik vind dat Koster het goed doet, ondanks de selectie, het falend beleid, de slechte medische staf en het feit dat hij interim is.
pi_56132344
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 15:52 schreef Blight het volgende:
Ik zie trouwens, vreemd genoeg, een Google Ad boven dit topic staan met de tekst:
[..]

Mocht iemand nog interesse hebben.
Link??
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  vrijdag 18 januari 2008 @ 15:56:08 #110
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_56132348
Wat doet Koster precies dat ie het "goed" doet?
Hij doet het niet slechter dan de rest, das wat anders...
-
  vrijdag 18 januari 2008 @ 15:56:47 #111
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56132366
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 15:52 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat dus..
Ik kan mij werkelijk waar niet voorstellen dat Van Geel op z'n reet is blijven zitten nadat Stam vertrok.
Waar de fuck hebben we het over? AL 3 SEIZOENEN GEEN KAMPIOEN VERDOMME.
ARGH. (((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
Maar de aandeelhouders zijn tevreden Daggla, wat zeuren we nou?

De schaal hoort toch ook gewoon in Eindhoven? Al dat gedoe met feestjes op het Leidse enzo, veels te lastig...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 18 januari 2008 @ 16:01:04 #112
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_56132504
Louis ftw!
Geef mij maar Amsterdam
pi_56132634
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 15:55 schreef Scorpie het volgende:
Trouwens, ik wil wel ff aangeven dat ik vind dat Koster het goed doet, ondanks de selectie, het falend beleid, de slechte medische staf en het feit dat hij interim is.
Mwa vast blijven houden aan Urby (noodgedwongen) en Kennedy snap ik niet echt. Ook zie ik sinds zijn komst nog erg weinig automatismen bij de spelers die je er in een training in moet slijpen.
Maar het is goed dat het een normale rustige man is, laat veel jonge spelers debuteren en vaak zijn zijn opstellingen wel logisch iets wat onder ten Cate vaak niet het geval was.
pi_56132699
quote:
El jugador será presentado la próxima semana como nuevo jugador del Valencia CF.
Staat hier dat Maduro vanavond gepresenteerd gaat worden?
pi_56132743
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 16:06 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Volgens mij staat er iets over een nieuwe jeugdspeler..
quote:
The player will be presented/displayed the next week like new player of Valencia CF.
Aldus Babelfish.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_56132784
quote:

[..]

Boeiend, hij is hier weg. Maduro
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_56132796
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 15:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Maar de aandeelhouders zijn tevreden Daggla, wat zeuren we nou?
quote:
Ajax is voornemens een dividend van ¤ 0,14 per aandeel uit te keren. Het totaal uit te keren dividend bedraagt ¤ 0,8 miljoen.
Dat was in 2004
quote:
Het netto resultaat van ¤ 2,8 miljoen heeft ertoe geleid dat de
directie geen voorstel tot uitkering van dividend zal doen. Het
beschikbare bedrag per aandeel en de kosten van uitkering hebben de
directie doen besluiten voor te stellen het netto resultaat aan de
reserves toe te voegen.
Dat was in 2005
quote:
Beleggers in Ajax lijken al het hoofd in de schoot te hebben gelegd. Dinsdag noteerde het aandeel 0,4 procent lager op 8,47 euro. Sinds eind vorig jaar is de koers niet boven de 9 euro uitgekomen. Dividend is er slechts een keer uitgekeerd, na het seizoen 2003/2004. In de overige jaren werd er verlies geleden of was de winst te karig om aandeelhouders te verblijden.
Het heeft dus geen zak met aandelen te maken
pi_56132824
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 16:09 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Boeiend, hij is hier weg. Maduro
Lijkt erop datie ook nog gaat natrappen.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_56132867
Koster heeft ook het voordeel dat hij niet of nauwelijks verantwoording draagt natuurlijk.
pi_56132893
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 16:08 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Volgens mij staat er iets over een nieuwe jeugdspeler..
[..]

Aldus Babelfish.
Klopt
Koning.
pi_56132904
Nieuwe politieacties treffen opnieuw Eredivisie
Geschreven door Robert Smid op vrijdag, 18 januari om 15:47

De politiebonden ACP en ANPV zijn nog altijd niet tevreden over de huidige stand van zaken bij de besprekingen omtrent het CAO-beleid. De beide bonden hebben daarom ook aangekondigd opnieuw actie te voeren, ook tijdens voetbalwedstrijden.

ACP-voorzitter Gerrit van de Kamp gaf aan dat het gewenste resultaten van de acties nog niet bereikt zijn. Daarom zullen de politiebonden de actieperiode verlengen tot 1 februari. Daarbij zouden er opnieuw protesten tijdens voetbalwedstrijden worden gehouden. In december werd dit al eerder gedaan en moesten wedstrijden als Ajax-PSV en Feyenoord-AZ verplaatst worden naar een andere datum.

Henk Kesler, directeur betaald voetbal van de KNVB, was destijds absoluut niet te spreken en dreigde zelfs om de competitie voor onbepaalde tijd stil leggen indien de politievakbonden opnieuw tot actie over zouden gaan. De woedende preses gaf toen aan dat de KNVB dergelijke acties niet meer toe zou staan. "Als het moet drie, vier weken of nog langer. Dat is in Italië ook al eens gebeurd. Desnoods maken we de competitie niet af en kunnen we geen clubs voor Europees voetbal inschrijven. Dat moet dan maar, met dank aan de politiebonden."

De KNVB heeft nu nog geen reactie gegeven op de mogelijke nieuwe acties van de politievakbonden. Wanneer er welke acties gehouden zullen worden is overigens nog niet duidelijk.
pi_56132906
JEzus schiet ook niet op met die backs of centrale verdedigers en het is al bijna zondag. Waarom niet Sepp de Roover halen? Gast is jong aanvallend goed verdedigend zeker niet de minste en kost waarschijnlijk geen drol. Waarschijnlijk vind van Geel dat we al teveel Belgen hebben in de verdediging.
pi_56132956
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 16:04 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Mwa vast blijven houden aan Urby (noodgedwongen) en Kennedy snap ik niet echt. Ook zie ik sinds zijn komst nog erg weinig automatismen bij de spelers die je er in een training in moet slijpen.
Maar het is goed dat het een normale rustige man is, laat veel jonge spelers debuteren en vaak zijn zijn opstellingen wel logisch iets wat onder ten Cate vaak niet het geval was.
Zijn er de laatste 3 jaar uberhaupt automatismen geweest? Lijkt me ook niet dat hij daaraan moet werken. Aangezien hij er zo'n korte periode zit.

Hiddink is de enige man die ons kan redden. Is het niet als trainer, dan als td. Hij moet komen.
pi_56132994
Je kan wel leuke spelers hebben maar als het geen geheel is zoals zo vaak bij Ajax dan is het inderdaad totaal niet constant. Een trainer zoals Hiddink die goede aankopen doen maar ook automatismen in de ploeg slijpt zouden we zeker goed kunnen gebruiken.
pi_56133018
quote:
Nee, volgende week. Andere speler.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')