Ik heb hem nog niet gekeken...quote:Op maandag 21 januari 2008 18:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
hoe vond je Mr Brooks nou Lindytje?
Nou, zeg dat.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:26 schreef -_Tommy_- het volgende:
`vervelend'
Ik heb er gisteren met mijn vriendin gegeten, en het was erg lekker!quote:Op maandag 21 januari 2008 17:49 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
die is inderdaad goed! oud collega van mij!
Kan geregeld worden hoorquote:Op maandag 21 januari 2008 18:18 schreef Tegan het volgende:
Zullen we snel dit topic volposten zodat er niet meer Carnaval in de TT staat?
Volgende week alvast uitrusten voor Carnavalquote:Op maandag 21 januari 2008 19:21 schreef Crazy-M het volgende:
en dan de nieuwe openen met carnaval er weer in
dan gaan ze stuk sneller vol
Heul niet!!!!quote:Op maandag 21 januari 2008 19:21 schreef Crazy-M het volgende:
en dan de nieuwe openen met carnaval er weer in
dan gaan ze stuk sneller vol
Twee/drie minuutjes lopen idd!quote:Op maandag 21 januari 2008 20:50 schreef existenz het volgende:
En dan woon je nog bijna in de kroegen ook Lindytje!
Centrum is natuurlijk best duur. West is vrij rustig (En redelijk veel (werkende) jongeren).quote:Op maandag 21 januari 2008 20:57 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik kom over een tijdje ook in Tilburg studeren. Iemand al tips waar ik het beste naar een kamer gaan zoeken?
Tilburg-West of Centrum hebben in mijn ogen wel de voorkeurmaar ik weet er nog niets te liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |