Ben jij een fopneger?quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:22 schreef GioStyle het volgende:
Je hebt nog nooit van het fenomeen wanna be neger gehoord of van witte neger?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:25 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
misschien iets doen aan je kleding?
zet je stylo niké-petje recht op je kop
Dan word het al complimenteus beschouwd.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:26 schreef Renzoku het volgende:
Maar die mensen vinden het toch niet erg om voor neger uitgescholden te worden sinds ze wannbe negers zijn?
Ik droeg geen eens een pet ofzo.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:27 schreef rival het volgende:
haha dan bedoelde hij gewoon dat je zo een wigger bent
je kraag?quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:29 schreef Renzoku het volgende:
[..]
Ik droeg geen eens een pet ofzo.
Snel doorgelopen natuurlijk met de staart lul tussen zijn billenquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:32 schreef Yi-Long het volgende:
Die kamper was gewoon onder de indruk van je grote lul...
Anyway, wat heb je teruggeroepen? Of snel doorgelopen?
Als ik dat hier type krijg ik een ban.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:32 schreef Yi-Long het volgende:
Die kamper was gewoon onder de indruk van je grote lul...
Anyway, wat heb je teruggeroepen? Of snel doorgelopen?
kijk je naar idols?quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:39 schreef spanishgirl het volgende:
Wat is een kamper?
Ah. Ik zal de glaszetter alvast bellen voor morgenochtendquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:36 schreef Renzoku het volgende:
[..]
Als ik dat hier type krijg ik een ban.
En nee ik droeg geen wigger kleding.
Eeee brother! Moet je kijken wat ik gekocht hebt, man. Stone Island vriend!quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:45 schreef Poekel het volgende:
Ey swa, alles koel?
Negeren.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:25 schreef ruud_fr het volgende:
TS, je moet kampers negeren
wreedquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:11 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Eeee brother! Moet je kijken wat ik gekocht hebt, man. Stone Island vriend!
Michael Jackson is ook een wiitte neger. Ach ja, van binnen zijn we allemaal blankquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:20 schreef Renzoku het volgende:
Ik ben vandaag uitgescholden door een kamper voor neger. Het leuke hierbij is dat ik niet eens zwart of bruin ben, maar eerder lijkbleek.
Klacht: Kamper scheldt witte mensen uit voor neger.
Hoe kun je nu weer uitgescholden worden voor neger?quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:20 schreef Renzoku het volgende:
Ik ben vandaag uitgescholden door een kamper voor neger. Het leuke hierbij is dat ik niet eens zwart of bruin ben, maar eerder lijkbleek.
Ik heb het vermoeden dat wanneer dit mij zou overkomen dat ik mijn tong zou inslikken van het lachen en spoedig zou overlijden.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:20 schreef Renzoku het volgende:
Riep je "tubgirl"?quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:36 schreef Renzoku het volgende:
[..]
Als ik dat hier type krijg ik een ban.
En nee ik droeg geen wigger kleding.
Wat een afgang, die 'i' in de vorm van een jointquote:
En hoe weet jij zo zeker dat hij een kamper was en geen neger?quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:20 schreef Renzoku het volgende:
tamponquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een afgang, die 'i' in de vorm van een joint.
Edit: of is het een wortel?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 04:22 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Michael Jackson is ook een wiitte neger. Ach ja, van binnen zijn we allemaal blank![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |