quote:
Nou, om te beginnen, ben ik binnen het eerste uur, dat ik rondliep op het strand, beroofd. Gewoon onder mijn neus geld gejat

.
Het was ook niet leuk hoe die mensen deden tegen m'n vriendin. Gingen ze leuke foto's maken, en die proberen voor veel te veel geld te verkopen. (Tijdens een tocht op kamelen, was wel leuk).
Gingen ze de foto's aansmeren, en ondanks dat mijn vriendin keer op keer vriendelijk bedankte, toch weer proberen. Dus zij zo "No, thanks, we allready bought one, and we don't want anymore". Kijkt die kerel boos, schreeuwt in het rond en verscheurt de foto's voor haar neus en gooit het op de grond.
Een vent achter ons, kon blijkbaar die taal (Arabisch?!) en zei dat hij haar een kuthoer noemde en weet ik wat allemaal, echt heel grof. En dat was niet het enige, ook in winkels en weet ik waar, aandringen, onbeleeft zijn, om sigaretten vragen/bedelen... Wij hebben ook in restaurants van die vage dingen gehad...
Het was een leuke vakantie, maar om de mensen alleen al, ga ik er nooit meer heen.
(Zelfs in het hotel, waren ze onbeleefd, maar dat is natuurlijk niet overal zo.)
Het zal natuurlijk niet overal en voor iedereen hetzelfde zijn, maar toch. (Verschillende mensen die ik ken, waren ook geweest, de een was heel lovend en vond het tof, anderen hadden een soortgelijke ervaring als ik en mijn vriendin...) We hebben ondanks alles een leuke vakantie gehad, onze enige eigenlijk met ons tweeën, zonder de kids.