die heb ik niet ik was met mijn foon/cam aan het belleln om vervoer te regelen naar het ziekenhuisquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:54 schreef LudoSanders het volgende:
Inclusief pics van de gapende wonden.
nou 1 heb ik er gosteren dus al uitgehaald, hele opluchting dusquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:58 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
maar ik zou ze eruit halen. vroegah waren er geen hechtingen en ging mensen ook gewoon door met jagen.
precies, hechtingen is voor mietjesquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:58 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
maar ik zou ze eruit halen. vroegah waren er geen hechtingen en ging mensen ook gewoon door met jagen.
hup stop je zelf te kwellen. de rest er ook uitquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou 1 heb ik er gosteren dus al uitgehaald, hele opluchting dus
ik wacht miniaal tot jj er is kan ze helpenquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:02 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
hup stop je zelf te kwellen. de rest er ook uit
littekens zijn sexy...quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:06 schreef Poit- het volgende:
Als jij een mooi litteken wilt moet je het vooral doen
quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:06 schreef Poit- het volgende:
Als jij een mooi litteken wilt moet je het vooral doen
met foto's vd operatie?quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:08 schreef Netsplitter het volgende:
Maak alvast een vervolg topic:
Mijn arm is ontstoken en doet behoorlijk pijn, misscien amputatie.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wacht miniaal tot jj er is kan ze helpen![]()
alleen ging wat raar met links vd spiegel_!
quote:
ooh noes dan ik nooit meer elle(boog) model wordenquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:15 schreef Tmaatje het volgende:
Laten zitten anders krijg je een heeeeeeeeeeeeeeeel lelijk litteken
quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh noes dan ik nooit meer elle(boog) model worden
huhuhh..en jij quote hem met: "littekens zijn sexy"....yeah right...quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:19 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik wil hem niet hebben. ik bedank hem alleen maar omdat hij mij sexy vindt
en in fobo's lurken zonder posten....quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:19 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik wil hem niet hebben. ik bedank hem alleen maar omdat hij mij sexy vindt
quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:22 schreef Poit- het volgende:
Ja goed je moet het lekker zelf wetenIk zit niet te wachten op lelijke littekens..
Bar-Le-Duc een dame...quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:23 schreef PeZu het volgende:
rustig aan dames![]()
ik behoor idd aan JJ toe![]()
@ tmaaje, ooh noes, nu wil ik doooood
nietusquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en in fobo's lurken zonder posten....![]()
![]()
wooooow dames?quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:23 schreef PeZu het volgende:
rustig aan dames![]()
ik behoor idd aan JJ toe![]()
@ tmaaje, ooh noes, nu wil ik doooood
ja wie vernoemt zich zelf nu naar een drankej voor damesquote:
jaja...zo kan ik het ook..quote:
tttssss....quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja wie vernoemt zich zelf nu naar een drankej voor dames
ik dacht btw eerst dat JJ een man was dus
uhm ik was er vrij snel uit jaquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tttssss....![]()
hoop wel dat ik het tegendeel heb bewezen...![]()
![]()
![]()
pfff denk je dat ik alleen water drink? ik mixed het altijd met cognac hoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja wie vernoemt zich zelf nu naar een drankej voor dames
ik dacht btw eerst dat JJ een man was dus
sorryquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jaja...zo kan ik het ook.....maar ja tis wel een beetje lastig antwoorden he als JIJ GEEN FOBO HEBT...!!!
![]()
pfieuwquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou vooruit dan..voor deze ene keer...![]()
fok is bagger traagquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:42 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ligt het aan mij of fok ontzettend traag?
ligt zekers niet aan jou..quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:42 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ligt het aan mij of fok ontzettend traag?
was dit gesprek te heet voor je. hoef niet te vragen of het lekker wasquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik ga maar weer verder met stofzuigen en dweilen...![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:48 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
was dit gesprek te heet voor je. hoef niet te vragen of het lekker was
quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:48 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
was dit gesprek te heet voor je. hoef niet te vragen of het lekker was
kan ik er wat aan doen danquote:
hond die binnen loopt te pissen en een poes die geschoren wordtquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
waar denk jij dan aan...???![]()
![]()
de dominee gaat hier van horen jongemanquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan ik er wat aan doen dan
@bar-le
je moest eens weten
Even wat wonden dichtsmelten, zo doet een echte vent dat. Pezu, haal die dingen eruit en haal de wasbenzine uit de kast!quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:26 schreef oranjekoek het volgende:
Moet je daar geen kruit opgooien en dan in de fik steken?Rambo deed dat ook zo!
quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:52 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Even wat wonden dichtsmelten, zo doet een echte vent dat. Pezu, haal die dingen eruit en haal de wasbenzine uit de kast!
quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:47 schreef thijsltc het volgende:
Gast schijt aan, wat is het nu nou van die dingen?
wat denk je dat er gaat gebeuren als je ze er uit haalt?
niks toch
gewoon er uit halen die rotzooi! en post over een paar dagen wat pics ofzo voor bewijs voor volgende n00bs die heir over twijfelen dan he
Ik heb ze er ook allemaal uitgepulkt bij mijn heupoperatiequote:Op donderdag 17 januari 2008 23:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou het is al dicht, min of meer, heb ik gemerkt bij hechting 1 die er uit ging
dus
opzich
hahaa nee ik ben niet een snij type, ik word al misselijk van kip snijdenquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:24 schreef pwned het volgende:
Heeft dit trauma je gestimuleerd om in de toekomst te gaan snijden?
je kan ook proberen om het weer een beetje te laten bloedenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 07:58 schreef PeZu het volgende:
ik heb er nog 2 uitgehaald voordat ik ging slapen![]()
so far so good
neequote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:25 schreef murp het volgende:
[..]
je kan ook proberen om het weer een beetje te laten bloeden
DAT STAAT STOER!
ja al 3quote:
een soort 2e onderarmquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:29 schreef Garisson72 het volgende:
misschien gaan er wel hele stronken wild vlees groeien op die plekken!
jaaah... coool man !quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:25 schreef murp het volgende:
[..]
je kan ook proberen om het weer een beetje te laten bloeden
DAT STAAT STOER!
[afbeelding]
ik heb er al twee. Je mist toch iets geloof ikquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
een soort 2e onderarm [afbeelding]
cool [afbeelding]
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb er al twee. Je mist toch iets geloof ik
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:13 schreef jordeeeh het volgende:
TS als je de hechtingen eruit haald, denk er dan aan, als het gaat bloeden strooi er wat zout op, dat stopt het bloeden
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
prutse, ik dep ze alleen met 96% alcohol
net of dat eerste klas hersenchirugie isquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:19 schreef Noorseviking het volgende:
Wat voor klapjosti ben je als de hechtingen er zelf uit haalt
leer eens lezen pruts mod, ik heb er al 3 uit gehaald en dat voelt goed dusquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Mocht je het eruit trekken, hoop ik dat het nog zeerder doet dan ervoor.
Een flinke ontsteking zal je lerenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
leer eens lezen pruts mod, ik heb er al 3 uit gehaald en dat voelt goed dus
ga je mee tapdansen op een mijnenveld?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Een flinke ontsteking zal je leren
Daar ben jij nu wel mee bezig, als het gaat ontsteken heb je een probleem enne al eens gehoord van wild vlees...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ga je mee tapdansen op een mijnenveld?
ik was eik verbaast van me zelf dat ik naar het ziekenhuis ben gegaan en niet geoon een pleister op heb gedaanquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:56 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Daar ben jij nu wel mee bezig, als het gaat ontsteken heb je een probleem enne al eens gehoord van wild vlees...
quote:Op zondag 20 januari 2008 20:35 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ts nog niet dood aan infecties?
quote:Op zondag 20 januari 2008 20:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja vamcht om klokslag 2 uur overleden, god hebbe zijn ziel
broertje je bnet terugquote:
picsquote:Op maandag 4 februari 2008 21:57 schreef PeZu het volgende:
update
alles gaat perfect ondanks de vroegtijdige zelf er uitgehaald hechtingen![]()
kut kick_!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |