abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56121955
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 09:11 schreef kevin6188 het volgende:
Ach, drie mliljoen vind ik zo slecht nog niet. Dat Maduro nu meteen weer loopt te zeiken als hij eerst een jaar slecht speelt, vervolgens een halfjaar weer niet top en daarna twee wedstrijden op de bank zit. Gaat helemaal nergens over, vind ik. Altijd maar zeuren dat jongens te vroeg naar het buitenland gaan zonder echt te presteren en daarna precies hetzelfde doen. Natuurlijk heeft hij een goed EK gespeeld, maar dat deed Drenthe ook. Valencia neem ik ook niet meer serieus. Maduro is Europees gezien 'gewoon' een B-speler. Maarja, als meneer twee keer wordt gepasseerd, ten koste van Davids en Gabri nota bene, en heus wel aan z'n wedstrijdjes toekomt, bijvoorbeeld zondag tegen NEC, dan heb je dat maar te accepteren. Zo goed is het met Maduro het afgelopen halfjaar ook niet gegaan...

Ik denk dat spelers pas tevreden zijn als clubs met een selectie van elf man gaan werken. Omdat ze dan tenminste wel spelen.
Precies. Het is jammer dat een bruikbare speler uit je eigen jeugdopleiding wegloopt (voor een flink bedrag) maar Maduro heeft niet bepaald een hoofdrol gespeeld de afgelopen jaren. En dat verhaal over een gebrek aan vertrouwen...tja
pi_56121978
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 09:05 schreef HeatWave het volgende:
Heeel erg daadkrachtig v Geel! Nee, echt, mijn complimenten!

Een middelmatige speler als Engelaar moet 15 miljoen kosten, maar ons aller Ajax laat Maduro weer zo de deur uitlopen voor een fooi!

Echt, heel goed gehandeld het afgelopen jaar!

Hulde, nu is duidelijk waarom Ajax al jaren de ongenaakbare top in Nederland is!

.
Over de situatie Maduro hebben we het hier al uitgebreid over gehad. Het is duidelijk dat ieder z'n mening daarover heeft. Ik vind het wel iets zeggen dat Maduro nu voor Valencia kiest. Echt niet omdat ie daar veel aan spelen zal toekomen hoor. Maargoed. Ik snap Ajax, ik snap Maduro. Klaar, jammer.

Het is 18 januari, we hebben nog geen nieuwe verdediger en het is komkommertijd om Silva en Engelaar heen. Ik begin het een beetje benauwd te krijgen. Het bestuur geeft die schaal als het ware 'gewoon' weer aan eindhoven. Is het nou zo moeilijk om te begrijpen dat er een nieuwe verdediger bij moet nu we zelfs door de jeugdspeler heen zijn?
pi_56121985
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 08:54 schreef Sethje het volgende:
ik heb het gevoel dat er geen enkele voetballer die iets aan dit ajax gaat toevoegen komt voor de 31e.....
Er lopen op de Nederlandse velden ook geen spelers die iets kunnen toevoegen, dus geef het vertrouwen aan wat er is.
janneman
  vrijdag 18 januari 2008 @ 09:18:51 #154
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_56122017
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 09:14 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Staat er nog een onderbouwd artikel in ook, naast een grote kop? En voorzover het iets nieuws is trouwens. Aanvallend een vervanger voor Huntelaar, Engelaar erbij op het middenveld en de verdediging versterken en eventueel Velthuizen halen in plaats van Stekelenburg, zo dramatisch hoeven we daar ook weer niet over te doen. Ook zonder leegloop moeten er minstens vier verdedigers worden aangetrokken. Dus wat dat betreft.
Staan een paar korte interviews in over Huntelaar, Maduro, Stekelenburg en Urby. Niets nieuws eigenlijk, van Huntelaar, Urby en Maduro wisten we al dat ze vertrekken. Stekelenburg zal ook de kans niet laten liggen als hij naar Engeland kan.

Maar de VI leest altijd wel lekker weg prima leesvoer.
Geef mij maar Amsterdam
pi_56122034
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 09:16 schreef horstjan het volgende:

[..]

Er lopen op de Nederlandse velden ook geen spelers die iets kunnen toevoegen, dus geef het vertrouwen aan wat er is.
Ik zou El Ahmadi wel graag zien komen, maar als Engelaar, met nog een jaarcontract, al 15 miljoen kost, dan moet het bedrag van El Ahmadi rond de 65 miljoen euro liggen.
pi_56122036
15 milj voor Engelaar ik stik er zo wat in

Vind zelf El Amhadi een stuk beter dan die kakkerlak maar goed laat hem maar lekker in Enschede blijven
MOKUM XXX RATED
  vrijdag 18 januari 2008 @ 09:21:09 #157
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56122066
Drie miljoen is de hoofdprijs, heel goed. Ajax hoeft hem van mij toch niet meer op te stellen, veel liever jeugdspelers de kans geven dan Hedwiges Maduro. Maar goed, de selectie moet wel versterkt gaan worden! Centraal achterin hebben we genoeg mogelijkheden, maar beide backs zijn niet Ajax-waardig. Jurgen Colin kreeg bakken kritiek over zich heen, maar doet George Ogararu het zoveel beter? Urby Emanuelson heeft geen verdedigend inzicht, alleen als middenvelder is hij geschikt voor Ajax, maar liever niet meer achterin.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_56122092
Engelaar hoeft niet te komen. Verdedigers, daar moeten we op inzetten imo.
pi_56122102
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 09:23 schreef Scorpie het volgende:
Engelaar hoeft niet te komen. Verdedigers, daar moeten we op inzetten imo.
Engelaar is wel een beetje het type speler waar je op uitkomt als Davids vroeg of laat een keer stopt, of als Gabri weer eens geschorst is.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_56122118
Zou Stam nou thuis niet een klein beetje een kutgevoel hebben?
Ajax!!
pi_56122119
Urby begon afgelopen donderdag toch wat meer op het middenveld en daar liet wederom niks zien.

Voorzetten die niemand begreep of langs alles en iedereen ging, steekpasses die helemaal nergens over gingen.

Ik denk dat de bank het beter zal doen voor Urby.

Ogararu daar heb ik helemaal niks mee, als je je man zo om je heen laat lopen en domme tackle´s inzet dan vraag ik me af waarom je een International bent.'
MOKUM XXX RATED
  vrijdag 18 januari 2008 @ 09:27:52 #162
52871 Blight
Supersized.
pi_56122157
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 23:33 schreef De_Ananas het volgende:
Defour mag in de zomer weg van Standard.
Gisteren was Defour op Één (de Belgische TV zender) te zien, en daarin kwam tot slot de vraag van de presentatrice "zou je naar Nederland willen in de zomer? Naar Ajax?". Steven antwoorde hier op met "Ik zou graag naar Nederland gaan. Ik vind het een interessante competitie. Ik denk dat Ajax een club is die goed bij mijn speelstijl past. Maar voor nu wil ik mij volledig concentreren op Standard Luik".

Dat klinkt dus vrij concreet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Blight op 18-01-2008 09:36:46 ]
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  vrijdag 18 januari 2008 @ 09:29:08 #163
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_56122183
Urby mag van mij moven van de zomer, maar ik denk wel dat hij helemaal op kan leven bij een andere club. Talent zat.
Geef mij maar Amsterdam
  vrijdag 18 januari 2008 @ 09:30:25 #164
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56122203
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 09:27 schreef Blight het volgende:

[..]

Gisteren was Defour op Één (de Belgische TV zender) te zien, en daarin kwam tot slot de vraag van de presentatrice "zou je naar Nederland willen in de zomer? Naar Ajax?". Steven antwoorde hier op met "Ik zou graag naar Nederland gaan. Ik vind het een interessante competitie. Ik denk dat Ajax een club is die goed bij mijn spijlsteel past. Maar voor nu wil ik mij volledig concentreren op Standard Luik".

Dat klinkt dus vrij concreet.
Klinkt goed.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_56122226
Laten we het hopen.

Ik zie het al wel weer gebeuren dat Ajax twee jaar aan Defour trekt, en een buitenlandse club hem uiteindelijk binnenhaalt. Hoewel defour natuurlijk wel een man is met karakter. Ik blijf hoop houden
pi_56122306
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 08:48 schreef Nashje het volgende:
En Twente wil 15 miljoen voor Engelaar .
  vrijdag 18 januari 2008 @ 09:38:07 #167
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56122318
Ik zei toch dat Twente Engelaar niet goedkoop ging laten gaan
15 miljoen, ze zijn echt van de pot gepleurd daar in Enschede
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 18 januari 2008 @ 09:39:20 #168
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56122342
Tubantia meldt daar trouwens niets over. Staat alleen dat van Geel gebeld heeft met Munsterman en dat van Geel heeft gezegd "Willen jullie dan geen geld?". Waarop Munsterman antwoord: "nee".
29.10 Novastar HMH
pi_56122369
15 miljoen voor Engelaar

Doeg Maduro, het ga je goed in de sinaasappelenstad

EN ondertussen kan Martin van Geel weer even leren hoe PSV en/of Feyenoord bezig zijn om een argentijns toptalent in de verdediging te strikken
Maar Ajax is weer te gierig om maar enig talent van over de grenzen te scouten.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 09:41:03 #170
52871 Blight
Supersized.
pi_56122372
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 09:39 schreef Damzkieee het volgende:
Tubantia meldt daar trouwens niets over. Staat alleen dat van Geel gebeld heeft met Munsterman en dat van Geel heeft gezegd "Willen jullie dan geen geld?". Waarop Munsterman antwoord: "nee".
Munsterman: "Ja, zeg! We zijn toch zeker Ajax niet!".
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_56122439
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 09:40 schreef sjimz het volgende:
15 miljoen voor Engelaar

Doeg Maduro, het ga je goed in de sinaasappelenstad

EN ondertussen kan Martin van Geel weer even leren hoe PSV en/of Feyenoord bezig zijn om een argentijns toptalent in de verdediging te strikken
Het begint nu inderdaad tering irritant te worden van al die geruchten over psv en feyenoord die goedkope talenten scouten. Ook heeft feyenoord Michael Jansen aangetrokken gratis en voor niets, zo veel zal zijn salaris echt niet zijn en verhuur hem net als feyenoord bij een andere club en je hebt volgend seizoen mischien een goede verdediger erbij. Maar nee hoor.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 09:48:35 #172
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56122490
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 09:40 schreef sjimz het volgende:
Niet op de feiten vooruit lopen.
quote:
Klopt, je komt pas in aanmerking voor een transfer, als ze je hebben kunnen scouten op RTL.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 09:50:19 #173
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56122522
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 09:41 schreef Blight het volgende:

[..]

Munsterman: "Ja, zeg! We zijn toch zeker Ajax niet!".
Maar wat ik zei stond er echt
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 18 januari 2008 @ 09:50:41 #174
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56122532
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 09:48 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Niet op de feiten vooruit lopen.
[..]

Klopt, je komt pas in aanmerking voor een transfer, als ze je hebben kunnen scouten op RTL.
Dan blijft er weinig over als de rechten straks naar de NOS gaan
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 18 januari 2008 @ 09:58:14 #175
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56122661
Die Munsterman snapt het wel, met een volle bankrekening word je geen kampioen.

We moeten HEM halen!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')