Neuh, laatste tijd te druk met vooral veel andere dingen doen.quote:
quote:
Da's goed om te horenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kom alweer wat geregelder inmiddels...
Werk je al?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Neuh, laatste tijd te druk met vooral veel andere dingen doen.Maar over een maand in ieder geval een weekje naar Kuala Lumpur. Daar ook eens rondneuzen.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:13 schreef Muck het volgende:
[..]
marc die een vitamien binnenkrijgt
whehehe
"wil je een mandarijntje mee voor in de trein?"
""
14quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kom alweer wat geregelder inmiddels...
Enge gedachtequote:
Werken? Ik doe genoeg, want mijn dagen zijn altijd te kortquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Werk je al?
Kuala Lumpur moet vast wel wat leuks te vinden zijn toch [afbeelding]
Ik heb wel al 3.5 jaar gewerkt in Nederland jaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:17 schreef eer-ik het volgende:
indah en werk? [afbeelding]
[afbeelding]
Te lui, had het kunnen wetenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Werken? Ik doe genoeg, want mijn dagen zijn altijd te kort
Ook daar is het best heel aardig. Hier in de stad ook wel hoor, maar ben vaak gewoon te lui om ergens naar toe te gaan.
Dat vertelde je iig toen jaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb wel al 3.5 jaar gewerkt in Nederland ja
ik wil ook html-rechtenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:18 schreef buzzer het volgende:
<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/31kdfa_iCis&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/31kdfa_iCis&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>
Ja, maar toen was je nog niet indahquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb wel al 3.5 jaar gewerkt in Nederland ja
Jawel hoor, dat viel alleen niet op tussen het posten door hierquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar toen was je nog niet indah [afbeelding]
Daar doel ik dus ook niet op [afbeelding]
das helemaal waarquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en quoten verkloot het idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |