Toch vreemd, want de premisse - een verhaal dat zich geheel in een Amerikaanse gevangenis afspeelt door Nederlandse hoorspelacteurs laten vertolken - klinkt anders hilarisch genoeg.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:12 schreef JAM het volgende:
Gisterennacht hoorde ik op Radio de hoorspelbewerking van A.F.Th.'s Schervengericht met Jack Wouterse en Frank Lammers en Rik Launspach en weet ik veel wie nog meer. Nondeju, wat een doodsteek was dat zeg. Niet alleen werd het echt héél slecht gespeeld (vooral van Jack Wouterse had ik meer verwacht, de andere twee kende ik nog niet) maar het verhaal zelf, God; wat een kutverhaal was dat zeg. Geen greintje humor te bekennen.
Ik heb ook geen van deze boeken gelezen, al staat het Schervengericht nog wel op de 'ooit-te-kopen'-lijstquote:
Dat gaf me vaker een gevoel van plaastvervangende schaamte dan dat ik er echt om moest lachen. Die ene vent noemde Jack Wouterse de hele tijd Charlie en/of Maddox en die ouwehoerde dan wat over Hurley Burley en Cozy horror en...God, het was zo'n doodsteek. Wat ik ervan begrepen heb was die ene vent eigenlijk Roman Polanski.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:18 schreef Frollo het volgende:
[..]
Toch vreemd, want de premisse - een verhaal dat zich geheel in een Amerikaanse gevangenis afspeelt door Nederlandse hoorspelacteurs laten vertolken - klinkt anders hilarisch genoeg.
Neequote:Op maandag 28 januari 2008 22:23 schreef Gellius het volgende:
Heeft die Erik nu eigenlijk al eens een kamer
quote:en een vriendin?
dan ga ik wel weer terug naar CULquote:Op maandag 28 januari 2008 22:49 schreef LXIV het volgende:
Hier valt niets te zien, mevrouw. U kunt rustig doorlopen.
Weer dat venijn.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:49 schreef LXIV het volgende:
Hier valt niets te zien, mevrouw. U kunt rustig doorlopen.
Nu ja, ik hoopte dat je je zaakjes een beetje voor elkaar had inmiddels. En een beetje die burgerlijke schuchterheid afgeworpen had.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. Maar wel een rijbewijs.
[..]. Gellius! Wat denk je nou zelf.
Maar je weet toch wel dat ik helemaal geen vriendin wíl? Ik ben van de mannen, van de verkeerde kantquote:Op maandag 28 januari 2008 22:56 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nu ja, ik hoopte dat je je zaakjes een beetje voor elkaar had inmiddels. En een beetje die burgerlijke schuchterheid afgeworpen had.
Precies. Kleinburgerlijk gedoe.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar je weet toch wel dat ik helemaal geen vriendin wíl? Ik ben van de mannen, van de verkeerde kant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |