abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 januari 2008 @ 08:03:48 #1
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_56121259
Ik weet niet of dit het goede forum is, maar ik heb besloten dit topic hier toch maar neer te zetten.

Ik heb, toen ik een jaar of 8 - 9 was. De film JURASSIC PARK gezien, wat een redelijk verkeerde inschatting was, van zowel mij, als mijn ouders. Ik vond de film dood eng.
De film werd in 2 delen uitgezonden, en heb deel 2 niet meer gezien.
Ben weken lang doodsbang geweest, en heb sindsdien wel een andere blik op dino's.

Ik zeg niet dat ik bang ben voor dino's, maar vind ze wel minder leuk.

Mijn vriendin die ik een half jaar geleden aan de andere kant van de wereld ben tegen gekomen, heeft precies hetzelfde. (Ook de film JURASSIC PARK gezien, en heeft het sindsdien niet meer zo op dino's)

Daarnaast zijn er nog een aantal van mijn andere vrienden met precies dezelfde ervaring.

Onder andere vandaag staat er een bericht op fok, met een verwijzing naar het feit kinderen dino's schijnbaar eng vinden. Veel users reageerden met de reactie: "Zeker te jong naar JURASSIC PARK gekeken".

Ik vraag me dus af of, er inderdaad erg veel mensen die de betreffende film te jong hebben gezien? En sindsdien een andere blik hebben op dino's?

Ik hoor graag van andere users hierover!
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_56121329
Ik vind hem maar matig hoor
  Boks-Chick vrijdag 18 januari 2008 @ 08:34:58 #3
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_56121509

doe mij dan toch maar een clowntopic. Daar kan je tenminste echt op kotsen.

clowns
lolwut
  vrijdag 18 januari 2008 @ 09:25:56 #4
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_56122124
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_56122263
Toen ik 7 was heb ik Salem's Lot gezien. Na de eerste helft vonden mijn ouders dat ook niet zo geschikt (was het ook niet, maar ik wilde het zelf), dus ik mocht de tweede helft niet zien. De hele nacht door dus nachtmerries gehad. Waarschijnlijk was het gewoon beter geweest om dan het tweede deel ook maar te kijken. Eind goed, al goed, zeker als je nog jong bent.
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
  Boks-Chick vrijdag 18 januari 2008 @ 09:50:11 #6
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_56122520
lolwut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')