quote:
Op maandag 28 januari 2008 12:33 schreef Sanne het volgende:DC heeft een nieuw trucje. Als AC in de tent ligt te vechten met het labeltje (want dat is net een muis denk ik dan maar) klimt ze op de krabpaal tot de tweede verdieping en doet een verrassingsaanval van boven.

Deze had ik vanmiddag al even gelezen toen ik op mijn werk was... ik moest zo lachen, zie het al helemaal voor me

quote:
Op maandag 28 januari 2008 20:48 schreef Sanne het volgende:Het is iig met AC heel leuk YouTube kijken. Vooral de pratende kattenfilmpjes. Ze gaat zelfs achter de monitor kijken waar ze zitten.

quote:
Op maandag 28 januari 2008 08:56 schreef Sanne het volgende:AC begint echt mijn vriendin te worden. Ze helpt me met klusjes, is nieuwsgierig en laat zich door mij oppakken.
HAHA die AC, wat een karaktertje he! We hadden ook al het idee dat het voor haar niet zo heel moeilijk zou zijn om te wennen... ze vindt het allemaal juist leuk en machtig interessant

quote:
DC is minder makkelijk dan AC en wat onzekerder, maar als ik je verhalen zo lees dan vind ik dat ze toch makkelijker went dan dat ik had gedacht

Ze heeft nooit heel erg van opgepakt worden gehouden (oppakken en dan rustig met haar rondlopen is er niet bij, wel oppakken en meteen op schoot zetten, dat vind ze wel best), maar ze komt vanzelf wel bij je zitten als ze echt aan je gewend is
Ik zag ook al dat ze zich op een van die filmjes heerlijk liet knuffelen door jou, dus dat komt helemaal goed

quote:
Op maandag 28 januari 2008 23:59 schreef Sanne het volgende:Important update from the bedroom!
Beide dames stapten zojuist heel parmantig de slaapkamer in. AC is gewoon op bed gekropen, DC verkent de blauwe krabpaal, Bora vindt het best zolang ze maar veel snoepjes krijgt.

Niet te geloven, ook DC helemaal zelf de trap op gelopen!

WOUW, die komen gezellig bij je slapen vannacht