Spektakelstuk in Drachten zaterdagochtend vroeg is ge-eindigd in 6-6! Eerste keer dat de Friezen thuis niet winnen dit seizoen. We stonden in de rust nog met 3-5 voor.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bedankt man. Morgen verwacht ik een einde aan de reeks van overwinningen. Drachtster Boys-uit.
22/3 spelen we toch niet bij BQ. Wat een slechte soap, zeg.
Dat is iets anders dan 'op corners trainen'quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:30 schreef grolseboys het volgende:
Ja corners trainen,en dat bij de F .
Ik weet niet hoe de ballen er in gingen maar je kunt ze wel leren ,WAAR moet ik staan als verdediger dus tussen doel en aanvaller ,zodat een aanvaller niet op open doel kan schieten ,en leer ze de bal naar de zijkant uit te verdedigen ,dus niet weer voor het doel te brengen zodat tegenstander weer de mogelijkheid heeft om op doel te schieten.En verder laat die Fjes lekker ballen,maaak bv een vierkant met 4 pionnen ,speel dit met 3 spelers elke speler bij een pion en laat ze rond spelen elke keer als ze de bal gespeelt hebben moeten ze naar de pion lopen die vrij is .
Dit is de voorloper van het positie spel.
Deze heb ik geprobeerd, maar dan met 5 pionnen en 4 spelers aangezien we met 8 spelertjes waren. Ging niet eens heel slecht. Corners heb ik maar laten zitten, maar tijdens het partijspel even op gewezen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:30 schreef grolseboys het volgende:
maaak bv een vierkant met 4 pionnen ,speel dit met 3 spelers elke speler bij een pion en laat ze rond spelen elke keer als ze de bal gespeelt hebben moeten ze naar de pion lopen die vrij is .
Dit is de voorloper van het positie spel.
Klinkt goed, ik zal het eens proberen als ik weer een keer training moet gevenquote:
quote:Op maandag 21 april 2008 14:46 schreef Zjakkie het volgende:
Ze kregen dan ook een flinke donderspeech in de rust. De coaches van hun konden er niet zo goed tegen dat het niet zo goed ging en riepen zelfs naar hun spelertjes dat ze terug moesten schoppen, en naar de scheids dat die speler van ons die van hun al voor de 4e keer had neergeschopt en dergelijke, terwijl die toch echt maar 1 keer niet de bal speelde.
Ja het waren best trieste coaches...quote:
Gelijk gedownload dank jequote:Op woensdag 23 april 2008 13:24 schreef grolseboys het volgende:
Voor de liefhebbers die graag oefenstof voor de E en F pupillen willen
http://www.dvc26.info/home/
Ga naar diversen en klik downloads aan daar staat boordevol oefenstof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |