Laten we eerst in Nederland maar eens ver proberen te komen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:21 schreef Mr-Sander het volgende:
Zo vreemd met de aankopen van Ajax. Óf de speler is te hoog gegrepen (Modric, Ivanovic) waar de hele voetbalwereld al achtereen zit, óf ze zoeken het weer te laag (Engelaar, Bruno Silva). Met alle respect, maar met Engelaar en Bruno Silva kom je niet ver in Europa.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:45 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Relatief wel, maar ik pak ze op de pof!
Denk niet dat die fakkels mogen, maar pak jij maar is zoveel mensen met fakkels, gaat nooit lukkenquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:01 schreef Noshiba het volgende:
trouwens wel naaierij dat *** wel fakkels mag gebruiken en wat stond er op dat doekie naast vak I ofzo?
Dat was wel schandalig, dat die zeide naast t uitvak begon van blablablabla VAK I en toen dat vak naast ons terug moest schreeuwen, ik schreeuw in me 1tje nog harder
Komt door de vele rook, dan zie je niet wie de fakkels vasthouden.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
Denk niet dat die fakkels mogen, maar pak jij maar is zoveel mensen met fakkels, gaat nooit lukken
Heb ooit bijna een stadionverbod gekregen toe een steward mij in de kraag pakte tijdens het doorgeven van een fakkel. Toen heb ik hem maar even kort uitgelegd dat ik er niet mee begonnen was en dat ie maar snel dood moest gaan aan een ongeneeslijke ziekte.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
Denk niet dat die fakkels mogen, maar pak jij maar is zoveel mensen met fakkels, gaat nooit lukken
Dat is slim, dan ontloop je de straf zeker.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:08 schreef toma het volgende:
[..]
Heb ooit bijna een stadionverbod gekregen toe een steward mij in de kraag pakte tijdens het doorgeven van een fakkel. Toen heb ik hem maar even kort uitgelegd dat ik er niet mee begonnen was en dat ie maar snel dood moest gaan aan een ongeneeslijke ziekte.
Bij WII uit was er ook 1 in het uitvak, 1 cm voor de stewards maar die deden er niks tegenquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:08 schreef toma het volgende:
[..]
Heb ooit bijna een stadionverbod gekregen toe een steward mij in de kraag pakte tijdens het doorgeven van een fakkel. Toen heb ik hem maar even kort uitgelegd dat ik er niet mee begonnen was en dat ie maar snel dood moest gaan aan een ongeneeslijke ziekte.
Had ie het in de gaten dat je hem eigenlijk voor feyenoorder uitmaakte?quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:08 schreef toma het volgende:
[..]
Dat was bij WII tijdens WII-Nak een paar seizoenen terug geloof ik. Maar die stewards zijn daar echt debielen. Denkt ie mij ff een stadionverbod te kunnen geven terwijl ik zo'n ding in mn handen gedrukt krijg.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:20 schreef Jasza het volgende:
[..]
Bij WII uit was er ook 1 in het uitvak, 1 cm voor de stewards maar die deden er niks tegen![]()
Ligt er imo gewoon aan waar het is, in de ArenA hebben ze veel camera's dusja.
Klopt, lijkt wel of elke aanvaller/middenvelder/verdediger een topdag tegen ons hebbenquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Zondag weer minimaal twee tegengoals tegen een ontketend NEC![]()
Serieus: ik weet echt niet meer wat ik moet verwachten met zo'n bedroevende verdediging. NEC scoort moeilijk, maar het lijkt wel of iedereen tegen ons scoort. Hoe veel goals maakt zo'n Elshot nou in een jaar? En die De Roover die een wereldgoal maakt tegen ons? Het is echt bedroevend.
Zeg desnoods dat het gister kut was.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:47 schreef Badabingea het volgende:
tvp
Btw tegen NEC kan je gewoon met de bus vanaf Arnhem moet je alleen 10 minuten lopen vanaf de halte bij Heteren in de buurtquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:29 schreef Silenus het volgende:
Het ligt er maar net aan welke stewards er in je buurt staan. De ene is relaxt, de ander een nazi.
Lurling met ze neuzen gebaarquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:51 schreef M.Melandri het volgende:
Het was leuk gisterook zo genoten van lurling ?
Ik ga lekker met Axios Den Bosch.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
Btw tegen NEC kan je gewoon met de bus vanaf Arnhem moet je alleen 10 minuten lopen vanaf de halte bij Heteren in de buurt
Al ergens gespot?quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:49 schreef toma het volgende:
Over gister trouwens. Wat een heerlijk doelpuntje van Suarez
Als die echt zo bedoelt was was het wereldklasse!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |