ja, lol, dat werd me naderhand ook duidelijk.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij had hij het over Luc zijn penis
Toneelhaakquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:26 schreef Dark het volgende:
Lieke is niet meer tactisch bezig, een totaal andere weg.
neeeeeeeeeeeeeh,quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:29 schreef Nostalgist het volgende:
Ze mist een meerwaarde ze blijft zitten tot 2 mei, en dan gaat ze naar huis.
Nou ....wel een beetje hoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:29 schreef riri het volgende:
hou je tetter huub....
je bent niet de hoofdrolspeler
Welnee, dit is een vraag om weggestemd te wordenquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:30 schreef chufi het volgende:
2 mei gaat ze naar huis
Zo hoor ik het ookquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:33 schreef Nostalgist het volgende:
Ze wil TOTAAL niet over wegstemmen spreken...... Huub: Dit is een open sollicitatie om weggestemd te worden
Ze wil nog iets doenquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:32 schreef tipsch het volgende:
Tot 2 mei? Pulease, rot meteen op!
Twee keer zelfsquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:34 schreef Nostalgist het volgende:
Plasma heeft dus gezegd dat Lieke niet op wegstemmen mocht aansturen.
T-Lex, waarom maak jij eigenlijk geen update?quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:27 schreef T-lex het volgende:
Dus even voor de duidelijkheid...in de vorige COS eindigde het een beetje rommelig.![]()
Luc en Amanda zaten gisteren in de jacuzzi. Brian was ff bij Huub in kantoor en zou later komen.
is ook zo.........quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:35 schreef Marieke_B het volgende:
Open sollicitatie om weggestemd te worden zegt Huub.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:34 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap wil haar niet faciliteren om kracht terug te krijgen..
Jaap stemt haar weg.
Oh vast, dat vond ze met Dennis ook al zo briljant.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:35 schreef riri het volgende:
haha....en Amanda dan straks die zegt dat ze Lieke erin houdt....
frustraties, en vind je het gek........quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:37 schreef diedirk het volgende:
Huub wilt zo graag los gaan op lieke maar hij durft het alleen niet open uit te spreken, wat een laag figuur.
Ze is helemaal geen gevaar meer voor hem, maar hij heeft zoveel wraak en frustraties naar haar toe, zielig ventje
Was het niet Natasia die eenzelfde soort verhaal ophing. Gatverdamme, opkrassen met dat zure mokkel, zo snel mogelijk!quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:34 schreef Gert het volgende:
tot 2 mei?
Eruit stemmen dus maar, en snel.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:39 schreef Scandalous het volgende:
Wat een mooie woorden van Lieke...maar het komt er dus op neer dat ze in het paaldansen haar doel en meerwaarde heeft gevonden
Ja!quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:38 schreef RTM1988 het volgende:
iemand nog vragen?
Topverhaal: Ik wil geen speler meer zijn, maar ik wil wel mn geld terug.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:40 schreef diedirk het volgende:
Ontzettend goed en helder verhaal van lieke
Omdat de toneelhaak haar nek pijn doet ?quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja!
Waarom huilt ze eigenlijk om dit ontzettend onzinverhaal?
Borg.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Topverhaal: Ik wil geen speler meer zijn, maar ik wil wel mn geld terug.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:42 schreef Marieke_B het volgende:
Eigenlijk vraagt ze de groep dus om haar 3 maanden te gedogen...
Ja ja. En medio april denkt ze er anders over. Na, zo'n lijntje hebben we al gehad, reterirritantquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nog 3 maanden dat zure kutwijf
perfecte samenvatting!quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Topverhaal: Ik wil geen speler meer zijn, maar ik wil wel mn geld terug.
Ben ook totaal de draad kwijt, het spoor bijsterquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:43 schreef Nostalgist het volgende:
Welk nut heeft het in vredesnaam om dit verhaal nu te doen ??????? Het ontgaat me volledig.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:45 schreef noekje het volgende:
Lieke: ik zit hier niet voor het geld.
Nee, ze zit daar om te paaldansen! Ze kan echt zo een paal van me krijgen en mee naar huis nemen.
Omdat ze altijd haar verhaal wil doen met dat tragische hoofd erbij.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:43 schreef Nostalgist het volgende:
Welk nut heeft het in vredesnaam om dit verhaal nu te doen ??????? Het ontgaat me volledig.
Nu kan ze de komende maanden voortduderend gaan roepen dat het haar allemaal niets uitmaakt, ze gaat toch 2 mei weg.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:43 schreef Nostalgist het volgende:
En keigoed dat ze zich voelt, niet normaal gewoon!quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nu kan ze de komende maanden voortduderend gaan roepen dat het haar allemaal niets uitmaakt, ze gaat toch 2 mei weg.
Hoezo heeft Huub verloren als Lieke eruit gaat?quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:49 schreef Verida het volgende:
Geweldige actie, Huub heeft totaal geen idee meer hoe hij hier nu de regie over kan krijgen. Als hij verdriet toont houden Amanda en Brian Lieke erin, wordt hij kwaad, idem. Doet hij niets dan wordt Lieke eruitgestemd en heeft hij ook verloren.
Sterk gespeeld Lieke, dit is ultieme wraak t.o.v. Huub.
Brian heeft vast al inzage in het paaseitjesoverleg gehad..quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:49 schreef Dark het volgende:
Nog steeds snap ik het niet..........er is nu een kans om iemand regulier weg te stemmen, daar komt niemand voor terug en.............dat doen ze niet? A en B?
Brian was toch zo'n speler?
Wraak? Ze wil eigenlijk naar huis maar ze wil haar geld terug. En hoe heeft ze Huub hier precies mee? De enige die ze hier mee heeft is zichzelf. Blijven vanwege geld, lijkt me verschrikkelijk.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:49 schreef Verida het volgende:
Geweldige actie, Huub heeft totaal geen idee meer hoe hij hier nu de regie over kan krijgen. Als hij verdriet toont houden Amanda en Brian Lieke erin, wordt hij kwaad, idem. Doet hij niets dan wordt Lieke eruitgestemd en heeft hij ook verloren.
dat zal ongetwijfeld zometeen komenquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:52 schreef SIRA het volgende:
Is "hey, doe je ding/blijf lekker bij jezelf" enzo al voorbij gekomen ?
Beats me maar hey, ze heeft het podium weer.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:50 schreef -Blurk- het volgende:
Waarom dit hele toneelstuk als ze toch pas in mei weggaat?
Nee, daarom wil ze daar niks over zeggen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:53 schreef Copycat het volgende:
Als ze wordt weggestemd, is ze dan ook haar borg kwijt?
Ik zie door de bomen het bos niet meer.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:53 schreef Copycat het volgende:
prachtig voorbeeld van hoe verschillend mensen kunnen denken.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:49 schreef Verida het volgende:
Oh shit dat kan ookquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:54 schreef Nostalgist het volgende:
Huub: "Er komt een vervangingsconstructie, let op mijn woorden"
Ze heeft hem gisteren telefonisch (zonder cp) gevraagd en hij wilde wel.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:54 schreef Dark het volgende:
Lieke kan toch ook DJ lessen krijgen van de Brianmatties?
Dat hoeft toch niet per se Quintin te zijn?
Nee, vandaar dat ze dat niet mag uitspreken. Nog een keer het Regelboek.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:53 schreef Copycat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |