In ieder geval niet slechterquote:
ONZ is gewoon wat Stadskanaal voor Utrecht isquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:06 schreef murp het volgende:
[..]
ja, ik zie het
maar ik heb ook eigenlijk geen tijd voor dit ONZ modden is eigenlijk al een dagtaak
stadskanaal is een heuse dorp in groningenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:14 schreef JortK het volgende:
[..]
ONZ is gewoon wat Stadskanaal voor Utrecht is
Valt wel meequote:
pics!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:15 schreef murp het volgende:
[..]
stadskanaal is een heuse dorp in groningen
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:14 schreef JortK het volgende:
[..]
ONZ is gewoon wat Stadskanaal voor Utrecht is
Kanaleneiland bedoel je dus...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:15 schreef murp het volgende:
[..]
stadskanaal is een heuse dorp in groningen
Wellicht...quote:
Tieten!quote:
Ja, verneuk de layout maar weer. Danny is trots op je!quote:
jebruik jij silver layout dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, verneuk de layout maar weer. Danny is trots op je!
Tuurlijk, die werkt namelijk wel snellerquote:
Dan duurt een F5 zo af en toe een minuut om in te laden. Die bannerserver is zo traag als watquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo toch maar weer even terug op die bagger lay-out
Kan je het aan om weer zwart te zijn?quote:
Ja af en toe schop ik dat ding ook het liefste door mijn kamer, maar ja vrede op aarde enzo.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan duurt een F5 zo af en toe een minuut om in te laden. Die bannerserver is zo traag als wat
Ik realiseer me overigens nu wat voor een rare zin dit is.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:26 schreef Kuukske het volgende:
Tjiez. Kutkopieerapparaat. Dat opwarmen duurt verdulleme 10 minuten.
wie goed doet, goed ontmoetquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja af en toe schop ik dat ding ook het liefste door mijn kamer, maar ja vrede op aarde enzo.
Zeg dat maar tegen Danny.quote:
ik snap mquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik realiseer me overigens nu wat voor een rare zin dit is.
Jeweetwel! Die ene!quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik realiseer me overigens nu wat voor een rare zin dit is.
Dat dacht ik al ja.quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:26 schreef Kuukske het volgende:
Tjiez. Kutkopieerapparaat. Dat opwarmen duurt verdulleme 10 minuten.
Oh kut zeg, moet je eens in de slotjes lijst van FB komen. Hij schijnt daar mod van te zijn.quote:
* murp gaat op onderzoek uitquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh kut zeg, moet je eens in de slotjes lijst van FB komen. Hij schijnt daar mod van te zijn.
Even ademhalen en rustig verder gaan waar je gebleven bentquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:32 schreef Kuukske het volgende:
AAAAAAAAAAARGH. Ik wil naar huis [afbeelding]. Ik heb nog zoveel te doen.
Wat let je, zeg dat je een blinde darmontsteking hebt, dan zit je wel even thuis zonder argwaan te wekkenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:32 schreef Kuukske het volgende:
AAAAAAAAAAARGH. Ik wil naar huis. Ik heb nog zoveel te doen.
Ik ben hier gebleven. Ik heb niets meer te doenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:35 schreef Sjowhan het volgende:
Even ademhalen en rustig verder gaan waar je gebleven bent [ afbeelding ]
Dat kan ik niet maken na die hersenschudding.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:36 schreef Pheno het volgende:
Wat let je, zeg dat je een blinde darmontsteking hebt, dan zit je wel even thuis zonder argwaan te wekken
Je klin kt als een stakende scholierquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben hier gebleven. Ik heb niets meer te doen.
*schrijft op: hersenschudding om nog eens een maandje of wat te verzakenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat kan ik niet maken na die hersenschudding.
Bwhehehe. Dat was ik wel. In de tijd van de Tweede Fase.quote:
Ziekte van Pfeiffer doet het ook goed!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
*schrijft op: hersenschudding om nog eens een maandje of wat te verzaken
Ga toch werken met dat gedoe. Dat vertraagt het herstelprocs en duurt het ruim 3 maanden.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:39 schreef Pheno het volgende:
*schrijft op: hersenschudding om nog eens een maandje of wat te verzaken
Ben blij dat ik dat niet heb meegemaakt...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bwhehehe. Dat was ik wel. In de tijd van de Tweede Fase.
Mja, het was een waardeloos systeem. Ik begreep dat het inmiddels alweer is afgeschaft.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:41 schreef OA het volgende:
Ben blij dat ik dat niet heb meegemaakt...
Een geplofte blinde darm ook al. Who needs sabbaticalquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ga toch werken met dat gedoe. Dat vertraagt het herstelprocs en duurt het ruim 3 maanden.
Echt? Ik heb er wel over gehoord, maar wist niet dat het alweer verleden tijd is...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, het was een waardeloos systeem. Ik begreep dat het inmiddels alweer is afgeschaft.
Precies.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:42 schreef Pheno het volgende:
Een geplofte blinde darm ook al. Who needs sabbatical
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |