quote:
net als hij met silvia deed, zeker.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:00 schreef riri het volgende:
nu mag huubje claire als zijn marionetje gebruiken...maar haar gaan ook de ogen vanzelf open de komende tijd
Bedankt, nu zit ik er ook op te letten.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:03 schreef Kinga het volgende:
JESUS, wie rukt even die oogleden bij Lieke eraf?
Mooi, ben ik niet de enigequote:Op donderdag 17 januari 2008 19:04 schreef 2live het volgende:
[..]
Bedankt, nu zit ik er ook op te letten.
Door zo op Huub af te geven komt Lieke nóg heiliger over, tenminste dat denkt ze.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:02 schreef jassy het volgende:
Huub wordt echt als een enorme boe-man neergezet! Wat Huub Lieke allemaal aangedaan heeft! Jesus Christ!
ja, echt... hey! blablabla jejejeje!quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:55 schreef riri het volgende:
haha....Quintin en dj lessen......
achter heeft hier heel erg de hand in
ze willen lieke niet kwijt....alles om huub over de zeik te helpen
net goed.....krijgt ie eindelijk een keer wat ie verdient
quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:03 schreef Kinga het volgende:
JESUS, wie rukt even die oogleden bij Lieke eraf?
Nee nee, ik kan het niet meer. Ik ga nu alle filmpjes van de WSPA kijken en doneer niks.quote:
Eén woord:quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:04 schreef 2live het volgende:
[..]
Bedankt, nu zit ik er ook op te letten.
Wanneer Lieke wordt weggestemd via de maandelijkse ontslagronde op 31 januariquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:53 schreef Copycat het volgende:
Als ze wordt weggestemd, is ze dan ook haar borg kwijt?
Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Precies, en laat ze dan nu meteen vertrekken en niet in januari aankondigen dat ze in mei weggaat, slaat helemaal nergens op. Maar ze hoort zichzelf graag oreren, moe wordt je ervan.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:06 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ja, echt... hey! blablabla jejejeje!
Die sterke superspeler lieke zegt dat ze gaat. Waarom gaat ze? Omdat ze zo sterk is? Of omdat ze zo'n sterke speler is? Ze is (mijns inziens) een laffe kut die dat huis ingeneukt is om het spel te spelen, wat ze nu dus niet meer wil doen. Als ik ergens aan begin maak ik het af. Maar ze beseft nu dat er NIEMAND in dat huis is die ook maar IETS met haar te maken wil hebben, niemand, zelfs de nieuwe speler die er nog geen 2 weken in zit. Ze verlaat gewoon het zinkende schip voordat ze er door iedereen uitgekickt word.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geef die trut haar borg terug, Naad heeft ook een regeling getroffen met de FEBO, dat is wel duidelijk, waarom Lieke niet? Ik wil niet nog 3 maanden tegen die ijskoningin aankijken en haar BS gevoelverhalen aan te horen.
Alles was zwart en nu is alles wit.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:11 schreef beequeen het volgende:
Lieke gaat gezellig koken samen met Zeur en Amanda. Gesprek over en straks lekker tapas eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |