Kansloos mannetje is dat. Heb je niks aan.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:58 schreef HeatWave het volgende:
Die Munsterman snapt het wel, met een volle bankrekening word je geen kampioen.
We moeten HEM halen!
Maduro wil rust en verlaat daarom Ajax. Valencia is dus een héle logische keuze.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:05 schreef fathank het volgende:
Maduro, De nieuwe kapitein van een zinkend schip? Ik denk van wel, kan Koeman ook niet gelijk Urby op komen halen
Koeman wordt aan het einde van het seizoen ontslagen, nieuwe trainer moet Maduro niet, Maduro gaat zijn geluk beproeven bij Salamanca ofzoquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:09 schreef Blight het volgende:
[..]
Maduro wil rust en verlaat daarom Ajax. Valencia is dus een héle logische keuze..
Exact.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Koeman wordt aan het einde van het seizoen ontslagen, nieuwe trainer moet Maduro niet, Maduro gaat zijn geluk beproeven bij Salamanca ofzo
Alsof ze nog niet genoeg geld hebben.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:14 schreef Damzkieee het volgende:
Nu heeft Ajax weer 3 miljoen extra om een verdediger te kopen.
quote:Ajacied Mitea verdacht van fraude bij transfer
Nicolae Mitea en diens zaakwaarnemers worden ervan verdacht belastingfraude te hebben gepleegd bij de transfer van de Roemeen naar Ajax in 2003.
Net als negen andere voetballers uit zijn land wordt de blessuregevoelige aanvaller, die weg mag bij Ajax, nu voor het gerecht gedaagd door de Roemeense anti-corruptiedienst DNA, aldus de Roemeense pers.
Het zou gaan om een omvangrijke Roemeense operatie, waarbij tien miljoen euro zou zijn verdwenen. Het weggesluisde geld zou daarbij op rekeningen in Nederland en de Virgin Eilanden zijn gezet. In het geval van Mitea heeft Ajax mogelijk teveel betaald aan diens toenmalige werkgever Dinamo Boekarest.
Ze kunnen nu voor 15 miljoen Engelaar kopen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alsof ze nog niet genoeg geld hebben.
Ajax kan straks alleen al van de rente een heel nieuw team kopen
8 miljoen voor een aflopend contractquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:17 schreef De.Kromme het volgende:
Gewoon 8 miljoen neerleggen, die tukkers hebben nog nooit zoveel geld bij elkaar gezien en gaan meteen overstag.
Dat gevoel bekruipt mij ook . . . .quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:10 schreef RayMania het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat Maduro een stille kracht wordt daar en dat de leiding van Ajax ontzettende spijt gaat krijgen.
Het lijkt wel of de miljoenen verdwijnen ofzo bij Ajax en PSV. PSV heeft 2 keer 30 miljoen in de CL opgehaald, Ajax heeft ook tientallen miljoenen aan transfersommen ontvangen. Beide clubs zouden genoeg geld uit te geven moeten hebben, maar het lijkt wel alsof ze dat bijna niet hebben.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vennegoor was de duurste geloof ik.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:17 schreef De.Kromme het volgende:
Gewoon 8 miljoen neerleggen, die tukkers hebben nog nooit zoveel geld bij elkaar gezien en gaan meteen overstag.
Ah, vandaar dat er verlies werd gedraaid afgelopen seizoen?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat was dus het seizoen voordat Babel, de Mul & Sneijder zijn verkocht.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:22 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat er verlies werd gedraaid afgelopen seizoen?
De transfers zijn van dit seizoen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:22 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je zegt het goed, afgelopen seizoen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:22 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jij denkt dat al het geld van de transfers van Sneijder, Babel en de Mul direct beschikbaar is als transfergeld?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je zegt het goed, afgelopen seizoen.
Dat gevoel heb ik absoluut niet. Ik denk dat ie daar ontevreden gaat worden omdat ie geen speeltijd krijgt, en over een jaar alweer vertrekt naar een club als Getafe of Osasuna.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:10 schreef RayMania het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat Maduro een stille kracht wordt daar en dat de leiding van Ajax ontzettende spijt gaat krijgen.
Nee maar in ieder geval wel een gedeelte.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jij denkt dat al het geld van de transfers van Sneijder, Babel en de Mul direct beschikbaar is als transfergeld?
Ik denk dat kans groter is dat ik kinderen krijg met Elsemieke dan dat Maduro zal slagen bij Valencia.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik absoluut niet. Ik denk dat ie daar ontevreden gaat worden omdat ie geen speeltijd krijgt, en over een jaar alweer vertrekt naar een club als Getafe of Osasuna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |