Nee, niet echt....quote:Op zondag 20 januari 2008 19:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
is er nog iets leuks uit gekomen?
Mr Brooks is heel erg goed, maar ken ik al... Ken ze eigenlijk allemaal al op 12Twelve na... even opzoeken!quote:Op zondag 20 januari 2008 19:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, niet echt....![]()
- Hot Fuzz
- Bourne Supremacy
Komende dinsdag:
- The last run
- The hills have eyes 2
- Wrong turn 2
- You kill me
- Mr. brooks
- 12Twelve
Niet echt heeeeel erg boeiend dus... En ach, de meeste mensen komen hier toch alleen maar sigaretten halen... En in de tussentijd Fok! ik gewoon een beetje, bij gebrek aan klanten...
Dan zal ik Mr. Brooks eens meenemen vanavond! Ben benieuwd!quote:Op zondag 20 januari 2008 20:39 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Mr Brooks is heel erg goed, maar ken ik al... Ken ze eigenlijk allemaal al op 12Twelve na... even opzoeken!
is al elk weekend vanaf 11-11quote:Op zondag 20 januari 2008 22:04 schreef Ace1 het volgende:
Hoezo nu al carnaval...
zie aantal posts van te vorenquote:Op zondag 20 januari 2008 22:09 schreef crossover het volgende:
Iemand in die MustSee bioscoop geweest?
In de VS nemen ze het ook heel serieus als er geen Whopper's meer zijn...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja! Burger King terug! Daar ben ik ook heel erg voor!
Of bij La Cabaña in de Academielaan. Lekkere tapas, fijne intieme sfeer, leuk personeel.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:45 schreef Lindytje het volgende:
Tapas eten! Lekker samen uit bakjes prikken.
In het pissteegje bij de mac, óf bij viva las tapas, boeven Cafe Karel! In pissteegje is wat knusser, boven Café Karel hebben ze lekkerder eten....
die is inderdaad goed! oud collega van mij!quote:Op maandag 21 januari 2008 17:48 schreef Pinball het volgende:
[..]
Of bij La Cabaña in de Academielaan. Lekkere tapas, fijne intieme sfeer, leuk personeel.
Stukje buiten het centrum, en zeker de moeite waard.
voor!quote:Op maandag 21 januari 2008 18:23 schreef -_Tommy_- het volgende:
ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |