NEO (A2)quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:33 schreef Swennus het volgende:
Zie dat je hier uit de buurt komt mag ik vragen welke club je traint?
puur interesse
Owjah, dit jaar nog bij jullie C6d ingezetenquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
NEO (A2)
Borne dus, club met ongeveer 1100 leden.
Welke club zit jij dan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:34 schreef Swennus het volgende:
[..]
Owjah, dit jaar nog bij jullie C6d ingezeten
Klopt. Alleen A1 speelt hoofdklasse volgens mij.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:21 schreef Swennus het volgende:
Dat doe je niet slecht!
Maar alle selectie jeugd speelt toch landelijk bij jullie?
Pubers hè. Opkomst is in de winter ook altijd lager dan in de zomerquote:
Dat eerste doe ik ook. Zonder discussie.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:28 schreef Swennus het volgende:
Dit jaar hanteer ik de regel wanneer ze niet op training komen ze gewoon wissel staan
heb nl toch 18 spelers
Iemand trouwens nog tips voor de voorbereiding? leuke oefeningen ofzo?
Ik doe meestal juist in het begin kleine partijtjes 4v4 zo dat de jongen zich moeilijk kunnen verstoppen en zo krijg ik meteen een beeld wat de spelers kunnen(en wat nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat eerste doe ik ook. Zonder discussie.
Voorbereiding begin ik met grote partijvormen (7vs7 / 8vs8) en verder wat lichte techinsche oefeningen.
Vanaf de tweede week gaan we een blok conditie inbouwen op de maandag, een half uur ofzo.
Korte sprintjes met rust, veel herhalen.
Zonder en met.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:56 schreef Swennus het volgende:
[..]
Ik doe meestal juist in het begin kleine partijtjes 4v4 zo dat de jongen zich moeilijk kunnen verstoppen en zo krijg ik meteen een beeld wat de spelers kunnen(en wat niet)
De sprintoefeningen doe je met of zonder bal?
Ik ben ook "groepsleider" bij onze D's. Wel een stuk minder, slechts 3.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:52 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ben al een jaar geen trainer meer, maar clustercoördinator van de D-pupillen bij mijn club. Komend seizoen moet ik ervoor zorgen dat rondom liefst tien D-teams alles goed geregeld is.
De wedstrijddagen mis ik wel. Met je eigen team op stap, warming-up, opstellinkje maken, naar de overwinning schreeuwen, vond en vind ik allemaal erg leuk. Maar de trainingen op al die winterse en natte avonden, waarbij die rotjong nooit deden wat ik wilde, kunnen me nog altijd gestolen worden!
Ik regel trouwens de oefenwedstrijden van al onze D-teams, dus mocht iemand van jullie een keer willen ballen.... (toernooien kan ik ook regelen)
Met die "bier" conditie zal ik niet zo heel veel last hebbenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zonder en met.
Ik heb het trouwens over de eerste week met grote partij, omdat 4v4 een flinke aanslag op de (bier)conditie is, zo aan het begin.
De tweede week ga ik beginnen met de positiespelletjes 4vs4 , 3vs3 etc.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:13 schreef Dennus-F het volgende:
joo mannen!
Ik train aankomend jaar de D1 van Zwart Wit uit Harderwijk!
We gaan lekker de `1e klasse in.
Even over dat 4 tegen 4 op de eerste training, lijkt me niet verstandig... Tenminste volgens de cursusleider tc3 is dat niet zo slim je kunt beter 8/8 7/7 en dan afbouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |