Hahaha, ja dat blijven ze machtig interessant vinden ja.... bij jou kan de tent zich lekker door het hele huis verplaatsenquote:Op zondag 27 januari 2008 22:27 schreef Sanne het volgende:
Het tentje is trouwens het meest favoriete artikel. Die vind ik overal terug. Soms kamperen ze in de keuken. Dan ligt ie op zijn kant tegen de koelkast. Ik zet hem dan weer terug in de kamer, en dan begint het feest opnieuw.
Het leukste is om bovenop je zus te duiken die ín het tentje zit.
Het is een Einstein! Ik zweer het je!quote:Op maandag 28 januari 2008 09:17 schreef nokwanda het volgende:
Dus eerst ligt poezekind de computerboeken in de kast te lezen en daarna komt ze het toetsenbord uitproberen. Hmmm.....Voor we het weten post ze hier zelf onder jouw nick
Ook helemaal in de aanvalshouding gaan liggen. Snoepje ziet me niet, nu verrassingaanval!"quote:Op maandag 28 januari 2008 10:04 schreef Sanne het volgende:
Ik wil dat snoepje, die dikke pakt het toch niet.
[ afbeelding ]
Hebbes!
[ afbeelding ]
hey, die paal hebben we hier ook. Tof ding voor kitjesquote:Op maandag 28 januari 2008 17:03 schreef Sanne het volgende:
De kat uit de boom keuken kijken.
[ afbeelding ]
* Memento-Mori veegtquote:Op maandag 28 januari 2008 19:12 schreef Sanne het volgende:
AC is vanmiddag in een praat-bui geraakt. Nu loopt ze steeds tegen me te miauwen/piepen. Echt miauwen kun je het niet noemen. Ze vindt het leuk als ik terug praat.
Zus ligt al vijf uur te slapen. Maar AC heeft of veel minder slaap nodig, of is te nieuwsgierig om te blijven liggen.
We hebben zo'n lol.
Ze komt er net achter dat mijn been ook als paal kan functioneren en dat ze zo omhoog kan kruipen om op het bureau te komen.![]()
![]()
Zucht, veeg me op.
quote:Op maandag 28 januari 2008 20:38 schreef Sanne het volgende:
Ze deed het heel voorzichtig hoor.
Ze mochten vast bij jullie ook niet op het bureau. Maar ja, ik vind het eigenlijk wel gezellig zo'n poezel naast me.
Wat wel grappig is, ik probeer nog tv te kijken maar dat lukt helemaal niet met de poezels. Je ogen dwalen vanzelf af. CSI heb ik vier keer moeten terugspoelen.
Wanneer zou die tent uit elkaar liggen... Je vraagt het je af.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:23 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Kill en attack!! Moet die tent het ff ontzien!!
Ik wil het net posten. Dit wordt vast een onrustige nacht, maar wel gezellig.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:05 schreef Adelante het volgende:
je zou maar meneer sanne zijn: vier poesjes in je bed
Deze had ik vanmiddag al even gelezen toen ik op mijn werk was... ik moest zo lachen, zie het al helemaal voor mequote:Op maandag 28 januari 2008 12:33 schreef Sanne het volgende:
DC heeft een nieuw trucje. Als AC in de tent ligt te vechten met het labeltje (want dat is net een muis denk ik dan maar) klimt ze op de krabpaal tot de tweede verdieping en doet een verrassingsaanval van boven.
quote:Op maandag 28 januari 2008 20:48 schreef Sanne het volgende:
Het is iig met AC heel leuk YouTube kijken. Vooral de pratende kattenfilmpjes. Ze gaat zelfs achter de monitor kijken waar ze zitten.
HAHA die AC, wat een karaktertje he! We hadden ook al het idee dat het voor haar niet zo heel moeilijk zou zijn om te wennen... ze vindt het allemaal juist leuk en machtig interessantquote:Op maandag 28 januari 2008 08:56 schreef Sanne het volgende:
AC begint echt mijn vriendin te worden. Ze helpt me met klusjes, is nieuwsgierig en laat zich door mij oppakken.
DC is minder makkelijk dan AC en wat onzekerder, maar als ik je verhalen zo lees dan vind ik dat ze toch makkelijker went dan dat ik had gedachtquote:Op maandag 28 januari 2008 08:56 schreef Sanne het volgende:
DC wil nog niet opgepakt worden maar bekijkt het wel allemaal wat wij doen.
WOUW, die komen gezellig bij je slapen vannachtquote:Op maandag 28 januari 2008 23:59 schreef Sanne het volgende:
Important update from the bedroom!
Beide dames stapten zojuist heel parmantig de slaapkamer in. AC is gewoon op bed gekropen, DC verkent de blauwe krabpaal, Bora vindt het best zolang ze maar veel snoepjes krijgt.
Niet te geloven, ook DC helemaal zelf de trap op gelopen!
Zozo, ze houden je wel bezig he die twee dondersteentjes... zoveel posts op 1 dagquote:Op maandag 28 januari 2008 19:12 schreef Sanne het volgende:
Zus ligt al vijf uur te slapen. Maar AC heeft of veel minder slaap nodig, of is te nieuwsgierig om te blijven liggen.
Zucht, veeg me op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |