GOEIEMOGGEL!! TUDUUUDUUUUTUDUDUTUUDUDUUDquote:
Succes.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
GOEIEMOGGEL!! TUDUUUDUUUUTUDUDUTUUDUDUUD![]()
Zo ff naar EIndhovuuuuh voor een solliciatiegesprek.. Jaja, je moet er wat voor over hebben om een baan te krijgen
Tnx moatquote:
Zelfdequote:
Goed bezig ouwe, welk team zit je dan?quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:05 schreef Rumille het volgende:
[..]
Zelfde.
Voetbaltraining zit erop, start zaterdag in de basis. En dat al na 2 weken bij het nieuwe team
.
B3quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:16 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goed bezig ouwe, welk team zit je dan?
Kun je nog een beetje ballen of niet?
Kutlampjequote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik wist niet dat er ook een Tukker-reeks op Fok! was:P
Nijverdal meldt
Welke positie sta je dan? Denk dat jij een rechtermiddenvelder ofzo bentquote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:00 schreef Rumille het volgende:
[..]
B3(B2 was slechter dan B3, maar B2 is opgeheven).
Kan opzich wel redelijk voetballen, maar fysiek valt het nog tegen.
En bedankt ruler
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:14 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kutlampje!
Maar welkom, deze reeks loopt al hele tijd gek!
Linksbuiten/linkshalfquote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:15 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Welke positie sta je dan? Denk dat jij een rechtermiddenvelder ofzo bent
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nijverdal meldt
Heerlijk die bescheidenheid/quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:00 schreef Rumille het volgende:
[..]
Kan opzich wel redelijk voetballen, maar fysiek valt het nog tegen.
goeiendagquote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nijverdal meldt
Bedankt hequote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goeiendag
ojah iedereen goedemorgen he
YOO!quote:
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
YOO!
Heb hoogstwaarschijnlijk een baan, kan woensdag bepalen of ik het aanbod aanneem of niet.. Denk dat ik het doe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |