Het is een fout van OS X ja, maar als je Azureus gebruikt verdien je het eigenlijk ook wel om problemen te krijgen. Wat is dat een log, traag en bloated schijtprogramma.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:12 schreef Kadiladio het volgende:
[..]
Dus omdat dit probleem niet opgelost kan worden moet ik maar een kabel aanleggen van de zolder naar beneden? Die is gek.
En ben ik de enige? Google voor de lol nou gewoon even op Airport kernel panic azureus/transmission en je komt er achter dat ik niet de enige ben.
Het gaat mij er meer om dat Apple hoog van de toren blaast dat hun OS oh zo geweldig is, en niets andsers doet dan Vista bashen. Daar word ik onderhand een beetje zat van. Laat ze een beetje vaart maken met een hotfix ofzo.
ikke niet mn macbookje doet het nog steeds heerlijkquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:50 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ken het.
Ik doelde meer op het verdoemd worden tot een andere PC omdat vriendinlief de Mac wilt gebruiken. Meestal zat ik op mijn iBook te werken.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:53 schreef donderopman het volgende:
[..]
ikke niet mn macbookje doet het nog steeds heerlijk
Met een beetje pech crasht je router onder de laatste transmission (ik heb er last van helaas), maar de devvers weten ervan en ik denk niet dat 't lang zal duren voor 1.0.2 uitkomt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:37 schreef Wallinator het volgende:
Gebruik gewoon Transmission, de nieuwste versies zijn perfect.
Achja, 't heeft zijn voordelen. Als je OSX eropnieuw opgooit kan je alles wat je niet nodig hebben weglaten.quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:10 schreef Breuls het volgende:
Okay, weer mislukt. Fuck it. Ik doe het wel op de Windows manier: zelf alles opnieuw instellen.
Mja, de reden dat ik mijn Time Machine backup niet vertrouwde is omdat ik niet geloof dat die alle data bevat, mede doordat die af en toe een kopieerfoutje rapporteert. Misschien is de HD van mijn oude MBP wel niet helemaal gezond, geen idee..quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:11 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Achja, 't heeft zijn voordelen. Als je OSX eropnieuw opgooit kan je alles wat je niet nodig hebben weglaten.
Niet iedereen heeft 12 printers van allerlei merken in huis etc.
Vreemd dat 't niet lukt, nog nooit gehoord...
Heb je ook oplossing voor mijn "niet uit sleep willen komen" probleem?quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voor Breuls en Xil en alle ander niet zo veel postende Apple-SC usertjes..
[ link | afbeelding ]
Blijft leuke deal
1. Dat scherm van Apple heeft een wat betere kwaliteit t.o.v. de huis-tuin en keuken schermen. Daarnaast is het gewoon een scherm. Wat kun je anders doen aan een scherm?quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:38 schreef jojomen4 het volgende:
Vraagje voor de experts. Heb zo'n 2 jaar geleje m'n iBook G4 gekocht die nu wel heel oud lijkt met al die nieuwe dingen ze Apple telkens uitbrengt.
Ik wil over een lange tijd een vaste computer kopen, en ik zat te denken aan dat kleine grijze doosje van Apple. Nu zie ik dat die zonder scherm verkocht wordt. Ik heb 2 vragen.
1. Heeft zo'n scherm van Apple (wat los te verkrijgen is) extra mogelijkheden t.o.v. een normaal monitor die ook op "normale-windows" computers aan te sluiten is? Of zou uiterlijk voor de meeste kopers de doorslag zijn?
2. Dat kleine kistje kost volgens mij zo'n 800 euro. Nu vraag ik me af of je dan een klein beestje hebt dat sterk genoeg is voor de gemiddelde thuis gebruiker, die zo'n 6 programma'tjes tegelijk aan heeft staan (Internet, Torrent en nog wat flauwekul), of is het dan beter om die grote grijze kist te nemen van 2600 euro?
Die laatste vraag stel ik omdat als ik nu zo'n 6 programma's open heb staan op m'n G4 ik soms dat gekleurde cirkeltje tevoorschijn zie komen, en ik wil met een computer werken die nooit "naar adem moet happen".
BvD.
Dank.quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
1. Dat scherm van Apple heeft een wat betere kwaliteit t.o.v. de huis-tuin en keuken schermen. Daarnaast is het gewoon een scherm. Wat kun je anders doen aan een scherm?
2. Waarom de keus tussen een mini of een pro? Als je toch al een scherm moet kopen, dan kun je net zo goed voor die totaal prijs een iMac kopen. Daar kun je aardig mee uit de voeten. Op een luxer model zou je eventueel nog kunnen gamen.
De Mini werkt prima voor huis tuin en keuken gebruik, maar het is wel een instap model. Mijn oude Mini G4 was net zo snel als mijn iBook G4 toendertijd, en toch merkte ik dat de iBook (gevoelsmatig) sneller was. Dat zal vast hier ook wel het geval zijn. Mocht je voor de mini gaan zorg dan wel dat je er minstens 1 Gb instopt. Dat vind OSX wat toffer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |