En waarom vindt je dat raar dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
geet wal
maar vind een tukker voor ajax toch beetje raar
zoietsquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
En waarom vindt je dat raar dan?
Als je uit twente komt moet je ook voor twente/heracles zijn?
quote:
iedereen heeft z'n mindere puntenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:21 schreef Rumille het volgende:
Met de paplepel ingegoten door m'n ma. Die komt uit het westen, dus dan kan het wel.
Ga je niet heen?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:50 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond FC Twente weer een keer live op tv, volgende ook de derby tegen Heracles ook live op tv![]()
nope, vanavond hier in het Haaksbergen tent in, of het caféquote:
Gezellig.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nope, vanavond hier in het Haaksbergen tent in, of het café![]()
morgenmiddag ook nog wel ff de tent in en 's avonds richting Takens
nee, ga ik ook niet heenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:33 schreef Blawh het volgende:
[..]
Gezellig.Ik bedoelde eigenlijk volgende week.
Fijn dat jij voor iedereen in het oosten kan denken.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:44 schreef Rumille het volgende:
Carnaval
Das voor mensen uit het zuiden, niet het oosten.
Jij bent natuurlijk zo'n saaie piet dat elke zaterdag thuis zit met je papa en mama?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:44 schreef Rumille het volgende:
Carnaval
Das voor mensen uit het zuiden, niet het oosten.
je haalt me de woorden uit de mondquote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk zo'n saaie piet dat elke zaterdag thuis zit met je papa en mama?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |