quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Iedereen mag een mening hebben dus jij ook!![]()
quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Geen enkel probleem! Leven tenslotte in een land met een vrije meningsuiting![]()
Huul'n met de sombrero op!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
klopt wel
keer meegemaakt dat ik op zaterdag hielp in de tent achter de bar en dat er om 1700 uur al lui in de tent zaten speciaal voor kaneen die begonnen pas om 2200 uur
JWT!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
[..]
[..]
wat een 'broeder'liefde
lui wijsmaken dat optreden niet doorgaatquote:
jwtquote:
Sinds wanneer moet je van woensdag tot maandag wachten om bloed te prikken?quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
goedenmiddag
Maandag moet ik bloed laten prikken om te kijken of ik Pfeiffer heb
ik wil ook wel even prikkenquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je van woensdag tot maandag wachten om bloed te prikken?
Sterkte ermee in ieder geval.
Roycoooooo = gangstermoattiequote:Op woensdag 13 februari 2008 14:16 schreef Rumille het volgende:
[..]
'Je weet toch', gebruikt door br33z3rsletjes en hun gangstermoatties.
ja man, met de nigga's from tha hood @ Roffa town in the ghetto!quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Roycoooooo = gangstermoattie
Hebben ze jouw besmet of heb je er ook anderen mee besmet mocht je t hebben?quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
goedenmiddag
Maandag moet ik bloed laten prikken om te kijken of ik Pfeiffer heb
wassup niggaquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:02 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
ja man, met de nigga's from tha hood @ Roffa town in the ghetto!
wheheheh
Niet fucken met mijn matties uit Roffa, voelde mij daar als een vis in t water!quote:
hahahahaquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
lui wijsmaken dat optreden niet doorgaat
quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Niet fucken met mijn matties uit Roffa, voelde mij daar als een vis in t water!
niets doen. doe ik ook niet en het gaat al meer dan 2 jaar goedquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:14 schreef Rumille het volgende:
Wat denken jullie, moet ik morgen iets doen aan valentijnsdag? Heb geen zin om geld uit te geven. Bijna een maand wat met elkaar, maar ik haat valentijn.
Peace out
juistquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:33 schreef Incolumis het volgende:
gewoon zeggen dat valentijn niet jouw ding is
Vond m'n dokter een grappig idee ofzoquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je van woensdag tot maandag wachten om bloed te prikken?
Sterkte ermee in ieder geval.
Ja man en dan gewoon je piem0l in haar mondje drukken!!!212121`1`1`111einzweidreipolizei!~!@!~!~111één223~~!~!!~!~~!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:33 schreef Incolumis het volgende:
gewoon zeggen dat valentijn niet jouw ding is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |