quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
En die simpele supporters van PSV die hun shirtje al met de naam van Van Persie hadden bedrukt![]()
quote:HEHEEY, das me feest hier, ik woon in Twente, en ik las het vanmorgen hier in de krant, HOE GEWELDIG GEK, drei miljoen...... te goed gewoon.
Alleen is het niet altijd zo dat een eerdere club van de speler bij een een toptransfer 5 procent ofzow mee krijgt?
En ik heb ook een psv shirt met V.Persie 10
Alleen hoop ik wel dat hij dan ook daadwerkelijk op 10 komt....
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jansen gewoon een half jaartje aan Ajax verhuren. Zelfs een hartpatient is nog beter dan wat door achterin rond loopt
Die blijft legendarisch jaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die gozer met die tattoo bij AZ blijft het mooist
Is dat niet meer iets voor Ajax?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Bart van Schijndel zal binnen afzienbare tijd een stage afwerken bij Feyenoord. De middenvelder van Deurne maakte een goede indruk in de onderlinge ontmoeting in het kader van de KNVB-beker. (Voetbalzone.nl)
Is dat wat, die Van Schijndel?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Bart van Schijndel zal binnen afzienbare tijd een stage afwerken bij Feyenoord. De middenvelder van Deurne maakte een goede indruk in de onderlinge ontmoeting in het kader van de KNVB-beker. (Voetbalzone.nl)
voetbalzonequote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Yozz is gewoon een jankerdje die het niet kan hebben dat Jansen weg is gegaan bij Vitesse.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Die hebben Klavan toch al als linksbackquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:26 schreef ursel het volgende:
Feyenoord verhuurt aanwinst Jansen aan Heracles
En gelijk de verhuur geregeld..
Jansen kan ook prima centraal spelen toch?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die hebben Klavan toch al als linksback
Talenten scouten moeten we dus maar links laten liggen.quote:
Misschien huurt Feyenoord klavan dan wel voor een half jaar..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die hebben Klavan toch al als linksback
Wie meld t uberhaupt?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Talenten scouten moeten we dus maar links laten liggen.
Zonder gekheid op een stokje: Ik vond die van Schijndel best imponeren tegen Feijenoord, dus waarom niet bekijken of hij wat kan betekenen in de toekomst.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:26 schreef ursel het volgende:
Feyenoord verhuurt aanwinst Jansen aan Heracles
En gelijk de verhuur geregeld..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |