Omdat de toneelhaak haar nek pijn doet ?quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja!
Waarom huilt ze eigenlijk om dit ontzettend onzinverhaal?
Borg.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Topverhaal: Ik wil geen speler meer zijn, maar ik wil wel mn geld terug.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:42 schreef Marieke_B het volgende:
Eigenlijk vraagt ze de groep dus om haar 3 maanden te gedogen...
Ja ja. En medio april denkt ze er anders over. Na, zo'n lijntje hebben we al gehad, reterirritantquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nog 3 maanden dat zure kutwijf
perfecte samenvatting!quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Topverhaal: Ik wil geen speler meer zijn, maar ik wil wel mn geld terug.
Ben ook totaal de draad kwijt, het spoor bijsterquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:43 schreef Nostalgist het volgende:
Welk nut heeft het in vredesnaam om dit verhaal nu te doen ??????? Het ontgaat me volledig.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:45 schreef noekje het volgende:
Lieke: ik zit hier niet voor het geld.
Nee, ze zit daar om te paaldansen! Ze kan echt zo een paal van me krijgen en mee naar huis nemen.
Omdat ze altijd haar verhaal wil doen met dat tragische hoofd erbij.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:43 schreef Nostalgist het volgende:
Welk nut heeft het in vredesnaam om dit verhaal nu te doen ??????? Het ontgaat me volledig.
Nu kan ze de komende maanden voortduderend gaan roepen dat het haar allemaal niets uitmaakt, ze gaat toch 2 mei weg.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:43 schreef Nostalgist het volgende:
En keigoed dat ze zich voelt, niet normaal gewoon!quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nu kan ze de komende maanden voortduderend gaan roepen dat het haar allemaal niets uitmaakt, ze gaat toch 2 mei weg.
Hoezo heeft Huub verloren als Lieke eruit gaat?quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:49 schreef Verida het volgende:
Geweldige actie, Huub heeft totaal geen idee meer hoe hij hier nu de regie over kan krijgen. Als hij verdriet toont houden Amanda en Brian Lieke erin, wordt hij kwaad, idem. Doet hij niets dan wordt Lieke eruitgestemd en heeft hij ook verloren.
Sterk gespeeld Lieke, dit is ultieme wraak t.o.v. Huub.
Brian heeft vast al inzage in het paaseitjesoverleg gehad..quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:49 schreef Dark het volgende:
Nog steeds snap ik het niet..........er is nu een kans om iemand regulier weg te stemmen, daar komt niemand voor terug en.............dat doen ze niet? A en B?
Brian was toch zo'n speler?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |