Opnieuw is er een onderzoek gepleegd naar het probleem "jonge Marokkanen" en andermaal blijkt dat ondanks alle inspanningen vanuit bijvoorbeeld de Nederlandse Gemeenschap de meeste jonge Marokkanen niets op hebben met Nederland en hun gebruiken en glashard vasthouden aan hun eigen tradities. Niet waar? Lees maar hieronder.quote:'Jonge Marokkanen zijn een plaag'
Bron : Revu
Undercoverjournalist en Midden-Oosten-expert Arthur van Amerongen (49) dook een jaar onder in het moslimmilieu van Brussel en schreef daarover het boek BXL Eurabia dat volgende maand verschijnt. Revu-verslaggever Arnold Karskens zocht hem op en sprak zes uur lang met hem over de zelfdestructiedrang van Marokkanen, de overeenkomsten met de zwartekousengemeentes en de charmes van het geiten neuken. Enkele soundbites:
- ‘Vooral de salafistische vorm van de islam, vooral populair onder jonge Marokkanen in Brussel, is bikkelhard, ontdaan van enige liefde en verdraagzaamheid.’
- ‘Marokkanen vormen de meest omstreden groep. Ze trappen overal rotzooi, in zwembaden, als drugsdealers, als loverboys die jonge meisjes tot prostitutie dwingen. Niet alleen in Brussel, maar overal, van Parijs tot Madrid. Ik kom uit Ede, het Mekka voor kransenvoetbal op 4 mei.’
- ‘Een jongen gaf me een trap in de rug. Dat bedoel ik. Ze zijn zo laf en hypocriet. Iedereen die ik ken in het centrum van Brussel is wel eens overvallen door Marokkanen.’
- ‘Strafkampen zijn nodig. Echt waar.’
- ‘Ik heb de leuke islam gezien, die gaat verder dan de overleveringen van de profeet. Ik houd van de romantische islam, de mystieke soefi en het mediteren, de cultuur, de muziek. Een warme samenleving met gastvrijheid. Als je volgens de Koran goed leeft, beroof je geen oude vrouwtjes.’
- ‘Er is natuurlijk de jaloezie jegens de westerse samenleving met alle vrijheden, en vooral de vermeende seksuele vrijheid die wij genieten. Ik ben benieuwd wat Freud over moslimterroristen in steden als Brussel en Amsterdam gezegd zou hebben.’
- ‘Aanslagen in Brussel en Nederland zijn een kwestie van tijd.’
Dit interview mag je niet missen! Lees het hele artikel in de Nieuwe Revu van deze week
Zeilkamp was zeker tofquote:
Speciaal voor zulke mensen hebben ze die woestijn uitgevonden...quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:19 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Ja, allemaal in kampen stoppen vind ik de perfecte oplossing voor minderwaardige woestijnbewoners die een plaag zijn voor ons west-europenanen.
Eh wij zijn niet begonnenquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:42 schreef IHVK het volgende:
Flikker eens op met dit gedoe elke dag.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:40 schreef LXIV het volgende:
Nou, ik denk wel dat het wegstoppen in kampementen voor iedereen uiteindelijk het beste is. En niet in de laatste plaats voor deze Marokkaanse kansenmensen zelf. Zo zijn ze gezellig met hun eigen mensen onder elkaar, en worden ze niet geconfronteerd met de excessen van de Westerse maatschappij. Ook zal niemand hen daar aankijken op een gebrek aan opleiding of hun slechte beheersing van de Nederlandse taal!
Klinkt inderdaad perfect, was er maar een land waar ze dat allemaal konden.quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:40 schreef LXIV het volgende:
Nou, ik denk wel dat het wegstoppen in kampementen voor iedereen uiteindelijk het beste is. En niet in de laatste plaats voor deze Marokkaanse kansenmensen zelf. Zo zijn ze gezellig met hun eigen mensen onder elkaar, en worden ze niet geconfronteerd met de excessen van de Westerse maatschappij. Ook zal niemand hen daar aankijken op een gebrek aan opleiding of hun slechte beheersing van de Nederlandse taal!
Ik moest lachen : en tevens TVPquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:40 schreef LXIV het volgende:
Moet je nu weer lachen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik moest lachen : en tevens TVP
I know.... maar aan de TT van een geplaatst nieuwsbericht "gevalideerd vanaf de OP" sleutel ik liever niet.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Moet je nu weer lachen?
Eigenlijk is het dieptriest om een soort mensen een plaag te noemen...
Nog niet half zo triest als het feit dat het waar/nodig is...quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Eigenlijk is het dieptriest om een soort mensen een plaag te noemen...
Ik zie er 4, incl. de zelfbenoemde 3e.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:29 schreef Undergod het volgende:
plaag (de; plagen)
1 explosieve toename van organismen die grote schade of overlast met zich meebrengt
2 onheil
3 door God gezonden straf
4 iem. die anderen tot last is, graag plaagt
Ik zie 2 correcte omschrijvingen en 1 ironische.
Discussiëren over het nieuws? Waarom moeten we daar mee stoppen? Wil je liever een theocratie waarin jij bepaald waar andere mensen wel en niet over mogen praten?quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:42 schreef IHVK het volgende:
Flikker eens op met dit gedoe elke dag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |