dat wordt alles als ik er overheen pisquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:17 schreef Ace1 het volgende:
Die toilleten daar zijn cool.. alles van goud
Had je dat niet wat eerder kunnen zeggen?!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:17 schreef Ace1 het volgende:
Die toilleten daar zijn cool.. alles van goud
Hier dusquote:Man doodgestoken op Pieter Postplein Tilburg
Een nog onbekende man is vannacht doodgestoken op het Pieter Postplein in Tilburg. De politie kon ter plaatse niets meer voor het slachtoffer doen. Wel hebben de agenten twee verdachten aangehouden die mogelijk iets met het incident te maken hebben.
Over de toedracht van de steekpartij is nog niets bekend. De twee mannen worden deze morgen verhoord. Ook wordt onderzocht wie het slachtoffer is en in welke relatie hij staat met de verdachten. Getuigen kunnen zich melden bij de plaatselijke politie.
Ja nou , ik kwam vanmorgen thuis(bij mijn moeder overnacht die ziek is), nou vol linten en toestanden ik woon naast het plein, mocht nog net van de pliesie koffie drinken bij mijn buurvrouwquote:Op zondag 20 januari 2008 12:49 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Hier dus
vlak bij de grote Albert Heijn!
kunt ook naar Mas... naast de Anvers ook heel lekker en net wat moderner ingericht!quote:Op zondag 20 januari 2008 15:45 schreef Lindytje het volgende:
Tapas eten! Lekker samen uit bakjes prikken.
In het pissteegje bij de mac, óf bij viva las tapas, boeven Cafe Karel! In pissteegje is wat knusser, boven Café Karel hebben ze lekkerder eten....
Ok, ik moet dadelijk dus niet binnendoor rijdenquote:Op zondag 20 januari 2008 18:16 schreef Cee het volgende:Lindytje
Klein Hollywood in Tilburg vandaag, première van Fame the Musical bij de Schouwburg.
is er nog iets leuks uit gekomen?quote:Op zondag 20 januari 2008 17:53 schreef Lindytje het volgende:
Nou, t was wel echt positief bedoeld! Het eten is bij manana (pissteegje) ook wel oké, maar bij café Karel boven net iets lekkerder! En daar is het wat lichter enzo, dus iets minder knus. Maar wel gezellig hoor! Ik ga er erg graag eten!
Zo, en nu ga ik me verder vervelen bij de videotheek....
Cee!
Meej dees weer, stuk of 100 gok ik. En natuurlijk stuk voor stuk mensen die komen kijken om te zien hoeveel mensen er komen kijken.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:36 schreef Lindytje het volgende:
Hoeveel debielen zullen er buiten gaan staan om 'beroemde mensen' te kijken??
quote:Op zondag 20 januari 2008 19:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Meej dees weer, stuk of 100 gok ik. En natuurlijk stuk voor stuk mensen die komen kijken om te zien hoeveel mensen er komen kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |