abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56143717
Ik vind niet dat je op een paar spelers af moet geven. Het was gewoon een collectief falen.
Wel geluk is dat dit seizoen elke topclub last heeft van collectief falen.
Van de ene kant is dat triest natuurlijk, van de andere kant is het wel leuk voor de competitie.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 23:18:47 #252
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_56143719
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 23:17 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Zeker wel. Klasse beter dan Green, Buijs en Lucius.
On-haal-baar. Mocht 'ie vertrekken dan is het naar Ajax, wees eens realistisch.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 23:22:56 #253
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56143854
Datmeenjeniet, kan je dat even aantonen waar staat dat 19 wed 36 punten was vorig jaar
pi_56144279
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 23:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Datmeenjeniet, kan je dat even aantonen waar staat dat 19 wed 36 punten was vorig jaar
http://www.eredivisiestats.nl

kijk hier maar eens de stand tot 28 december 2006. Doelsaldo is dit jaar wel aanzienlijk beter.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  vrijdag 18 januari 2008 @ 23:48:26 #255
139407 jorienvdherik
pi_56144494
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 23:40 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

http://www.eredivisiestats.nl

kijk hier maar eens de stand tot 28 december 2006. Doelsaldo is dit jaar wel aanzienlijk beter.
Dank je ik zie het

Stand vorig jaar na 19 wedstrijden, 36 punten. dit hebben we nu dus ook
5 Feyenoord 19 11 3 5 36

bert rot op

Heb je Makaay en Gio, en een goede linksback De Cler,

Vorig jaar had je puin

Laatste goede wedstrijd van Feyenoord was Zo 02 december 2007 Feyenoord - Heracles Almelo 6-0

Zo 19 augustus 2007 FC Utrecht - Feyenoord 0-3 goed
Zo 26 augustus 2007 Feyenoord - NAC 5-0 goed
Za 01 september 2007 Feyenoord - Willem II 2-0 goed, 2e helft al minder
Zo 16 september 2007 Roda JC - Feyenoord 1-3 goed terug gekomen van 1-0 achterstand
Zo 23 september 2007 PSV - Feyenoord 4-0 slecht
Za 29 september 2007 Feyenoord - SC Heerenveen 2-0 goed 2e helft al minder
Zo 07 oktober 2007 Vitesse - Feyenoord 0-1 met geluk gewonnen
Za 20 oktober 2007 Feyenoord - Excelsior 1-0 slecht
Za 27 oktober 2007 FC Twente - Feyenoord 2-0 slecht
Zo 04 november 2007 Feyenoord - De Graafschap 2-0 slecht
Zo 11 november 2007 Feyenoord - ajax 2-2 goed onverstelbaar dat je niet wint
Zo 25 november 2007 FC Groningen - Feyenoord 3-2 slecht
Zo 02 december 2007 Feyenoord - Heracles Almelo 6-0 goed, beste onder bert
Zo 09 december 2007 VVV - Feyenoord 0-0 slecht
Zo 23 december 2007 NEC - Feyenoord 0-2 slecht spel was niet om aan te zien
Zo 26 december 2007 Feyenoord - Sparta 2-0 slecht spel was niet om aan te zien
Zo 30 december 2007 SC Heerenveen - Feyenoord 1-1 slecht spel was niet om aan te zien
Za 12 januari 2008 Feyenoord - PSV 0-1 slecht spel was niet om aan te zien
Vr 18 januari 2008 Excelsior - Feyenoord 2-1 slecht spel was niet om aan te zien
pi_56144650
excelsior is de club van rotterdam
Mentalita Ultras (L)
Boycot Denemarken!
  vrijdag 18 januari 2008 @ 23:57:46 #257
139407 jorienvdherik
pi_56144760
Evaluatie Bert van Marwijk

Mijn mening over Bert.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 00:03:24 #258
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_56144909
Maar vorig seizoen ging het niet eens zo slecht hoor, met 36 uit 19 maar 3 punten achter op Ajax. Ajax, dat later genoeg punten verzamelde voor het kampioenschap (maar te weinig goals). Ok, dit Feyenoord moet veel beter kunnen, maar zo dramatisch is het ook weer niet. Zolang we vanaf nu maar wel meer dan 14 punten halen.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 19 januari 2008 @ 00:08:18 #259
139407 jorienvdherik
pi_56145007
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 00:03 schreef TC03 het volgende:
Maar vorig seizoen ging het niet eens zo slecht hoor, met 36 uit 19 maar 3 punten achter op Ajax. Ajax, dat later genoeg punten verzamelde voor het kampioenschap (maar te weinig goals). Ok, dit Feyenoord moet veel beter kunnen, maar zo dramatisch is het ook weer niet. Zolang we vanaf nu maar wel meer dan 14 punten halen.
Leuk programma

Do 24 januari 2008 Feyenoord - FC Twente
Zo 27 januari 2008 Feyenoord - FC Groningen
Wo 30 januari 2008 Feyenoord - AZ
Zo 03 februari 2008 ajax - Feyenoord

Maar je moet toch toegeven, wanneer was de laatste goede wedstrijd van ze ?
pi_56145008
Na vandaag mogen er wel wat koppen gaan rollen in het elftal. Greene, Buijs en Hofland staan alle 3 de schutteren achterin. Volgende wedstrijd Jordy Buijs centraal achterin. Ik heb liever dat eigen jeugd fouten maakt en er wat van leren.
pi_56145148
De komende 3 thuisduels MOETEN nu gewoon 9 punten opleveren anders gaan Fc Groningen en Fc Twente ons op de ranglijst voorbij en komt Az toch nog erg dichtbij.

Toch schandalig als Feyenoord niet bij de beste 5 zou weten te eindigen met een selectie met De Cler, Van Bronckhorst en Makaay en bovendien nog Bruins en Slory die zijn aangetrokken (en Hofland dan, maar dat is niet bepaald een aanwinst gebleken ).

Vorig seizoen met dat zooitje brandhout hebben we de top 5 notering pas in het allerlaatste duel definitief verspeeld dus dan moet het met deze selectie eigenlijk met 2 vingers in de neus lukken om bij de beste 5 te eindigen, maar daar gaat het niet naar uit zien. Al is het seizoen natuurlijk nog lang, maar komende weken worden toch wel cruciaal.

Laten we ons voorbij streven en moeten we vanaf februari weer de inhaalrace inzetten of houden we ons lot in eigen hand wat dat betreft.

Nu is het maar een geluk dat Feyenoord alweer snel meerdere thuiswedstrijden moet spelen dan kunnen ze snel die vervelende na-smaak van dit dure puntverlies wegspelen, als de politie geen roet in het eten gooit tenminste.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 19 januari 2008 @ 00:16:22 #262
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_56145190
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 00:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Na vandaag mogen er wel wat koppen gaan rollen in het elftal. Greene, Buijs en Hofland staan alle 3 de schutteren achterin. Volgende wedstrijd Jordy Buijs centraal achterin. Ik heb liever dat eigen jeugd fouten maakt en er wat van leren.
Allemaal leuk en aardig, maar zo blijft het natuurlijk fout gaan. Er is niks beters voorhanden, dus valt er ook weinig te veranderen in de opstelling.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zaterdag 19 januari 2008 @ 00:18:46 #263
139407 jorienvdherik
pi_56145234
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 00:14 schreef Tomatenboer het volgende:
De komende 3 thuisduels MOETEN nu gewoon 9 punten opleveren anders gaan Fc Groningen en Fc Twente ons op de ranglijst voorbij en komt Az toch nog erg dichtbij.

Toch schandalig als Feyenoord niet bij de beste 5 zou weten te eindigen met een selectie met De Cler, Van Bronckhorst en Makaay en bovendien nog Bruins en Slory die zijn aangetrokken (en Hofland dan, maar dat is niet bepaald een aanwinst gebleken ).

Vorig seizoen met dat zooitje brandhout hebben we de top 5 notering pas in het allerlaatste duel definitief verspeeld dus dan moet het met deze selectie eigenlijk met 2 vingers in de neus lukken om bij de beste 5 te eindigen, maar daar gaat het niet naar uit zien. Al is het seizoen natuurlijk nog lang, maar komende weken worden toch wel cruciaal.

Laten we ons voorbij streven en moeten we vanaf februari weer de inhaalrace inzetten of houden we ons lot in eigen hand wat dat betreft.

Nu is het maar een geluk dat Feyenoord alweer snel meerdere thuiswedstrijden moet spelen dan kunnen ze snel die vervelende na-smaak van dit dure puntverlies wegspelen, als de politie geen roet in het eten gooit tenminste.
9 punten ja

Ik ben toch wel benieuwd als je ze allemaal wint, wat je dan staat , gelet op programma van de andere

psv heeft sparta en excelsior thuis
  zaterdag 19 januari 2008 @ 00:21:40 #264
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_56145301
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 00:18 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

9 punten ja

Ik ben toch wel benieuwd als je ze allemaal wint, wat je dan staat , gelet op programma van de andere

psv heeft sparta en excelsior thuis
Met PSV en Ajax hoeven we onszelf niet meer te vergelijken, daar zijn we nu officieel bij afgehaakt, het wordt nu gewoon bikkelen om bij de eerste vijf te eindigen.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 00:22:29 #265
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_56145320
Snap er niks van.
2000 light years from home
  zaterdag 19 januari 2008 @ 00:25:15 #266
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56145378
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 00:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Met PSV en Ajax hoeven we onszelf niet meer te vergelijken, daar zijn we nu officieel bij afgehaakt, het wordt nu gewoon bikkelen om bij de eerste vijf te eindigen.
Ik moet ook nog zien wat Ajax de komende weken gaat doen. Zonder Davids is het daar even dramatisch als bij ons, de verdediging is nog slechter zelfs.

PSV lijkt wederom de stabielste van de 3 en zal de geschiedenis ingaan als de club die 4 keer op rij kampioen van de armoe werd.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 00:27:15 #267
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56145414
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 00:16 schreef Happel het volgende:

[..]

Allemaal leuk en aardig, maar zo blijft het natuurlijk fout gaan. Er is niks beters voorhanden, dus valt er ook weinig te veranderen in de opstelling.
Het probleem ligt hem ook niet zo zeer bij de kwaliteit van de selectie, het is onmogelijk dat ze opeens het voetballen verleerd zijn. Het is een mentaal probleem en ik zou niet weten hoe je dat op zou kunnen lossen...
  zaterdag 19 januari 2008 @ 00:29:11 #268
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_56145440
Van Marwijk weet nu wel in wie hij wel en niet vertrouwen moet houden. Hij is een kundig trainer èn coach, twee totaal verschillende disciplines (van Gaal, Rutten en Adriaanse zijn trainers, Hiddink en Beenhakker zijn coaches).

Je moet verliezen om te kunnen winnen. Na dit onbegrijpelijke dieptepunt wordt met nieuw elan de weg naar de Coolsingel ingezet.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 00:35:22 #269
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56145564
quote:
De landstitel ligt nu, meer dan ooit, voor het grijpen in de Kuip

Hij vroeg of ik het erg zou vinden als hij voor Feyenoord zou zijn, de rest van zijn leven. ,,Nee hoor,’’ antwoordde ik mijn zoon.,,Als je dat zo voelt.’’

Terwijl ik dit opschrijf, denk ik er achteraan: had mijn vader me toen ik zes was maar naar De Kuip meegenomen (Hoewel, die van Zuid zijn ook niet te benijden.) Nu, na veertig jaar Kasteel, zou van club switchen verraad zijn, ik voel die aandrang ook niet, maar ik moet er wel bij zeggen dat ik Sparta dus hartgrondig begin te haten, nou ja, een flink deel van die ruggengraatloze spelersgroep dan. Het stuitende is dat ze bijna altijd op mentaliteit worden verslagen, terwijl ze toch dondersgoed moeten weten dat ze kwalitatief de mindere zijn. Ik troost me met de gedachte dat er vast een heleboel opzouten deze zomer en dat Foeke Booy bekend staat als een trainer die FC Utrecht aan het voetballen én aan het werken heeft gekregen.

Mijn zoon vroeg vorige week zaterdag in De Kuip wat die meneer aan de overkant nou riep tijdens de minuut stilte (vanwege het overlijden van Karel Jansen).

,,Iets lelijks tegen de supporters van PSV.’’

Eén asociaal hoorde ik ‘kankerboeren’ brullen naar de overkant. En dan te bedenken dat Karel Jansen kanker had. Zijn zoon Rob zorgde vorige zomer dat Roy Makaay bij Feyenoord ging voetballen. Zo’n brul tijdens de gewijde doodse stilte is een vorm van zinloos geweld en zou ook navenant bestraft moeten worden.

Een beetje ontzag voor de doden is voor een enkeling te veel gevraagd. Wat mij ergert is dat je er niemand meer over hoort. Waarom pikken we zomaar wat die asociaal uitkraamt?

Scheidsrechter Vink verkortte de minuut stilte om erger te voorkomen. Waarom geeft Feyenoord zo’n Tokkie geen stadionverbod? Even de beelden afspelen en je hebt ’m te pakken.

Het is een incident, ik weet het. Ik ken genoeg beschaafde Feyenoord-supporters. Ze zijn flink in de meerderheid. Toch kwam Het Legioen er dinsdag in een tv-uitzending niet best vanaf. Programmamaker Fons de Poel voerde in Profiel gemakzuchtig extremen op en schetste zo een clichébeeld van de supporters van Feyenoord.

Het kan ook anders. Afgelopen donderdagavond: Holland.doc. Hoger dan De Kuip heet de indrukwekkende documentaire van Ingeborg Jansen. De titel slaat op de moskee in aanbouw, nog geen kilometer verderop, waarvan de minaretten de wolken kietelen.

Iedereen heeft een mening over dat ding: de autochtone ouwetjes in de woningen er recht tegenover, de vrouwen bij de kapper, een stel negers op straat, vrolijke moslima’s, een Feyenoord-fan. Er ontstaat een zeer divers beeld, waarbij één ding opvalt: er wordt nog genoeg gelachen. De humoristische opmerkingen vond ik geruststellend en hoopgevend. Maar als volgende week de film van Geert Wilders uit is, zal het lachen iedereen wel eventjes vergaan.

Mijn zoon vindt De Kuip zo mooi, zegt-ie. Hij had het over ‘de kudde’ mensen die er zit. Mooi gevonden. Een kudde volgt slaafs. Ook dit jaar weer lijken ze voor niks te komen als het om prijzen gaat. Ik ben geschrokken van Feyenoord. PSV bleef moeiteloos overeind. Wéér won Feyenoord geen grote wedstrijd. Willen de Rotterdammers het jubileumjaar opluisteren, dan moeten zij kampioen worden.

Het is gewoon te lang (1999) geleden en in de Champions League wordt bovendien het grote geld verdiend. Daarom begrijp ik niet dat het management van Feyenoord twijfelt over versterkingen. De titel ligt meer dan ooit voor het grijpen. Maar dan moet Feyenoord voor 31 januari echt twee goede voetballers kopen. André Ooijer is een bittere noodzaak, maar spelverdeler El Ahmadi zou ook geen overbodige luxe zijn. Die spelers vergen een investering van, naar ik schat, 14 miljoen euro, Feyenoord wil er maar vijf besteden.
Bert van Marwijk moet boeten voor de miskopen die de voorbije jaren zijn gedaan. En dan te bedenken dat Orlando Engelaar (nu begeerd door Ajax) twee jaar geleden niet goed genoeg werd bevonden.

Het is niet aan iedereen uit te leggen dat er een nieuw stadion wordt gebouwd. De Kuip verleden tijd. Toen ik het Jan Mulder vertelde een half jaar geleden was hij stomverbaasd, gekwetst bijna. Heiligschennis vindt hij het. Al die voetbalhistorie. De Kuip, dat architectonisch wondertje van staal, beton en glas, weg? Het is, als je er diep over nadenkt, gewoon niet voor te stellen.
Gelukkig zien de 'experts' het beter dan de supporters hier.
pi_56145652
Is dat de column van Hugo Borst morgen?

Hij ziet het weer goed inderdaad.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 19 januari 2008 @ 00:40:44 #271
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56145671
Klopt, Hugo ja.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 00:41:44 #272
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_56145686
Ik vind El Ahmadi niet beter dan Hofs, de Guzman en Sahin.

Als je nu Engelaar en El Ahmadi zou kopen, dan krijg je de geoliede samenwerking er gratis bij.

Volgens mij is het middenveld de sterkst bezette linie met naast eerder genoemde namen ook nog Bruins en van Bronckhorst.

Een volwassen aanvaller en een centrale verdediger lijken me belangrijker op dit moment.
pi_56145688
Zondag 6 punten verschil
  zaterdag 19 januari 2008 @ 00:44:03 #274
199509 partizan
sterk in onafhankelijkheid
pi_56145727
Zo wordt dat investeringsfonds ook steeds minder interessant......... Spelers worden zo niet echt meer waard. Ik vond het toch al een soort pyramide spel voor Feyenoord adepten.
V Bronckhorst en Hofland spelen ook als veteranen. Iedereen denkt dat oude sterspelers altijd functioneren als Cocu maar dat blijkt niet zo te zijn.
En kijk eens wat er in komt bij een achterstand? Mols !!!! Zelfs Groningen, Heerenveen en Twente hebben betere pinchitters........ Jonge talentvolle spitsen die binnenkort in het eerste als spits spelen ( bv Arnautovic )
Feyenoord paraciteerd op Makaay....... Zet Makaay in FC Twente en ze worden met 2 vingers in de neus kampioen.
Geen schoothondje maar een brullende leeuw !
pi_56145786
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 00:44 schreef partizan het volgende:
. Zet Makaay in FC Twente en ze worden met 2 vingers in de neus kampioen.
Moet ie de 100% kansen die hij krijgt, wel benutten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')