Stom voelt dat.quote:
Das dan wel weertof dat laatstequote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, de opruiming is afgelopen dus alle streamers moesten weer uit de winkel. Die hangen met 2 haakjes aan het plafond, acht gangpaden, vijftien streamers per gangpad. Dus ik de trap op, haak losmaken, andere haak losmaken, trap weer af, trap verschuiven naar de volgende streamer, trap weer op, haak losmaken, andere haak losmaken, trap weer af, trap verschuiven... En dat dus 120 keer. Daarna wat bedden gesjouwd, hele dag gerend, en zelfs in m'n pauzes werd ik weer steeds teruggeroepen..
Maar wel met een heel lief meisje gepraat toen ik streamers van de ramen aan het aftrekken was, over of ik een auto had ("Nee, ik heb een fiets." "Ja, ik ook," zei ze, "maar wel een kleine hoor."), en dat ik al heel veel meer verjaardagen dan haar had gehad (ze was drie, een uitspraak die nog even visueel werd versterkt door vier vingertjes op te steken), en of ik sterk was (dus toen hebben we spierballen vergeleken -ze heeft dik gewonnen uiteraard), en dat er een wereld streamers hingen ("Een wereld," zei ze. "Dat is veel hè?")..
ja.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb last van mn knieeen.
Kan dat komen door te lang je benen over elkaar hebben?
Weer eens wat anders dan tv kijken en fokken....quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Tof.
Ik heb ze nu al 10 x van elkaar gehad, maar ik doe ze automatisch weer over elkaar.
Dan merk ik ineens 'Auwww.' en begint het riedeltje overneeeew.
die had ik vroeger compleetquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Mja.
Al kijk ik nu geen tv, al kan ik wel even een portie Jay&Silent Bob gebruiken nu.
Mss ga ik die wel kijken zo.
Er is maar 1 officiele Jay&Silent Bob.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die had ik vroeger compleeten ooit heb ik ze weer compleet
en ik snap chasing amy!
mja ik bedoel gewoon alle kevin smith films... Inclusief die hele slecht gewardeerde waar J.Lo een bijrol speelt.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Er is maar 1 officiele Jay&Silent Bob.
Clerks enzo, da's niet officieel van hen toch?
Ja, dat chasing amy, wtf gaat dat over, want in het laatste dialoog hebben ze het daarover.
1 officiele?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Er is maar 1 officiele Jay&Silent Bob.
Clerks enzo, da's niet officieel van hen toch?
Ja, dat chasing amy, wtf gaat dat over, want in het laatste dialoog hebben ze het daarover.
Ik wilde Clerks 2 samen met Clerks 1 betsellen op DVD, maar die was niet meer leverbaarquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
1 officiele?
Clerks, Mallrats, Chasing Amy, Dogma, Jay & Silent Bob Strike Back en Clerks 2 is een serie films die toch echt (hoewel het hoofdthema van sommige films anders doen vermoeden) om dat tweetal draait.
Oh, en een kleine cameo in Scream 3
Anyway, dat rijtje Kevin Smith films is allemaal officieel Jay/Silent Bob materiaal
And I love them (hoewel ik Clerks 2 nog niet heb gezien en tevens als enige niet in mijn bezit heb)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een film met een diepere lading dan de rest, erg goed gedaan
--edit--
ff spoilertags gezet
[ Bericht 4% gewijzigd door TARAraboemdijee op 19-01-2008 23:25:02 ]In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
J&SB SB was bedoeld als het sluitstuk van de hele serie. Om duidelijk te maken dat alle verwijzingen in eerdere films, alles wat het met elkaar verbond, opgehangen kon worden aan dat duo, en dat zij gedurende de hele serie films eigenlijk degenen waren waar het om draaide. Iedereen uit de rest van de films komt ook weer in J&SB SB terug.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Toch zie ik J&SB SB als de officiele, weetniet waarom.
Kijk dan in je roosterquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:17 schreef maok het volgende:
Ik ga slapen, ik heb morgen toch geen beheer he TARA?
Kon hem even zo snel niet vinden, moet mijn mailbox nog opruimen, het stond iig niet in mijn agenda. Ik dacht ik check het even voor de zekerheidquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Kijk dan in je rooster
(nee hoor, je hebt geen beheer. Martin is aan de beurt, en ik heb morgen geluid)
ik heb een raam tussen mn keuken/eetkamer en woonkamer, wat is dat dan?quote:Op zondag 20 januari 2008 15:32 schreef ChipsZak. het volgende:
door·geef·luik (het)
1 luik tussen keuken en eetkamer dat van beide kanten geopend kan worden
*pakt raam aan*quote:Op zondag 20 januari 2008 15:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Whehe!2;1 Ik eh. had hem toch doorgegeven?![]()
Pakt iemand hem nou nog aan ofwa?![]()
SPOILER ALERT/quote:Op zondag 20 januari 2008 15:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
*pakt raam aan*
*zet raam weer tussen keuken/eetkamer en huiskamer
quote:Op zondag 20 januari 2008 15:45 schreef Crack_david het volgende:
Ik ben aan het proberen om te leren, maar dit is zo'n vervelend strontvak! .. pffffff
Chickies in Groningen?quote:Op zondag 20 januari 2008 15:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat doe je als er ineens een kip in je tuin loopt?
Alex weet hoe mijn wijk eruit ziet, en dat is niet echt een wijk voor kippen.
Ohquote:Op zondag 20 januari 2008 16:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Kip is net opgehaald door de dierenambulance, die al gebeld waren door buren.
Waar waar waarquote:Op zondag 20 januari 2008 18:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Ooh.
Er zijn hier wel meer chickies hoor!
Die heeft Do2 ook. De muziekkwis (eigenlijk natuurlijk uiz, maar de doet het niet) is tof!quote:
'Sebasser' heeft zn tijd gehad?quote:Op zondag 20 januari 2008 18:43 schreef Sebasser het volgende:
Buh, wil ik SebaSj registreren issie al bezet door een Gokker.
http://forum.fok.nl/user/history/119751
quote:Op zondag 20 januari 2008 19:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Alleen denk ik niet dat jou moeder topless gaat voor SC, CZ
Hartstikke tof! Leuk man, veel plezier.quote:
Jij wilt niet mee?quote:Op zondag 20 januari 2008 22:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hartstikke tof! Leuk man, veel plezier.
I was being subtle.quote:
ik weet neit of ik nog wle naar afrika gaquote:Op zondag 20 januari 2008 23:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
I was being subtle..
We moeten nog boeken (we moeten nog even iets afwachten), maar 't zou dan 1 juli worden, voor 8 dagen.. Zo tof man. We gaan naar Afrika.
.
Het land was geweldig, op de vervuiling in natuurgebieden na. En de mensen, tja, die waren kortgezegd voor het overgrote deel ruk. En asociaal.quote:Op zondag 20 januari 2008 23:02 schreef Bob. het volgende:
Tunesië, dat lijkt me echt heerlijk.Wanneer gaan jullie?
Hoezo? Op welke manier?quote:Op maandag 21 januari 2008 08:30 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Het land was geweldig, op de vervuiling in natuurgebieden na. En de mensen, tja, die waren kortgezegd voor het overgrote deel ruk. En asociaal..
Goedemorgen!
Nou, om te beginnen, ben ik binnen het eerste uur, dat ik rondliep op het strand, beroofd. Gewoon onder mijn neus geld gejatquote:Op maandag 21 januari 2008 09:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoezo? Op welke manier?
En goedemorgen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |