verkerin vragen klinkt wel schattig zeg hahhaaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Waarom, je kan toch ook verkering nemen en dat
langzaam opbouwen tot een serieuze relatie ?
Of wou je maar zo in 1 keer in een serieuze relatie zitten?
Ik geef je als tip: Vraag haar verkering en bouw het langzaam op.
En relatie dat op een goed fundament is gebouwd, kan ook veel meer hebben.
Idd, verkering heb je op de basisschoolquote:Op zondag 17 februari 2008 01:26 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
verkerin vragen klinkt wel schattig zeg hahhaa
PWND!quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:17 schreef Koentj het volgende:
Het meisje waar ik dus op ben gevallen heeft dus een vriendje. Niet dat ik echt verliefd op haar was, maar ze is wel heel leuk en heel knap. Dus best klote.
Ja lekker, dan gaat ze je na een tijdje als broer zienquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:06 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
PWND!
Gewoon de tijd nemen, en inspelen op haar.
Speel haar beste vriend.
Incestquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja lekker, dan gaat ze je na een tijdje als broer zien
Dat heb ik dus ook, zo'n heel leuk meisje, en nog bezet ook. Ene Christiaan.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:17 schreef Koentj het volgende:
Het meisje waar ik dus op ben gevallen heeft dus een vriendje. Niet dat ik echt verliefd op haar was, maar ze is wel heel leuk en heel knap. Dus best klote.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, zo'n heel leuk meisje, en nog bezet ook. Ene Christiaan.
hm nee maar als je er een gaat kopen, kijk dan eerst even hier: http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_artikel&number=3877144quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:24 schreef Bolster het volgende:
Ja maar ik vertrouw haar niet meer en ik heb geen respect meer voor der en ik vind haar gewoon een bitch nu
Ik denk dat ik emo ga worden, iemand een scheermesje?
Dan verkoop je die van jou toch aan mij voor een spotprijs..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |