Komt omdat op eurosport ze hele oude TNA laten zien, plus het feit dat er 1 of andere naap het commentaar doet in ze 1tje, terwijl hij er helemaal geen verstand van heeftquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:47 schreef 1knowFeaR het volgende:
hmm ,had tna wel eens gezien op eurosport, maar het kwam een beetje goedkoop op me over.
Nu ik jullie allemaal zo enthousiast hoor begin ik toch beetje te twijfelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:20 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
New York zal wel extreem worden denk ik. WWE komt daar niet meer (iig niet in de kleinere plaatsen zoals Hammerstein dan) omdat ze teveel geboo'd werden op One Night Stand. Althans, mensen zoals Cena werden geboo'd omdat hij gewoon kut is.
Maar TNA zal het daar wel goed doen. Net zoals ROH. Al zie ik het ook gebeuren dat ze ex-WWE mensen gaan boo'en daar. We zien het snel wel op TNA Today
TNA Global Impact:Of Big Show-BatistaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat ook nog bij botchamania 36 op youtube, het einde, geweldig......Kennedy
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:32 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Of Big Show-Batista
Staat ook nog bij botchamania 36 op youtube, het einde, geweldig.
Maar hoe fixen ze dat dan met PPV's en die shows die daarop volgen?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:30 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
TNA gaat trouwens 3 keer achter elkaar in New York. Eind februari. Ben benieuwd.
Vindt het ook erg leuk om de groei van TNA mee te maken. Van niks naar TV, naar betere zender, naar betere tijd slot, naar prime time, naar 2 uur.
Met dan nog grote namen die er bij komen en specials zoals Global Impact. Steeds meer house shows. Mooie site en TNA Mobile. Vraag me af wat er allemaal nog gaat komen. Ik hoop dat ze ook live gaan ooit. Want TNA doet meestal nog wel eens leuke verassingen. En dat komt live natuurlijk beter over dan als ze alles voor 2 weken al opnemen
Wat fixen? PPV's zijn ook live? Snap je nietquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:01 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Maar hoe fixen ze dat dan met PPV's en die shows die daarop volgen?
Al had je een ander neergezet dat had niet uitgemaakt, hij werd uitgejouwd omdat hij in ECW gebied kwam met de Old School ECW fans, en die jouwde iedereen uit de "big leagues"uit, zelfs vroeger in het hoogtepunt van ECW.quote:New York zal wel extreem worden denk ik. WWE komt daar niet meer (iig niet in de kleinere plaatsen zoals Hammerstein dan) omdat ze teveel geboo'd werden op One Night Stand. Althans, mensen zoals Cena werden geboo'd omdat hij gewoon kut is.
Volgens mij alleen maar met beelden hoor. Dus niet de muziek. Ze hebben de beelden opgenomen in HD ook.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:39 schreef Wessiej het volgende:
Ik hoorde trouwens dat RAW wel een nieuwe intro krijgt...
Ben benieuwd dinsdag, vind dit juist een super gave intro maar goed.
Dat zal het wel zijn ja, alleen maar beterquote:Op zondag 20 januari 2008 20:05 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Volgens mij alleen maar met beelden hoor. Dus niet de muziek. Ze hebben de beelden opgenomen in HD ook.
Ik hoop dat Kennedy wint en achter Edge aan gaatquote:Op zondag 20 januari 2008 21:22 schreef Wessiej het volgende:
Wie hopen jullie trouwens dat de RR winnen?
(verkapte-wie-is-jouw-favo-wwe-superstar)
You've said what I wantedquote:Op zondag 20 januari 2008 21:31 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Ik hoop dat Kennedy wint en achter Edge aan gaat
Ja dat is waar, maar wanneer is No Way out dan? Volgende maand al?quote:Op zondag 20 januari 2008 22:52 schreef kidkash19 het volgende:
Ik snap je maar ik denk niet dat een HIAC op WM doen op dit moment, en zeker niet vlak na een Elimination Chamber. Het is geen TNA natuurlijk
Denk niet dat ze Taker en HHH zullen laten clashen op deze manier. Als deze twee elkaar zo tegenkomen in the Rumble dan zal er zeker een lange follow up program moeten komen. Nee, dan schat ik "creative" eerder in op het schrijven van een echte naaistreek van MVP die daardoor de Rumble wint en op gelijke hoogte qua heat zal komen als Edge nu ontvangt.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:03 schreef kidkash19 het volgende:
Kennedy of MVP zou slechte business zijn, die zijn nog niet over genoeg. De voorgaande Rumble winnaars waren allemaal gasten die ZWAAR over waren en dus mensen trokken richting WM, beide zullen ze ooit wel een rumble winnen (als ze lang genoeg blijven) nu alleen nog niet, sterren worden niet gemaakt met de Rumble.
Kan ook zo gaan....HHH/Taker als laatste 2, Taker wilt HHH eruit gooien dan komen de Edgeheads erin en vallen Taker aan, Taker gooit ze uit de ring en HHH gooit Taker eruit. HHH wint de Rumble....Taker wint dan de EC om alsnog achter Edge aan te gaan
Komende zondag.quote:Op maandag 21 januari 2008 08:06 schreef wc-eend het volgende:
Wanneer is de rumble dan?
Hoop op een UK tour, dan ben ik erbijquote:Huge announcement regarding TNA this Friday
Dixie Carter made a surprise visit to England this weekend for press interviews with regards to some massive news that we are told no UK fan will want to miss. She met with several mainstream media sources in central London where she gave them some major information regarding TNA’s increased expansion plans for the UK in 2008.
An exclusive deal has been stuck with the Daily Star national newspaper which reaches over 1 million homes across Great Britain daily. Therefore in this Fridays Fighting Talk column, the news that she broke will be announced first. This will be followed up with more information about the announcement appearing later in the day on the Sun Online website. The Sun and the Daily Star are two of the UK ’s largest newspapers so the speculation is that the news will be something very big.
Although nothing can be confirmed officially, it is highly likely that this announcement could relate to the large rumour currently circulating on a potential TNA UK tour being confirmed for some point this year. If this is the case it would be massive news for the UK , with TNA recently being moved to the highly successful Bravo 1 channel in England recently and thus greatly increasing its status in Europe .
For more details please check out this Fridays Fighting Talk with Patrick Lennon in the Daily Star newspaper, which is available from all UK newsagents.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Is your PC Capable of Playing HD Video from Blu-ray and HD DVD?
Are you thinking of viewing High Definition (HD) video in your PC? If yes here is the minimum system requirements for playing HD video using Cyberlink HD Video playback software ( I guess most of us won’t be able to meet it):
Processor (CPU):
* Intel Pentium EE 840 (3.2 GHz)
* Intel Pentium EE 955 (3.4 GHz)
* Intel Pentium D 9xx series 945 (3.4 GHz), 950 (3.4 GHz), 960 (3.6 GHz)
* Intel Core Duo T2xxx series T2500 (2 GHz), T2600 (2.16 GHz), T2700 (2.33 GHz)
* Intel Core 2 Duo E6xxx series E6300 (1.8 GHz), E6400 (2.13 GHz), E6600 (2.4 GHz), E6700 (2.66 GHz), E6800 (2.93 GHz)
* AMD Athlon 64 FX series FX-60 (2.6 GHz), FX-62 (2.8 GHz)
* AMD Athlon 64 X2 series 4200+ (2.2 GHz), 4400+ (2.2 GHz), 4600+ (2.4 GHz), 4800+ (2.4 GHz), 5000+ (2.6 GHz)
* AMD Turion 64 X2 TL-60 (2 GHz)
Note: All the above CPU’s are Dual Core.
Even my Dual core Pentium D 930 @ 3.0Ghz is not enough.
System Memory (RAM):
512 MB or above, 1 GB is recommended (This condition my computer satisfies as I have 2GB of RAM)
Disc Drive:
Blu-ray Disc drive or HD DVD drive (This I don’t have right now)
Graphics Card:
NVidia GeForce: 7600 GT, 7800 GTX 512, 7900 GX2, 7900 GTX, 7950 GX2
ATi: X1600 series, X1800 series, X1900 series
(Again I fail this condition as am currently on onboard graphics powered by Intel 945G chipset)
Video RAM:
256 MB graphics card memory or above (My computer fails this as I have only 128MB of video RAM)
Display Devices:
1. HDCP (High-Bandwidth Digital Content Protection) compliant display (DVI, HDMI connections) for digital output.
2. TV (composite, componet, S-Video) or computer monitor (VGA) for analog output
( My monitor is not HDCP complaint)
Cyberlink even offers a tool which will check your system for compatibilty and will give a report:
bron : http://www.shivaranjan.co(...)-blu-ray-and-hd-dvd/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |