Zes uurtjes verder ja....quote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, tsja hier is dat nog veeeeeeeeeeeer weg [afbeelding]
nu al?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja ik kom me alvast afmelden [afbeelding]
M'n studie had helaas even voorrangquote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:28 schreef Memento-Mori het volgende:
waar was je net DA je had GRATIS kunnen zuipen, ik zeg GRATIS
Gratis? Niks van gemerkt!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Zeg dat dan eerderquote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Gratis, zelfs de zon komt niet gratis opquote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:28 schreef Memento-Mori het volgende:
ik had nog gevraagd of je echt geen bijdrage van me wilt maar je krijgt nog weleens een verlaat verjaarscadeautjequote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had jullie toch ook uitgenodigd.
Als ik zeg dat ik trakteer, dan trakteer ik ookquote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik had nog gevraagd of je echt geen bijdrage van me wilt maar je krijgt nog weleens een verlaat verjaarscadeautje
Ik ben net zo benieuwd als jij omdat ik nog geen flauw idee heb wat te gevenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik trakteer, dan trakteer ik ook.
En ik ben benieuwd wat ik uit het cadeaupapier mag gaan scheuren dan.
Dubbele verrassing dusquote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik ben net zo benieuwd als jij omdat ik nog geen flauw idee heb wat te geven
Ik smeer Eer-ik even goede muziek aanquote:
slaap zequote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:40 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga richting bed,
tot laters of welterusten [afbeelding]
heb het al gehoordquote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik smeer Eer-ik even goede muziek aan
Ik denk stuur maar een paar lekkere setjesquote:
Klinkt nogal praterig voor alsnog ::Pquote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik smeer Eer-ik even goede muziek aan
Jaja, 1 minuut en 40 sec.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Klinkt nogal praterig voor alsnog ::P
Tuurlijk, ik stuur je wel kwaliteit natuurlijk.quote:
heb ook een cd van housequakequote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik denk stuur maar een paar lekkere setjes
Dat housequake setje is ook wel aardig
en terecht, ik haat vullisquote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik stuur je wel kwaliteit natuurlijk.
CDquote:
gast ik ben zelf ook al puick dus ik mis nietsquote:Op vrijdag 18 januari 2008 02:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
CDDan mis je al het puicks wat je op de DVD wel hebt
Maar geen chickquote:Op vrijdag 18 januari 2008 02:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
gast ik ben zelf ook al puick dus ik mis niets
zelfkennisquote:
quote:
Ik upload hem wel eens voor jequote:
ik ben 28 dingen tegelijk aan het doen, en was dus te laatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |