Neuh, laatste tijd te druk met vooral veel andere dingen doen.quote:
quote:
Da's goed om te horenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kom alweer wat geregelder inmiddels...
Werk je al?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Neuh, laatste tijd te druk met vooral veel andere dingen doen.Maar over een maand in ieder geval een weekje naar Kuala Lumpur. Daar ook eens rondneuzen.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:13 schreef Muck het volgende:
[..]
marc die een vitamien binnenkrijgt
whehehe
"wil je een mandarijntje mee voor in de trein?"
""
14quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kom alweer wat geregelder inmiddels...
Enge gedachtequote:
Werken? Ik doe genoeg, want mijn dagen zijn altijd te kortquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Werk je al?
Kuala Lumpur moet vast wel wat leuks te vinden zijn toch [afbeelding]
Ik heb wel al 3.5 jaar gewerkt in Nederland jaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:17 schreef eer-ik het volgende:
indah en werk? [afbeelding]
[afbeelding]
Te lui, had het kunnen wetenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Werken? Ik doe genoeg, want mijn dagen zijn altijd te kort
Ook daar is het best heel aardig. Hier in de stad ook wel hoor, maar ben vaak gewoon te lui om ergens naar toe te gaan.
Dat vertelde je iig toen jaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb wel al 3.5 jaar gewerkt in Nederland ja
ik wil ook html-rechtenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:18 schreef buzzer het volgende:
<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/31kdfa_iCis&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/31kdfa_iCis&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>
Ja, maar toen was je nog niet indahquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb wel al 3.5 jaar gewerkt in Nederland ja
Jawel hoor, dat viel alleen niet op tussen het posten door hierquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar toen was je nog niet indah [afbeelding]
Daar doel ik dus ook niet op [afbeelding]
das helemaal waarquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en quoten verkloot het idd.
voor sommige dingen wel jaquote:
quote that danquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kopieren kan niet, quoten wel
Huh?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jawel hoor, dat viel alleen niet op tussen het posten door hier
dat is die gozer uit Police Academyquote:
Whehequote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:27 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat is die gozer uit Police Academy
owh, nee dat niet. Ik las het anders; dat ik tijdens mijn werk nooit zou fokken.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Huh?
Kóm je oorspronkelijk daar vandaan dan?
en de mijnequote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
buzz, wil je antwoord geven op m'n vraag?
Dat ziet er idd netjes uitquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:26 schreef Muck het volgende:
[..]
voor sommige dingen wel ja
neem bijvoorbeeld dat kookboek wat ik gemaakt heb
oh, okquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
owh, nee dat niet. Ik las het anders; dat ik tijdens mijn werk nooit zou fokken.
wablief?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:27 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat is die gozer uit Police Academy
Ja, in die opslagtoko, dat liep de spuigaten wel uit jaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, ok
Ik kan nu ook niet meer fokken tijdens werk, maar echt erg kan ik 't niet vinden.
thanks!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ziet er idd netjes uit![]()
Is dat pas bijgewerkt
Die neger, met die maffe geluidjesquote:
Ouderwetsch KSC tempoquote:
Ik heb een maand of 2 terug gekeken, volgens mij werkte het toen niet echt lekkerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:31 schreef Muck het volgende:
[..]
thanks!
nou, buzzer heeft de plaatjes terug geplaatst toen ze het even niet deden, maar verder is er niks aan veranderd hoor
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, ok [afbeelding]
Ik kan nu ook niet meer fokken tijdens werk, maar echt erg kan ik 't niet vinden.
ik heb geen PM ontvangenquote:
Ja, idd, dat was wel erg gortig iddquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, in die opslagtoko, dat liep de spuigaten wel uit ja
Incl. klonen zo'n 600 posts per dag ofzo
Da's wel veel jaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, in die opslagtoko, dat liep de spuigaten wel uit ja [afbeelding]
Incl. klonen zo'n 600 posts per dag ofzo [afbeelding]
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Als mod schijn je hier te moeten posten
omdat dat geblokkeerd is.quote:
Nou dat ben ik nog steeds, dus hierbij.quote:
Ja, dan leer je je toekomstige collegae vast kennenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dat hoort bij je Mod-abonnement iddquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
quote:
oh ja nee, dat wist ik welquote:
nee? wat was ermee dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb een maand of 2 terug gekeken, volgens mij werkte het toen niet echt lekker
Leuker dan die dooie Eddy Murphyquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Die neger, met die maffe geluidjes [afbeelding]
Gefeliciteerd! Je hebt de eerste bug in de Replique software gevonden!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] vaag, heb nu opnieuw gedaan
HOIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Toen zag ik alleen een index zeg maar en kon niet verder. Vond het al zo'n leeg kookboekquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:36 schreef Muck het volgende:
[..]
oh ja nee, dat wist ik wel
maar daarom wil ik wel htmlrechten
[..]
nee? wat was ermee dan?
Heul nie!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:37 schreef Houniet het volgende:
MUCK HEEFT DIE KOE LATEN ONTSNAPPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111
Nee,dan heb ik iets anders helaasquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga jij nog naar de blijdorp meet
nee want jij was onder de narcose van de GHB! ikweet!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Heul nie!
Wij lagen in bed toen dat gebeurde
We hoorden wel allemaal sirenes enzo
Och, het zal niet, Muck weer aan het spelenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:37 schreef Houniet het volgende:
MUCK HEEFT DIE KOE LATEN ONTSNAPPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111
Welkom! Welke Sub wil je?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dan leer je je toekomstige collegae vast kennen![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
nee want jij was onder de narcose van de GHB! ikweet!
ik hoor die koe nog tegen Muck fluistere
Leuk he, dergelijke mensenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:39 schreef DaMart het volgende:
Dan lees je een ingezonden brief in de lokale krant, waarin iemand zegt dat ze vindt dat er in een zijstraat van een weg waar werkzaamheden zijn en waarvan een rijstrook is afgesloten, ook een verkeerslicht moet komen te staan, omdat ze, toen ze voorbij het bord 'doorgaand rijverkeer gestremd' reed, ineens op de enige beschikbare weghelft tegenliggers tegenkwam die ze maar met moeite kon ontwijken [afbeelding].
Dan is het carnaval gek!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh was het maar 3Feb, lekker swingen in 't paaard
Aangenaam. WFL is erg boeiend, maar TTK ook. En GC is altijd gezellig. Ik moet dus nog kiezenquote:
Narcose van de GHBquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
nee want jij was onder de narcose van de GHB! ikweet!
ik hoor die koe nog tegen Muck fluistere [afbeelding]
Moeilijke keus, Wil je het eigenlijk welquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:42 schreef MPG het volgende:
Aangenaam. WFL is erg boeiend, maar TTK ook. En GC is altijd gezellig. Ik moet dus nog kiezen![]()
pannenkoek, dat heeft Muck ook in je biertje geketstquote:
DAquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vandaar dat ik geen biertje heb gedronken bij Muckquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
pannenkoek, dat heeft Muck ook in je biertje geketst
MBA? Master of Business Administration?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:43 schreef eer-ik het volgende:
He M, wat vind je van die processor die in de MBA zit?
Moest daar effe aan denken vanwege ons gesprek van laats...
MBAquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:44 schreef MPG het volgende:
[..]
MBA? Master of Business Administration?
Mij heb je allaang niet gezieeeeeeeenquote:
Carnavalquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan is het carnaval gek!
[..]
Aangenaam. WFL is erg boeiend, maar TTK ook. En GC is altijd gezellig. Ik moet dus nog kiezen![]()
Sneakerzquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Carnaval
Swingen op Sneakerz
Kom ookquote:
zaterdag en 23febquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Carnaval
Swingen op Sneakerz
ik ben er nogquote:
sneakerzquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Carnaval
Swingen op Sneakerz
Waar?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kom je niet naar het paard houniet?
Ik was net ook zwart hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:48 schreef indahnesia.com het volgende:
MPG, blijf je nog even? Anders delf ik het onderspit
Joah daarquote:
dan ben ik jarigquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kom je niet naar het paard houniet?
Prima procquote:
Jaaa bloomingdale is helemaal leukquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
dan ben ik jarig
maar wil er wel een keer heen! en ook naar bloomingdale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |