Bassie is relaxed, niet engquote:Op vrijdag 18 januari 2008 06:52 schreef Q. het volgende:
Clowns ZIJN eng. Heeft niets met IT te maken.
[ afbeelding ]
Neeee, die kerel heeft best humorquote:Op vrijdag 18 januari 2008 07:04 schreef BrandX het volgende:
ik haat clowns, en bassie is een tyfusclown
dat is werkelijk zo'n oud grapje...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 07:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neeee, die kerel heeft best humor. Ok, hij is niet altijd in een goede bui, maar z'n grappen zijn wel okee. Zo was ik een paar jaar geleden bij die kerel op de koffie geweest. Op een gegeven moment zegt meneer "Help, een zonsverduistering!
..."
"Onee, m'n vrouw staat weer voor het raam"
Stel je niet zo aan zeg...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 07:04 schreef BrandX het volgende:
ik haat clowns, en bassie is een tyfusclown
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:50 schreef OA het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan zeg...![]()
Toegegeven: Bassie was vroeger (ten tijde van de B&A series) veel leuker dan tegenwoordig.
Je ruikt zelf ook niet dat het een HOAX betreft gezien de letterlijke kopie van de tekst waarin IT door Jurassic Park is veranderd en clowns door dinosaurussen?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:38 schreef Cheiron het volgende:
Geweldig, en precies dezelfde ervaring als de TS; wekenlang doodsbenauwd
Lees trouwens nu pas dat Tim Curry IT is. Dat had ik nooit gezien
1) kijk eens naar de openingstijden slimmerdquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:47 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Je ruikt zelf ook niet dat het een HOAX betreft gezien de letterlijke kopie van de tekst waarin IT door Jurassic Park is veranderd en clowns door dinosaurussen?
1) Die had ik gezien, ik bedoelde het niet noodzakelijk in de volgorde die ik opnoem, het ging alleen om de veranderde elementenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:02 schreef Cheiron het volgende:
[..]
1) kijk eens naar de openingstijden slimmerd
2) Jij vindt de dino versie logischer? .. dude..
Ik weet niet waar die andere kerel op uit was. Mijn post kopieren, en 2 namen vervangen?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:39 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
1) Die had ik gezien, ik bedoelde het niet noodzakelijk in de volgorde die ik opnoem, het ging alleen om de veranderde elementen
2) Nee, maar ik dacht eigenlijk dat de TS misschien wel een kloontje gebruikte om zo weer een ochtend 'lol' te hebben omdat ie niets te doen had
Was dat niet ET?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 08:24 schreef Apfel. het volgende:
IT deed toch niets meer dan alleen maar achter de computer zitten ?
Dat is ook precies de reden die genoemd werd dat kinderen er bang voor zijn. Ze kunnen niet inschatten of de clown blij of boos is en of hij een bedreiging vormt of niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:15 schreef helldeskr het volgende:
Feitenlijk een hekel aan alles wat geen gelaatsuitdrukking heeft..al van kinds af aan ....
Van die MIME figuren moet ik ook niet veel hebben, met name omdat vaak ook nog eens irritant doen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:15 schreef helldeskr het volgende:
IK haat clowns![]()
Maar eigenlijk heb ik een hekel aan iedereen met schmink op...van die Mime gasten wordt ik ook agressief.
Feitenlijk een hekel aan alles wat geen gelaatsuitdrukking heeft..al van kinds af aan ....
Clowns, mime, poppen... vroeger zat ik tijdens de poppenkast op tv van Suske en Wiske achter de bank..doodeng vond ik dat....
Wilde ook nooit zombie films kijken, vanwege de zelfde hekel..nu is dat wel over nu ik wat ouder ben, maar clowns blijf ik toch een hekel aan hebben..gewoon omdat ze zich verschuilen en niet zijn wie ze eigenlijk zijn...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |