Wraak? Ze wil eigenlijk naar huis maar ze wil haar geld terug. En hoe heeft ze Huub hier precies mee? De enige die ze hier mee heeft is zichzelf. Blijven vanwege geld, lijkt me verschrikkelijk.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:49 schreef Verida het volgende:
Geweldige actie, Huub heeft totaal geen idee meer hoe hij hier nu de regie over kan krijgen. Als hij verdriet toont houden Amanda en Brian Lieke erin, wordt hij kwaad, idem. Doet hij niets dan wordt Lieke eruitgestemd en heeft hij ook verloren.
Sterk gespeeld Lieke, dit is ultieme wraak t.o.v. Huub.
dat zal ongetwijfeld zometeen komenquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:52 schreef SIRA het volgende:
Is "hey, doe je ding/blijf lekker bij jezelf" enzo al voorbij gekomen ?
Beats me maar hey, ze heeft het podium weer.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:50 schreef -Blurk- het volgende:
Waarom dit hele toneelstuk als ze toch pas in mei weggaat?
Nee, daarom wil ze daar niks over zeggen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:53 schreef Copycat het volgende:
Als ze wordt weggestemd, is ze dan ook haar borg kwijt?
Ik zie door de bomen het bos niet meer.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:53 schreef Copycat het volgende:
prachtig voorbeeld van hoe verschillend mensen kunnen denken.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:49 schreef Verida het volgende:
Geweldige actie, Huub heeft totaal geen idee meer hoe hij hier nu de regie over kan krijgen. Als hij verdriet toont houden Amanda en Brian Lieke erin, wordt hij kwaad, idem. Doet hij niets dan wordt Lieke eruitgestemd en heeft hij ook verloren.
Sterk gespeeld Lieke, dit is ultieme wraak t.o.v. Huub.
Oh shit dat kan ookquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:54 schreef Nostalgist het volgende:
Huub: "Er komt een vervangingsconstructie, let op mijn woorden"
Ze heeft hem gisteren telefonisch (zonder cp) gevraagd en hij wilde wel.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:54 schreef Dark het volgende:
Lieke kan toch ook DJ lessen krijgen van de Brianmatties?
Dat hoeft toch niet per se Quintin te zijn?
Nee, vandaar dat ze dat niet mag uitspreken. Nog een keer het Regelboek.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:53 schreef Copycat het volgende:
Ze doen niks anders daar in dat hok!quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:56 schreef Kinga het volgende:
"Een beslissing vanuit jezelf maken"
Apart gebruik van de nederlandse taal.
waarom zou hij dat willen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:55 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
huub zou haar bijvoorbeeld plankgas kunnen gaan treiteren, en haar er bij de ontslagronde erin houden. is maar een optie.
Ja daar heb je gelijk in, Huub is nog nooit gepest daarquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:55 schreef riri het volgende:
haha....Quintin en dj lessen......
achter heeft hier heel erg de hand in
ze willen lieke niet kwijt....alles om huub over de zeik te helpen
net goed.....krijgt ie eindelijk een keer wat ie verdient
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |