ik snap mquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik realiseer me overigens nu wat voor een rare zin dit is.
Jeweetwel! Die ene!quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik realiseer me overigens nu wat voor een rare zin dit is.
Dat dacht ik al ja.quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:26 schreef Kuukske het volgende:
Tjiez. Kutkopieerapparaat. Dat opwarmen duurt verdulleme 10 minuten.
Oh kut zeg, moet je eens in de slotjes lijst van FB komen. Hij schijnt daar mod van te zijn.quote:
* murp gaat op onderzoek uitquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh kut zeg, moet je eens in de slotjes lijst van FB komen. Hij schijnt daar mod van te zijn.
Even ademhalen en rustig verder gaan waar je gebleven bentquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:32 schreef Kuukske het volgende:
AAAAAAAAAAARGH. Ik wil naar huis [afbeelding]. Ik heb nog zoveel te doen.
Wat let je, zeg dat je een blinde darmontsteking hebt, dan zit je wel even thuis zonder argwaan te wekkenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:32 schreef Kuukske het volgende:
AAAAAAAAAAARGH. Ik wil naar huis. Ik heb nog zoveel te doen.
Ik ben hier gebleven. Ik heb niets meer te doenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:35 schreef Sjowhan het volgende:
Even ademhalen en rustig verder gaan waar je gebleven bent [ afbeelding ]
Dat kan ik niet maken na die hersenschudding.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:36 schreef Pheno het volgende:
Wat let je, zeg dat je een blinde darmontsteking hebt, dan zit je wel even thuis zonder argwaan te wekken
Je klin kt als een stakende scholierquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben hier gebleven. Ik heb niets meer te doen.
*schrijft op: hersenschudding om nog eens een maandje of wat te verzakenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat kan ik niet maken na die hersenschudding.
Bwhehehe. Dat was ik wel. In de tijd van de Tweede Fase.quote:
Ziekte van Pfeiffer doet het ook goed!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
*schrijft op: hersenschudding om nog eens een maandje of wat te verzaken
Ga toch werken met dat gedoe. Dat vertraagt het herstelprocs en duurt het ruim 3 maanden.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:39 schreef Pheno het volgende:
*schrijft op: hersenschudding om nog eens een maandje of wat te verzaken
Ben blij dat ik dat niet heb meegemaakt...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bwhehehe. Dat was ik wel. In de tijd van de Tweede Fase.
Mja, het was een waardeloos systeem. Ik begreep dat het inmiddels alweer is afgeschaft.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:41 schreef OA het volgende:
Ben blij dat ik dat niet heb meegemaakt...
Een geplofte blinde darm ook al. Who needs sabbaticalquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ga toch werken met dat gedoe. Dat vertraagt het herstelprocs en duurt het ruim 3 maanden.
Echt? Ik heb er wel over gehoord, maar wist niet dat het alweer verleden tijd is...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, het was een waardeloos systeem. Ik begreep dat het inmiddels alweer is afgeschaft.
Precies.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:42 schreef Pheno het volgende:
Een geplofte blinde darm ook al. Who needs sabbatical
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |