Nee, ik zou gewoon niet liegen, geen gefrutsel aan mijn neusje hoor!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als jij een Pinokkioneus had zou je hem ook laten vervangen als je het geld had.
Valt spelen met Tarzan ook onder sex?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:16 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik vond het wel leuk om weer met "SEX" te beginnen!Ach, seks met een buikspreekpop is niet echt vreemdgaan toch?
wie? kok is toch hetzelfde? oh nee, da's cockquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:22 schreef Edwinuss het volgende:
Ow, en ik noemde haar een keer mevrouw kut inplaats van mevrouw kok
De vrouw van Wim?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:22 schreef Edwinuss het volgende:
Ow, en ik noemde haar een keer mevrouw kut inplaats van mevrouw kok
Nee, dat is gewoon fun!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:21 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Valt spelen met Tarzan ook onder sex?
Tja, het nadeel van vriendjes en vriendinnetjes is dat je de ouders er altijd gratis bijkrijgtquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
haha. Nee, dat net weer niet. Maar ze gedraagd ze zich wel
ja. andere dingenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:33 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tja, het nadeel van vriendjes en vriendinnetjes is dat je de ouders er altijd gratis bijkrijgt
Zelfde .. op het werken naquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:14 schreef _Bar_ het volgende:
Tssssss Sexend het weekend door.... Ik ga helemaal niet sexen van het weekend ik moet werken
Later we het daar maar niet over hebben :"')quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:52 schreef rival het volgende:
[..]
zo moielijk is et voor een meid toch niet om sex te regelen
Ja hallo!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Later we het daar maar niet over hebben :"')
je wilt niet alleen sex natuurlijkquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Later we het daar maar niet over hebben :"')
Of het makkelijk is om als meid sex te krijgen? Dat is boeiend?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:56 schreef excited het volgende:
[..]
Ja hallo!
Nu wordt het eindelijk interressant
Sex niet, maar een leuke man is wel moeilijk te vinden!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:52 schreef rival het volgende:
[..]
zo moielijk is et voor een meid toch niet om sex te regelen
Nog kieskeurig ookquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:01 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Sex niet, maar een leuke man is wel moeilijk te vinden!
Een beetje mag altijd hequote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:01 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Sex niet, maar een leuke man is wel moeilijk te vinden!
want?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:05 schreef excited het volgende:
Ik vind niet dat ik al te "picky" mag zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |