SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[03:43] <@BTZ-IBB> * Torrent * Prison.Break.S03E10.HDTV.XviD-XOR *.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:38 schreef roepdeman het volgende:
Mwah prison break heeft ongeveer 5 uurtjes nodig, denk dat dit ook zoiets zal zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
dat is geen hd versiequote:Op dinsdag 22 januari 2008 03:52 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
[03:43] <@BTZ-IBB> * Torrent * Prison.Break.S03E10.HDTV.XviD-XOR *.
[03:43] <@BTZ-IBB> * Category * TV Shows *.
[03:43] <@BTZ-IBB> * Size * 357.31 MB *.
[03:43] <@BTZ-IBB> * Site Link -
Neem aan dat je de HD versie bedoeld dan?
Raw is nu bezig, ik ga maar naar bed toe en hem morgen snel binnen halen
godver nu wil ik het zien ookquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:35 schreef Wessiej het volgende:
Hmm nog steeds een xvidje, geen echte HD dus, maar ja even kijken hoe het eruit ziet, als het ook maar 16:9 is ben ik al bij.
Holy smokes wat scherp
Super mooie set ook
whahah ja.. wtfquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:17 schreef Wessiej het volgende:
Ik weet niet waarom ze het deden, maar ze gingen op een gegeven moment erg diep op HHH zijn hoofd in zoomen, miljoenen littekens
Hooray for HDquote:- There were some obvious miscues and problems during the Standard Definition airing of WWE RAW last night. Heads were cut off during certain parts of the show and wrestlers disappeared off the screen when the camera should have highlighted the action. With last night being WWE’s first ever live High Definition broadcast, these problems were not completely unexpected.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:51 schreef Wessiej het volgende:
Maar HD zag er goed uit, ookal ging ik even 3x terugspelen bijEn jij wilt dat 3 keer zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Mwoah, er zijn nu al meldingen dat dat misschien iets te voorbarig is... Ik zou wachten op een officieel bericht van WWE.quote:
Weet ik. Die stonden er een paar uur geleden ook al. Maar ik hoop gewoon dat het waar isquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:25 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Mwoah, er zijn nu al meldingen dat dat misschien iets te voorbarig is... Ik zou wachten op een officieel bericht van WWE.
jajaquote:Het bloed is ook altijd echt.
Waarschijnlijk denkt ie dat pro-wrestling nog steeds hetzelfde is als in de jaren negentig toen ze liever geen bloed zagen omdat dan de 'gevoelige' amerikanen wel eens kwaad zouden worden...quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:48 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denkt ie dat pro-wrestling nog steeds hetzelfde is als in de jaren negentig toen ze liever geen bloed zagen omdat dan de 'gevoelige' amerikanen wel eens kwaad zouden worden...
Veel goed nieuws vandaagquote:Former WWE Champion John Cena was recently interviewed by the United Kingdom’s ‘The Sun’.
John Cena told the Sun that that he will not be appearing at this year’s WWE WrestleMania PPV event. The article states that Cena’s rehab injury is going well and he is moving to New Orleans to spend some time with the police there, to learn how to be a better cop for his leading role in the upcoming WWE film, "12 Rounds".
John Cena said: “I most likely will be at WrestleMania in some capacity, but you probably won't see me on camera.” Cena also added: “I'm sick of sitting on the sidelines” and that he wants to get back in the ring as soon as possible.
Dus jij wilt beweren dat het bloed laatst bij Regal echt was tijdens die match tegen HHH?quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:50 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]Denk het ja
Want ja, het is helemaal nep natuurlijk
haha grapjas.. volgens mij moet je het eerst nog allemaal maarus goed gaan volgen voordat je hier uitspraken komt doenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:31 schreef Sickert het volgende:
[..]
Dus jij wilt beweren dat het bloed laatst bij Regal echt was tijdens die match tegen HHH?
enige echte bloed wat ik gezien heb is toen in die match tussen de Hardy's en M&M
bij Joey Mercury
Verder is dat bloed altijd nep!
quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:40 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
haha grapjas.. volgens mij moet je het eerst nog allemaal maarus goed gaan volgen voordat je hier uitspraken komt doen
Dat beweer ik ja. Het is dan wel niet door de vuisten maar door blading. Maar het bloed is gewoon echt hoor. Denk jij dat ze nep bloed opsmeren als er snel niemand kijkt of zo?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:31 schreef Sickert het volgende:
[..]
Dus jij wilt beweren dat het bloed laatst bij Regal echt was tijdens die match tegen HHH?
Verder is dat bloed altijd nep!
Jij moet maar geen MMA geen kijken.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:50 schreef Sickert het volgende:
omg
heb er nu al spijt van dat ik hier ook maar iets gepost heb
ik kom het helemaal niet afzeiken
maar je kan mij gewoon niet wijs maken dat die gasten zich verrot laten slaan
ze incaseren echt enorme klappen, maar echt niet tot bloedens
Wie zegt dat? Je begint over bloed en dan opeens over een pedigree, wat wil je nou manquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:02 schreef Sickert het volgende:
en bij de pedigree van HHH
raakt de gene die gepedigree'd word ook echt zn hoofd de grond
Tomb stone Pile Driver ook
echt
ik ga stuk hier
Hm vraag me af of dat wat is voor hem.quote:We are now able to confirm that Bobby Lashley is gone from World Wrestling Entertainment. In a phone call placed to WrestlingNewsWorld's Ryan Gray, Lashley said that he is gone from the company. While he would not give any specifics he made it clear that he did not want to leave but had too due to circumstances beyond his control.
Lashley told WrestlingNewsWorld's Ryan Gray that he was training hard for a potential career in Mixed Martial Arts. The former ECW Champion said that despite the fact that he wanted to pursue an MMA career, it would not be with UFC.
Lashley would not comment on whether or not he would be interested in going to TNA Wrestling. He said that WWE has granted his release but it would not be announced until the paperwork was finalized.
Sickert, ik geloof je dat je Wrestling niet komt afzeiken, maar het is echt waar. Dat bloed is echt. Soms door freak-accidents en soms omdat de worstelaars zelf "bladen". Bij het bladen draait de camera eventjes weg en maakt de worstelaar een kleine incisie (meestal in het voorhoofd) met de punt van een scheermesje. Heel soms is er weleens gebruik gemaakt van neppe sachets bloed, maar tegenwoordig met de HD beelden is dat iets wat zeker tot de verleden tijd behoort.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:50 schreef Sickert het volgende:
omg
heb er nu al spijt van dat ik hier ook maar iets gepost heb
ik kom het helemaal niet afzeiken
maar je kan mij gewoon niet wijs maken dat die gasten zich verrot laten slaan
ze incaseren echt enorme klappen, maar echt niet tot bloedens
Nee dat meen je nietquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:07 schreef Sickert het volgende:
aantonen dat alles nep is !
vermaak van de bovenste plank en ik geniet er elke week van
Alleen het is gewoon keihard dikke nep! wel geweldige nep
maar NEP!
en soms nog door slechte acteurs ook
kijk bevoorbeeld naar de laatste paar matches van Kennedy waar ie door Mysterio in de 619 positie word geduwd en hoe nep hij dan gaat hangen in die touwen (MVP kan er ook wat van)
dan kun je mij opvegen
evenals die reacties hier over dat het bloed wel echt is
quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:18 schreef roepdeman het volgende:
Ah, Brahma, give the kid a break. Volgens mij kent hij de nieuwssites niet eens, anders zou hij wel anders praten. Volgens zijn fotoboek is hij 24 jaar oud, dus moet het gewoon onwetendheid zijn. Oeh en Lashley in MMA....misschien moeten we een foto van hem en eentje van Lesnar in dat andere topic plaatsen
@ Sickert: Welcome to the wonderful world of Pro Wrestling! Hoelang kijk je het al? En wie zijn je favorieten etc? vertel eens wat meer over je voorliefde voor dit ge-choreografeerde kunstwerk dat wij Wrestling mogen noemen
De JBL-Y2J fued vind je niet leuk omdat JBL er aan mee doet? WTF, dan vond je er toch nooit wat aanquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:23 schreef Sickert het volgende:
[..]
dat zegt dan iemand die 3 jaar jonger is
ik kijk het echt vast vanaf dat Fox het uitzond fox 8 oid?
en daarvoor al voor zover je het toen kon volgen
HHH is de coolsteal vind ik er op het moment weinig aan
en The Rock vind ik wel een machtige entertaineral doet die niet meer mee
was even blij dat Y2J weer terug was alleen nu die irritante JBL zich er mee bemoeid vind ik die storyline ook niet leuk
Storyline van Hardy en Orton is op het moment wel aardig
Kloptquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:40 schreef BigFire het volgende:
Sickert is echt zo'n gozer die weet dat het nep is en denkt dat anderen dat niet weten
?
Jaquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:40 schreef BigFire het volgende:
Sickert is echt zo'n gozer die weet dat het nep is en denkt dat anderen dat niet weten
Yup, de eerste PPV in HDquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:41 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Klopt
Komt de Royal Rumble trouwens ook in HD [ afbeelding ]?
Komt om de tijd wel eentje, soms een die zegt : Dat jullie dit kijkenquote:
Ik neem het gedult op mij toe om te wachten op deze versie, waarschijnlijk 4 gig but who caresquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:45 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Ja![]()
Altijd grappig wel.
[..]
Yup, de eerste PPV in HD
Daarom was/is Smackdown ook minderquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
De JBL-Y2J fued vind je niet leuk omdat JBL er aan mee doet? WTF, dan vond je er toch nooit wat aan
Tevens JBL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |