Vogels zijn mooi en leuk!quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:43 schreef freecell het volgende:
Pimpelmees?Kan ook hoor!
Wij komen wel af en toe bij de ramen/op het balkon en hij heeft ons ook al wel gezien op het balkon, maar dat lijkt hem niet te storen
En de huizen achter ons zie je in de zomer niet meer als de bomen zijn dichtgegroeid
lekker in de panquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:49 schreef senesta het volgende:
Ik denk het wel![]()
Koolmees:
[ afbeelding ]
Pimpelmees:
[ afbeelding ]
Ik vind Pimp beter.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:52 schreef freecell het volgende:
Pimpelmees it is
Nouja, mees had ik in ieder geval goed.
Misschien moeten we hem "mees" noemen? Best een toffe naam voor hem toch?
Je hebt gelijk. Een mens kan z'n tong erbij breken. Ik kon het niet laten...... groetjesquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:25 schreef freecell het volgende:
Ja, wel leuk
Maar om hem nou Cinciarella te noemen is wat ingewikkeld, ik denk dat het gewoon "mees" wordt
Bij mn ouders hadden we altijd merels in de tuin - en die joegen ons eerder weg dan wij hunquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:31 schreef Snakey het volgende:
Kom je weinig of niet op je balkon? Ik zou bang zijn dat ik ze wegjaag als ze straks in de lente kleintjes hebben namelijk.
Leukquote:Op donderdag 3 april 2008 12:59 schreef freecell het volgende:
Update:
Nadat we Mees al een tijdje niet meer gezien hadden, dook hij opeens weer op.
Zojuist kroop hij het huisje in met een snavel vol nestmateriaal. Het lijkt er dus toch echt op dat hij er gaat wonen
(en de kat zit voor het raam te mekkeren en de Mees weet hem uitstékend te negeren gelukkig)
Hadden wij ook. En als de jongen het nest uitgingen en leerden vliegen, dan maakten de ouders zoveel kabaal dat de katten niet naar buiten durfdenquote:Op zaterdag 5 april 2008 12:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bij mn ouders hadden we altijd merels in de tuin - en die joegen ons eerder weg dan wij hun![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:58 schreef Barbaaf het volgende:
Ik geloof dat pimpelmeesjes zich vrij weinig van mensen aantrekken. Op een klein, niet nader te noemen stationnetje, 's ochtends in de vroegte, werd mijn aandacht getrokken door wat beweging bij een paal die aan de rand van het perron staat:
[ afbeelding ]
In het kwartiertje dat ik heb staan kijken kwamen ze ('t waren er twee, soms tegelijk) een paar keer af- en aanvliegen.
[ afbeelding ]
Toen ze allebei even weg waren heb ik aan de paal geluisterd, heel zacht is er wat gepiep te horen, een nestje dus
foto's zijn van een collega van me, P. v. Geens, met z'n luxe lenzen![]()
Ik heb gewacht tot er net een trein vertrok en het perron bijna leeg was, ik wilde zo min mogelijk aandacht erop vestigen om te voorkomen dat 'grapjassen' 't ook zien en er troep in gooien. Het gat is erg makkelijk bereikbaar en ik ben erg bang voor vandalismequote:Op dinsdag 22 april 2008 11:15 schreef freecell het volgende:
Wat lief zeg
Ik ben wel benieuwd hoe de andere mensen keken toen jij aan de paal ging luisteren trouwensIk had ook even geluisterd hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |