abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 januari 2008 @ 00:49:41 #276
199509 partizan
sterk in onafhankelijkheid
pi_56145835
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 00:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik vind El Ahmadi niet beter dan Hofs, de Guzman en Sahin.

Als je nu Engelaar en El Ahmadi zou kopen, dan krijg je de geoliede samenwerking er gratis bij.

Volgens mij is het middenveld de sterkst bezette linie met naast eerder genoemde namen ook nog Bruins en van Bronckhorst.

Een volwassen aanvaller en een centrale verdediger lijken me belangrijker op dit moment.
De tijd dat Feyenoord voor een prikkie de belangrijkste spelers van Twente kon kopen is voorbij...... Feyenoord zal zelf beter moeten scouten.
De top3 in Nederland dacht altijd het kampioenschap onder elkaar uit te kunnen maken, en als er een kink in de kabel dreigde ( Twente in de jaren 70 ) dan kocht je gewoon de beste spelers weg.....desnoods voor de bank. Dat begint nu te veranderen........misschien is dat goed om de top 3 een beetje bij de les te houden.
Geen schoothondje maar een brullende leeuw !
  zaterdag 19 januari 2008 @ 00:57:14 #277
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_56145958
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 00:35 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Gelukkig zien de 'experts' het beter dan de supporters hier.
Nou, feest. Ik zie Feijenoord graag nog wat langer bestaan dan een paar jaar.
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 00:44 schreef partizan het volgende:
Zo wordt dat investeringsfonds ook steeds minder interessant......... Spelers worden zo niet echt meer waard. Ik vond het toch al een soort pyramide spel voor Feyenoord adepten.
V Bronckhorst en Hofland spelen ook als veteranen. Iedereen denkt dat oude sterspelers altijd functioneren als Cocu maar dat blijkt niet zo te zijn.
En kijk eens wat er in komt bij een achterstand? Mols !!!! Zelfs Groningen, Heerenveen en Twente hebben betere pinchitters........ Jonge talentvolle spitsen die binnenkort in het eerste als spits spelen ( bv Arnautovic )
Feyenoord paraciteert op Makaay....... Zet Makaay in FC Twente en ze worden met 2 vingers in de neus kampioen.
Feijenoord is een noodlijdende club en zit nu met de rotzooi van jarenlang wanbeleid. Is echt heel veel voor nodig om ooit nog op niveau te komen. Investeringen van 14 miljoen euro dragen daar niet aan bij, want wie garandeert dat met de komst van een paar spelers wel alles goed gaat lopen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_56145972
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 00:25 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Ik moet ook nog zien wat Ajax de komende weken gaat doen. Zonder Davids is het daar even dramatisch als bij ons, de verdediging is nog slechter zelfs.
Davids is tegen NEC gewoon weer van de partij hoor. Kreeg van de week tegen NAC gewoon rust
pi_56145997
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 00:49 schreef partizan het volgende:

[..]

De tijd dat Feyenoord voor een prikkie de belangrijkste spelers van Twente kon kopen is voorbij...... Feyenoord zal zelf beter moeten scouten.
De top3 in Nederland dacht altijd het kampioenschap onder elkaar uit te kunnen maken, en als er een kink in de kabel dreigde ( Twente in de jaren 70 ) dan kocht je gewoon de beste spelers weg.....desnoods voor de bank. Dat begint nu te veranderen........misschien is dat goed om de top 3 een beetje bij de les te houden.
Mbt binnenlandse transfers word Ajax al jarenlang gedwarsboomd.
Clubs uit de subtop vragen gewoon grof geld voor hun talenten, of dwarsbomen de transfer. En het is gewoon hun goed recht. Zo krijgen die clubs ook meer financiële middelen, wat alleen maar onze Micky Mouse competitie ten goede komt.
pi_56146065
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 00:18 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

9 punten ja

Ik ben toch wel benieuwd als je ze allemaal wint, wat je dan staat , gelet op programma van de andere

psv heeft sparta en excelsior thuis
Niet zo minderwaardig over Excelsior he.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 01:07:34 #281
199509 partizan
pi_56146137
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 00:59 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Mbt binnenlandse transfers word Ajax al jarenlang gedwarsboomd.
Clubs uit de subtop vragen gewoon grof geld voor hun talenten, of dwarsbomen de transfer. En het is gewoon hun goed recht. Zo krijgen die clubs ook meer financiële middelen, wat alleen maar onze Micky Mouse competitie ten goede komt.
Het is toch belachelijk dat Twente spelers als Arnautovic, Rendla en nu weer Maaroufi binnen haalt terwijl Mols bij Feyenoord loopt.
Vroeger scoutte Ajax Kanu en Litmanen ............ nu vind je degelijke spelers bij Groningen, Heerenveen en Twente.
De oude subtop probeert zijn spelers nu direct aan buitenlandse clubs te verkopen en zelf de winst binnen te halen. Als dat structureel lukt kunnen ze het gat met de top 3 dichten.
pi_56146176
Er lopen gewoon veel slechte scouts binnen Nederland. Met uitzondering van Heerenveen en PSV.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 01:11:39 #283
199509 partizan
pi_56146204
Patrick,

Dit stond in de regionale krant van Enschede........... misschien wel typisch.

ENSCHEDE - FC Twente-voorzitter Joop Munsterman heeft Ajax-technisch-directeur Martin van Geel een keihard nee verkocht. Van Geel wilde donderdag een bod doen op Orlando Engelaar, maar Munsterman heeft Van Geel laten weten dat er geen enkele ruimte tot onderhandelen is.

"Hij ( van Geel ) vroeg nog: ‘hebben jullie geen geld nodig? Ik zei: nee’. En ook al had hij een bedrag genoemd, dan nog was dat te laag geweest."
Munsterman gaat er vanuit dat de belangstelling van Ajax nu van de baan is. "Wij laten nou eenmaal niemand gaan."
  zaterdag 19 januari 2008 @ 01:12:25 #284
199509 partizan
pi_56146223
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 01:10 schreef patrickt37 het volgende:
Er lopen gewoon veel slechte scouts binnen Nederland. Met uitzondering van Heerenveen en PSV.
Groningen en Twente doen het ook prima !
  zaterdag 19 januari 2008 @ 01:13:04 #285
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_56146235
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 00:35 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Gelukkig zien de 'experts' het beter dan de supporters hier.
Hugo heeft helemaal gelijk. Er moeten gewoon versterkingen bij.
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 00:57 schreef Happel het volgende:

[..]

[..]

Feijenoord is een noodlijdende club en zit nu met de rotzooi van jarenlang wanbeleid. Is echt heel veel voor nodig om ooit nog op niveau te komen. Investeringen van 14 miljoen euro dragen daar niet aan bij, want wie garandeert dat met de komst van een paar spelers wel alles goed gaat lopen.
Om vooruitgang te boeken moet je risico's nemen. En dus niet je risico's spreiden door 14 transfervrjie prutsers te halen, maar 1 of 2 gerichte aankopen van die ¤5 miljoen te halen. Jij maakt je altijd alleen maar druk om de financiën, maar als Feyenoord CL haalt zijn in één keer alle financiële problemen weg. Dat zet meer zoden aan de dijk dan ¤5 miljoen op potten.
2000 light years from home
  zaterdag 19 januari 2008 @ 01:15:39 #286
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56146282
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 01:13 schreef Merkie het volgende:

[..]

Helaas komen die niet meer.
quote:
Om vooruitgang te boeken moet je risico's nemen. En dus niet je risico's spreiden door 14 transfervrjie prutsers te halen, maar 1 of 2 gerichte aankopen van die ¤5 miljoen te halen. Jij maakt je altijd alleen maar druk om de financiën, maar als Feyenoord CL haalt zijn in één keer alle financiële problemen weg. Dat zet meer zoden aan de dijk dan ¤5 miljoen op potten.
Dat roep ik hier al maanden, maar dan krijg ik iedereen over me heen...
  zaterdag 19 januari 2008 @ 01:18:14 #287
199509 partizan
pi_56146327
quote:

[..]

[..]

2 spelers voor 5 miljoen die directe versterkingen zijn ?? Doe je best !!!
  zaterdag 19 januari 2008 @ 01:23:23 #288
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_56146399
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 01:18 schreef partizan het volgende:

[..]

2 spelers voor 5 miljoen die directe versterkingen zijn ?? Doe je best !!!
Dan één speler. Voor ¤5 miljoen valt er echt wel wat te halen hoor.
2000 light years from home
pi_56146483
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 00:57 schreef Happel het volgende:

[..]

[..]

De vraag is hoe de sportieve toekomst van Feyenoord eruit ziet als Feyenoord de weg der geleidelijkheid blijft bewandelen en zodoende ieder jaar het gat met Psv en ajax groter ziet worden en door de gestage opmars van Fc Twente, Sc Heerenveen en Fc Groningen het gat kleiner ziet worden met de subtoppers en zelfs met de middenmoot.

Want deze zomer hebben we toch echt een top-zomer gehad qua aankopen en toch heeft Feyenoord geen enkele vooruitgang geboekt op sportief gebied, en ik waag te betwijfelen of we bij Feyenoord nog vaak dergelijke top aankopen zullen meemaken dankzij het conservatieve, voorzichtige beleid bij Feyenoord.

Ik vraag me af of Feyenoord met dit voorzichtige beleid iets zal weten te bereiken omdat de andere clubs simpelweg sneller groeien. Ik ben bang dat als Feyenoord geen risico's durft te nemen - of echt durft te investeren in kwaliteit (maar dat kost nu eenmaal wat) op den duur zelfs definitief de aansluiting zal missen met de top en wat later zelfs met de subtop en dat Feyenoord over 10 jaar is veroordeeld tot het spelen in de grauwe middenmoot.

Feyenoord moet leren aanvoelen wanneer het verstandig is de hand op de knip te houden en wanneer investeringen noodzakelijk en het risico waard zijn.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 19 januari 2008 @ 01:29:59 #290
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_56146488
quote:

[..]

[..]

In 1 keer 14 miljoen investeren noem ik een onnodig risico. Je ziet me ook nergens zeggen dat er 14 transfervrije prutsers moeten komen.

Je zegt het zelf ook al: Als Feijenoord C(?)L haalt. Die garantie is er niet en de kans dat het gespeelt gaat worden dit jaar zie ik met de dag slinken. Daar verandert weinig aan door een paar goede spelers te halen voor een groot bedrag.

Haal nu een speler en investeer de rest van het geld (wat er gaat komen) in de zomer, zodat Feijenoord aankomend seizoen met een goede selectie voor de dag komt.

Het lijkt me nogal wiedes dat ik me druk maak om de financiën van de club. Het is niet zo dat alles opeens helemaal goed is nu er wat veranderd is.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zaterdag 19 januari 2008 @ 01:30:46 #291
199509 partizan
pi_56146501
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 01:23 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dan één speler. Voor ¤5 miljoen valt er echt wel wat te halen hoor.
Alves kostte Heerenveen 4,5 miljoen. Een speler die in zijn laatste seizoen in Zweden 12 keer gescoord had. Ze namen het risico en dat pakte goed uit.
Investeren in een speler van 5 miljoen is geen garantie voor het behalen van de champions league. Onder de huidige omstandigheden van Feyenoord is het eigenlijk onverantwoord.
Ik heb altijd gedacht dat Feyenoord de tijd moest nemen om rustig een elftal op te bouwen en dit ook duidelijk te maken aan het legioen. Haal de druk een beetje van de ketel en geef het elftal de kans om te groeien......dan kan het alleen maar meevallen.
Door die investeringsfondsen neemt de club een gigantisch risico omdat ze de toekomstige winst op transfers nu al uitgeven. Feyenoord MOET presteren en dat is vooral voor jonge spelers een te grote druk.
pi_56146526
Afgedroogd worden op inzet, het kenmerk van Feyenoord, de mouwen opstropen en knokken tot je er bij neervalt. Helemaal niks van gezien, is ook niet zo heel vreemd met een matig elftal.

Van Bronckhorst, Makaay en de Cler daarmee kan je vrij weinig als je amateurs als Greene en consorten hebt rondlopen.
pi_56146533
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 01:29 schreef Happel het volgende:

[..]

In 1 keer 14 miljoen investeren noem ik een onnodig risico. Je ziet me ook nergens zeggen dat er 14 transfervrije prutsers moeten komen.

Je zegt het zelf ook al: Als Feijenoord C(?)L haalt. Die garantie is er niet en de kans dat het gespeelt gaat worden dit jaar zie ik met de dag slinken. Daar verandert weinig aan door een paar goede spelers te halen voor een groot bedrag.

Haal nu een speler en investeer de rest van het geld (wat er gaat komen) in de zomer, zodat Feijenoord aankomend seizoen met een goede selectie voor de dag komt.

Het lijkt me nogal wiedes dat ik me druk maak om de financiën van de club. Het is niet zo dat alles opeens helemaal goed is nu er wat veranderd is.
Dat is ook weer waar, als er komende zomer maar écht geinvesteerd gaat worden en men niet te bang is om fouten te maken, want Feyenoord schiet niets op met 2 simpele aankopen, dat zullen er eigenlijk een stuk of 5 misschien meer moeten zijn komende zomer.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 19 januari 2008 @ 01:36:54 #294
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56146582
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 01:29 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

De vraag is hoe de sportieve toekomst van Feyenoord eruit ziet als Feyenoord de weg der geleidelijkheid blijft bewandelen en zodoende ieder jaar het gat met Psv en ajax groter ziet worden en door de gestage opmars van Fc Twente, Sc Heerenveen en Fc Groningen het gat kleiner ziet worden met de subtoppers en zelfs met de middenmoot.

Want deze zomer hebben we toch echt een top-zomer gehad qua aankopen en toch heeft Feyenoord geen enkele vooruitgang geboekt op sportief gebied, en ik waag te betwijfelen of we bij Feyenoord nog vaak dergelijke top aankopen zullen meemaken dankzij het conservatieve, voorzichtige beleid bij Feyenoord.

Ik vraag me af of Feyenoord met dit voorzichtige beleid iets zal weten te bereiken omdat de andere clubs simpelweg sneller groeien. Ik ben bang dat als Feyenoord geen risico's durft te nemen - of echt durft te investeren in kwaliteit (maar dat kost nu eenmaal wat) op den duur zelfs definitief de aansluiting zal missen met de top en wat later zelfs met de subtop en dat Feyenoord over 10 jaar is veroordeeld tot het spelen in de grauwe middenmoot.

Feyenoord moet leren aanvoelen wanneer het verstandig is de hand op de knip te houden en wanneer investeringen noodzakelijk en het risico waard zijn.
Helemaal perfect gezegd!
  zaterdag 19 januari 2008 @ 01:39:41 #295
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56146615
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 01:29 schreef Happel het volgende:

[..]

Dan moet jij accepteren dat je club subtopper blijft.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 01:41:05 #296
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56146633
quote:
Hofland valt door de mand tegen Excelsior

Datum: 18-01-2008

Hij werd gehaald om de verdediging van Feyenoord te leiden. Kevin Hofland. Het lijkt er echter steeds meer op dat de verdediging hem moet leiden. De vrijdagavond wedstrijd tegen Excelsior was het voorlopige dieptepunt in de Feyenoord carriere van Kevin Hofland.
Door dekkingsfouten van voornamelijk Hofland kon Excelsior namelijk wel heel gemakkelijk op 2-0 komen. Vooral bij het tweede doelpunt, gescoord door Geert den Ouden, ging Hofland kinderlijk in de fout. Den Ouden kon bij een voorzet vanaf links gemakkelijk voor Hofland komen en scoorde via de paal.

Ook in de tweede helft creeerde Den Ouden een grote kans na vrijgelaten te zijn door Hofland. Bovendien was het spel van de verdediger in de opbouw dramatisch. Veel Feyenoord fans vragen zich inmiddels af of het met André Bahia op die positie niet beter zou gaan.

Met spitsen als Nevland, N'Kufo en huntelaar op het programma kan Hofland in ieder geval zijn borst nat maken. Het is voor Feyenoord te hopen dat de man die afgelopen zomer nog als rots in de branding werd gehaald, zich weet te herstellen. Alleen dan maakt Feyenoord een kans zich te handhaven in de top vijf.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 01:41:49 #297
199509 partizan
pi_56146645
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 01:39 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

subtopper met ambitie of failliet !?
  zaterdag 19 januari 2008 @ 01:42:59 #298
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56146661
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 01:41 schreef partizan het volgende:

[..]

subtopper met ambitie of failliet !?
Dan moet Woerts zorgen dat de financiele zaken op orde zijn en we niet failliet gaan.
Haal dat ambitie dan maar weg trouwens.
pi_56146679
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 01:39 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Nee nee!

Het is allemaal niet zo zwart-wit.

Happel heeft het over dat Feyenoord geen geld heeft om 14 miljoen over de balk te smijten, maar wie zegt dat verder hier?

Het gaat erom dat Feyenoord in ieder geval durft te investeren, doe in ieder geval iets met die ¤ 5,- miljoen of durf alvast spelers aan te trekken op huurbasis voor dit seizoen met de garantie dat je ze overneemt komende zomerstop voor een X bedrag, maar doe in ieder geval IETS!

Het punt is hier dat iedereen uitgaat van 2 uitersten, alles of niets. Wat betreft deze winterstop geldt dat er ook nog een middenweg is die ze kunnen bewandelen, er zijn meer wegen die naar Rome leiden.

Woerts en Co. hebben al aangetoond dat ze goed zijn in het bedenken van creatieve constructies dus dat moet toch geen probleem zijn.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 01:51:33 #300
199509 partizan
pi_56146759
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 01:42 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Dan moet Woerts zorgen dat de financiele zaken op orde zijn en we niet failliet gaan.
Haal dat ambitie dan maar weg trouwens.
Misschien houdt Woerts daarom wel de hand op de knip? Als je de aankopen van Feyenoord afgelopen zomer bekijkt vind ik van de ervaren spelers alleen Makaay een voltreffer. Hofland is uitermake zwak, van Bronckhorst hobbelt wel mee maar voegt niets toe.
Bruins en Slory voeldoen prima maar zijn nog te jong om echt het verschil te maken.

Het Feyenoord legioen gunt het team gewoon geen tijd om te groeien maar eist onmiddelijk succes. Dat gevoel versterk je alleen maar door snel en ondoordacht te investeren.

Als je nagaat dat een speler als El Ahmadi minimaal 10 miljoen op moet brengen, dan is dat toch voor Feyenoord in deze financiele omstandigheden niet verantwoord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')