De tijd dat Feyenoord voor een prikkie de belangrijkste spelers van Twente kon kopen is voorbij...... Feyenoord zal zelf beter moeten scouten.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik vind El Ahmadi niet beter dan Hofs, de Guzman en Sahin.
Als je nu Engelaar en El Ahmadi zou kopen, dan krijg je de geoliede samenwerking er gratis bij.
Volgens mij is het middenveld de sterkst bezette linie met naast eerder genoemde namen ook nog Bruins en van Bronckhorst.
Een volwassen aanvaller en een centrale verdediger lijken me belangrijker op dit moment.
Nou, feest. Ik zie Feijenoord graag nog wat langer bestaan dan een paar jaar.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:35 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Gelukkig zien de 'experts' het beter dan de supporters hier.
Feijenoord is een noodlijdende club en zit nu met de rotzooi van jarenlang wanbeleid. Is echt heel veel voor nodig om ooit nog op niveau te komen. Investeringen van 14 miljoen euro dragen daar niet aan bij, want wie garandeert dat met de komst van een paar spelers wel alles goed gaat lopen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:44 schreef partizan het volgende:
Zo wordt dat investeringsfonds ook steeds minder interessant......... Spelers worden zo niet echt meer waard. Ik vond het toch al een soort pyramide spel voor Feyenoord adepten.
V Bronckhorst en Hofland spelen ook als veteranen. Iedereen denkt dat oude sterspelers altijd functioneren als Cocu maar dat blijkt niet zo te zijn.
En kijk eens wat er in komt bij een achterstand? Mols !!!! Zelfs Groningen, Heerenveen en Twente hebben betere pinchitters........ Jonge talentvolle spitsen die binnenkort in het eerste als spits spelen ( bv Arnautovic )
Feyenoord paraciteert op Makaay....... Zet Makaay in FC Twente en ze worden met 2 vingers in de neus kampioen.
Davids is tegen NEC gewoon weer van de partij hoor. Kreeg van de week tegen NAC gewoon rustquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:25 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ik moet ook nog zien wat Ajax de komende weken gaat doen. Zonder Davids is het daar even dramatisch als bij ons, de verdediging is nog slechter zelfs.
Mbt binnenlandse transfers word Ajax al jarenlang gedwarsboomd.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:49 schreef partizan het volgende:
[..]
De tijd dat Feyenoord voor een prikkie de belangrijkste spelers van Twente kon kopen is voorbij...... Feyenoord zal zelf beter moeten scouten.
De top3 in Nederland dacht altijd het kampioenschap onder elkaar uit te kunnen maken, en als er een kink in de kabel dreigde ( Twente in de jaren 70 ) dan kocht je gewoon de beste spelers weg.....desnoods voor de bank. Dat begint nu te veranderen........misschien is dat goed om de top 3 een beetje bij de les te houden.
Niet zo minderwaardig over Excelsior he.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
9 punten ja![]()
Ik ben toch wel benieuwd als je ze allemaal wint, wat je dan staat , gelet op programma van de andere
psv heeft sparta en excelsior thuis
Het is toch belachelijk dat Twente spelers als Arnautovic, Rendla en nu weer Maaroufi binnen haalt terwijl Mols bij Feyenoord loopt.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:59 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Mbt binnenlandse transfers word Ajax al jarenlang gedwarsboomd.
Clubs uit de subtop vragen gewoon grof geld voor hun talenten, of dwarsbomen de transfer. En het is gewoon hun goed recht. Zo krijgen die clubs ook meer financiële middelen, wat alleen maar onze Micky Mouse competitie ten goede komt.
Groningen en Twente doen het ook prima !quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:10 schreef patrickt37 het volgende:
Er lopen gewoon veel slechte scouts binnen Nederland. Met uitzondering van Heerenveen en PSV.
Hugo heeft helemaal gelijk. Er moeten gewoon versterkingen bij.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:35 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Gelukkig zien de 'experts' het beter dan de supporters hier.
Om vooruitgang te boeken moet je risico's nemen. En dus niet je risico's spreiden door 14 transfervrjie prutsers te halen, maar 1 of 2 gerichte aankopen van die ¤5 miljoen te halen. Jij maakt je altijd alleen maar druk om de financiën, maar als Feyenoord CL haalt zijn in één keer alle financiële problemen weg. Dat zet meer zoden aan de dijk dan ¤5 miljoen op potten.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Nou, feest. Ik zie Feijenoord graag nog wat langer bestaan dan een paar jaar.
[..]
Feijenoord is een noodlijdende club en zit nu met de rotzooi van jarenlang wanbeleid. Is echt heel veel voor nodig om ooit nog op niveau te komen. Investeringen van 14 miljoen euro dragen daar niet aan bij, want wie garandeert dat met de komst van een paar spelers wel alles goed gaat lopen.
Helaas komen die niet meer.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hugo heeft helemaal gelijk. Er moeten gewoon versterkingen bij.
Dat roep ik hier al maanden, maar dan krijg ik iedereen over me heen...quote:Om vooruitgang te boeken moet je risico's nemen. En dus niet je risico's spreiden door 14 transfervrjie prutsers te halen, maar 1 of 2 gerichte aankopen van die ¤5 miljoen te halen. Jij maakt je altijd alleen maar druk om de financiën, maar als Feyenoord CL haalt zijn in één keer alle financiële problemen weg. Dat zet meer zoden aan de dijk dan ¤5 miljoen op potten.
2 spelers voor 5 miljoen die directe versterkingen zijn ?? Doe je best !!!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
[..]
Om vooruitgang te boeken moet je risico's nemen. En dus niet je risico's spreiden door 14 transfervrjie prutsers te halen, maar 1 of 2 gerichte aankopen van die ¤5 miljoen te halen. Jij maakt je altijd alleen maar druk om de financiën, maar als Feyenoord CL haalt zijn in één keer alle financiële problemen weg. Dat zet meer zoden aan de dijk dan ¤5 miljoen op potten.
Dan één speler. Voor ¤5 miljoen valt er echt wel wat te halen hoor.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:18 schreef partizan het volgende:
[..]
2 spelers voor 5 miljoen die directe versterkingen zijn ?? Doe je best !!!
De vraag is hoe de sportieve toekomst van Feyenoord eruit ziet als Feyenoord de weg der geleidelijkheid blijft bewandelen en zodoende ieder jaar het gat met Psv en ajax groter ziet worden en door de gestage opmars van Fc Twente, Sc Heerenveen en Fc Groningen het gat kleiner ziet worden met de subtoppers en zelfs met de middenmoot.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Nou, feest. Ik zie Feijenoord graag nog wat langer bestaan dan een paar jaar.
[..]
Feijenoord is een noodlijdende club en zit nu met de rotzooi van jarenlang wanbeleid. Is echt heel veel voor nodig om ooit nog op niveau te komen. Investeringen van 14 miljoen euro dragen daar niet aan bij, want wie garandeert dat met de komst van een paar spelers wel alles goed gaat lopen.
In 1 keer 14 miljoen investeren noem ik een onnodig risico. Je ziet me ook nergens zeggen dat er 14 transfervrije prutsers moeten komen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
[..]
Om vooruitgang te boeken moet je risico's nemen. En dus niet je risico's spreiden door 14 transfervrjie prutsers te halen, maar 1 of 2 gerichte aankopen van die ¤5 miljoen te halen. Jij maakt je altijd alleen maar druk om de financiën, maar als Feyenoord CL haalt zijn in één keer alle financiële problemen weg. Dat zet meer zoden aan de dijk dan ¤5 miljoen op potten.
Alves kostte Heerenveen 4,5 miljoen. Een speler die in zijn laatste seizoen in Zweden 12 keer gescoord had. Ze namen het risico en dat pakte goed uit.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan één speler. Voor ¤5 miljoen valt er echt wel wat te halen hoor.
Dat is ook weer waar, als er komende zomer maar écht geinvesteerd gaat worden en men niet te bang is om fouten te maken, want Feyenoord schiet niets op met 2 simpele aankopen, dat zullen er eigenlijk een stuk of 5 misschien meer moeten zijn komende zomer.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:29 schreef Happel het volgende:
[..]
In 1 keer 14 miljoen investeren noem ik een onnodig risico. Je ziet me ook nergens zeggen dat er 14 transfervrije prutsers moeten komen.
Je zegt het zelf ook al: Als Feijenoord C(?)L haalt. Die garantie is er niet en de kans dat het gespeelt gaat worden dit jaar zie ik met de dag slinken. Daar verandert weinig aan door een paar goede spelers te halen voor een groot bedrag.
Haal nu een speler en investeer de rest van het geld (wat er gaat komen) in de zomer, zodat Feijenoord aankomend seizoen met een goede selectie voor de dag komt.
Het lijkt me nogal wiedes dat ik me druk maak om de financiën van de club. Het is niet zo dat alles opeens helemaal goed is nu er wat veranderd is.
Helemaal perfect gezegd!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De vraag is hoe de sportieve toekomst van Feyenoord eruit ziet als Feyenoord de weg der geleidelijkheid blijft bewandelen en zodoende ieder jaar het gat met Psv en ajax groter ziet worden en door de gestage opmars van Fc Twente, Sc Heerenveen en Fc Groningen het gat kleiner ziet worden met de subtoppers en zelfs met de middenmoot.
Want deze zomer hebben we toch echt een top-zomer gehad qua aankopen en toch heeft Feyenoord geen enkele vooruitgang geboekt op sportief gebied, en ik waag te betwijfelen of we bij Feyenoord nog vaak dergelijke top aankopen zullen meemaken dankzij het conservatieve, voorzichtige beleid bij Feyenoord.
Ik vraag me af of Feyenoord met dit voorzichtige beleid iets zal weten te bereiken omdat de andere clubs simpelweg sneller groeien. Ik ben bang dat als Feyenoord geen risico's durft te nemen - of echt durft te investeren in kwaliteit (maar dat kost nu eenmaal wat) op den duur zelfs definitief de aansluiting zal missen met de top en wat later zelfs met de subtop en dat Feyenoord over 10 jaar is veroordeeld tot het spelen in de grauwe middenmoot.![]()
Feyenoord moet leren aanvoelen wanneer het verstandig is de hand op de knip te houden en wanneer investeringen noodzakelijk en het risico waard zijn.
Dan moet jij accepteren dat je club subtopper blijft.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:29 schreef Happel het volgende:
[..]
In 1 keer 14 miljoen investeren noem ik een onnodig risico. Je ziet me ook nergens zeggen dat er 14 transfervrije prutsers moeten komen.
Je zegt het zelf ook al: Als Feijenoord C(?)L haalt. Die garantie is er niet en de kans dat het gespeelt gaat worden dit jaar zie ik met de dag slinken. Daar verandert weinig aan door een paar goede spelers te halen voor een groot bedrag.
Haal nu een speler en investeer de rest van het geld (wat er gaat komen) in de zomer, zodat Feijenoord aankomend seizoen met een goede selectie voor de dag komt.
Het lijkt me nogal wiedes dat ik me druk maak om de financiën van de club. Het is niet zo dat alles opeens helemaal goed is nu er wat veranderd is.
quote:Hofland valt door de mand tegen Excelsior
Datum: 18-01-2008
Hij werd gehaald om de verdediging van Feyenoord te leiden. Kevin Hofland. Het lijkt er echter steeds meer op dat de verdediging hem moet leiden. De vrijdagavond wedstrijd tegen Excelsior was het voorlopige dieptepunt in de Feyenoord carriere van Kevin Hofland.
Door dekkingsfouten van voornamelijk Hofland kon Excelsior namelijk wel heel gemakkelijk op 2-0 komen. Vooral bij het tweede doelpunt, gescoord door Geert den Ouden, ging Hofland kinderlijk in de fout. Den Ouden kon bij een voorzet vanaf links gemakkelijk voor Hofland komen en scoorde via de paal.
Ook in de tweede helft creeerde Den Ouden een grote kans na vrijgelaten te zijn door Hofland. Bovendien was het spel van de verdediger in de opbouw dramatisch. Veel Feyenoord fans vragen zich inmiddels af of het met André Bahia op die positie niet beter zou gaan.
Met spitsen als Nevland, N'Kufo en huntelaar op het programma kan Hofland in ieder geval zijn borst nat maken. Het is voor Feyenoord te hopen dat de man die afgelopen zomer nog als rots in de branding werd gehaald, zich weet te herstellen. Alleen dan maakt Feyenoord een kans zich te handhaven in de top vijf.
subtopper met ambitie of failliet !?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:39 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Dan moet jij accepteren dat je club subtopper blijft.
Dan moet Woerts zorgen dat de financiele zaken op orde zijn en we niet failliet gaan.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:41 schreef partizan het volgende:
[..]
subtopper met ambitie of failliet !?
Nee nee!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:39 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Dan moet jij accepteren dat je club subtopper blijft.
Misschien houdt Woerts daarom wel de hand op de knip? Als je de aankopen van Feyenoord afgelopen zomer bekijkt vind ik van de ervaren spelers alleen Makaay een voltreffer. Hofland is uitermake zwak, van Bronckhorst hobbelt wel mee maar voegt niets toe.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:42 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Dan moet Woerts zorgen dat de financiele zaken op orde zijn en we niet failliet gaan.
Haal dat ambitie dan maar weg trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |