Komt wel als je ouder wordt Q.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:46 schreef Q. het volgende:
Ik voel me buitengesloten, ik heb helemaal geen tieten..
Q is oud!!quote:
Niet waar! Dat duurt nog 106 dagen!quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:50 schreef CherryLips het volgende:
dr phil wordt volgens mij best spannend vandaag.
Ja is er eigenlijk een mannelijke equivalent van borsten ? Iets waardoor vrouwen anders gaan doenquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:46 schreef Q. het volgende:
Ik voel me buitengesloten, ik heb helemaal geen tieten..
Nee wij zijn niet zo simpel als mannenquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja is er eigenlijk een mannelijke equivalent van borsten ? Iets waardoor vrouwen anders gaan doen![]()
Mss flinke torso ?
quote:
Nee, dat gaat m niet worden boxquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:51 schreef mrbox het volgende:
Ja is er eigenlijk een mannelijke equivalent van borsten ? Iets waardoor vrouwen anders gaan doen![]()
Mss flinke torso ?
Jullie zijn zo belachelijk complex dat jullie het zelf allemaal niet eens meer snappen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee wij zijn niet zo simpel als mannen
Ik snap mezelf!quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Jullie zijn zo belachelijk complex dat jullie het zelf allemaal niet eens meer snappen.
stiefvader die de kids aftuigt en dr phil die hem verrot scheldtquote:
lekker kontjequote:Op donderdag 17 januari 2008 16:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mss flinke torso ?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Soms vraag je jezelf wat af hequote:
Dankzij jou ging ik zappenquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
stiefvader die de kids aftuigt en dr phil die hem verrot scheldt. maar meestal zijn de voorstukjes veel spannender.
Dat dusquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:38 schreef MNR het volgende:
Sommige kunnen er volgens mij echt niets aan doen
Elegance in simplicity.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Amateurquote:
Ow ik vind het wel leuk hoorquote:
What's up Pheno?quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:11 schreef Pheno het volgende:
.
Het ziekenhuis gaat niets meer voor me doen. "Life with it.". Ze zijn te voorspelbaar, maar je krijgt er geen speld tussen. Zoals verwacht.quote:
Oef mooi klote !quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het ziekenhuis gaat niets meer voor me doen. "Life with it.". Ze zijn te voorspelbaar, maar je krijgt er geen speld tussen. Zoals verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |